Emaitzak: 6
2005 | ||
Gatazka asko konpondu dira pertsonen sentimenduak eta emozioakera kontrolatu batean azaldu direlako, eta beste aldeko pertsonek ulertudituztelako. Interesak pertsonek defendatzen dituzte, eta pertsona horiekadierazten | dituzten sentimenduak eta emozioak kontuan hartu behar dira. | |
2006 | ||
Normalean, horrek adopzioko gurasoen atxikimenduaren haurtzarokoesperientziarekin du zerikusia, eta beharrezkoa izaten da gurasoek ulertzea esperientzia horien eragina nortasunean eta guraso jardueran. Horrela, benetan garrantzitsua da haurrak adopzioko gurasoak behar ez dituelako mezuak bidaltzean, gurasoengan sortzen | dituzten sentimenduak zeintzuk diren antzematea. Sentimenduak identifikatzen dituztenean, hauen eta haurrarekiko agertzen dituzten jarreraosagarrien arteko loturak hobeto ulertzen dituzte gurasoek. | |
Hackney k (1981) etxean haur supergaitu bat izatearen esperientziak aztertuzituen, eta konprobatu zuen egoera horrek eragina duela familiako rol normaletaneta familiako kideek haiekiko | dituzten sentimenduetan. Familiak haurraren gaitasunberezia garatzen laguntzea erabakitzen duen mementotik, familiako kide guztienbaitan inplikazioak daude. | |
2007 | ||
Azkenik, Rutland ek (1999), argazkietan oinarrituz, ikusi zuen Ingalaterrako haurrak 10 urtedituztenetik aurrera hasten direla beren talde nazionalarekiko lehentasunaadierazten. Ikerketa horietan guztietan, ikertzaileek denetariko metodoak erabilidituzte, haurrek talde nazionalekiko | dituzten sentimenduak aztertzeko. Gainera, aztertutako laginak ere oso ezberdinak izan dira. | |
Azkenik, honako hau aipatu behar da: herrialde batean bizi diren haurrek taldenazionalekiko | dituzten sentimenduak haien gizarte klasearen, talde soziolinguistikoaren eta etniaren arabera alda daitezkeela. Lambert-en eta Klineberg en (1967) arabera, klase ertaineko haurrek langile klasekoek baino sentimendu positiboagoakzituzten kanpo talde nazionalekiko. | |
13.14 irudia. Ezberdintasunak daude jatorri errusiarra eta armeniarra duten haurgeorgiarrek talde nazionalekiko | dituzten sentimenduetan (argazkia: news.bbc.co.uk). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan sentimendu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan sentimendu aztertu | 1 (0,01) |
ukan sentimendu haiek | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |