Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2001
‎Baliokidetasun arauak kontuan hartzen dituzten metodologiek ikaslearenarrakasta areagotu dezakete. Irakasleak baliokide ofizialik ematen ez badu, zeregin dezake ikasleak?
2009
‎Kazetari saiatu eta trebeak izanik, eta halako lanetan eskarmentu handikoak gainera, begi bistakoak dira lan honen barruan batera erabili behar izan dituzten metodologia eta teknikak. Hartara, historia gorabehera, hamaika istorio kontatu dizkigute haiek, erakunde handiaren izenetik hasi eta barne ibilbidearen magalera joan arte.
2010
‎Taldearekin batera bertaratzen diren irakasleentzat ere prestakuntza gune izaten dira barnetegiak. Hizkuntzaren erabilera bultzatzeko landu eta probatu dituzten metodologia eta baliabideak eskaintzea eta gai honen inguruan laguntza eta aholkua ematea ere Euskal Girotze Barnetegien xedeak dira. Barnetegietan landutakoa eskoletara eramateko aukera daukate irakasleek.
2011
‎Horrela, ikaskuntza erakargarriagoa da ikaslearentzat. Ohikoa da jarraibide horiek sustatzen dituzten metodologia pedagogikoak erabiltzea, hala nola Waldorf edo Montessori. 5 Kanpoko laguntza erabiltzen da?
2012
‎Haur hezitzaileek ikasgelan erabili ohi dituzten metodologien azterketa eginez gero, eskola tradizional, errepresibo eta bateratzailearen aurka sortu zen Eskola Berri aktiboan edo progresistan oinarritzen direla ikusiko dugu. Hala ere, gaur egun, Eskola Berriak iraultza kutsua galdu du, eta hezkuntza legeen oinarri bihurtu da.
2021
‎Hala ere, zaindu beharreko bi giltzarri daudela nabarmentzen du IE7 k. Alde batetik, ondo bereiztea teoria eta inplementatzen dena, hau da, metodologia aktiboak gelaratzea proiektuetan oinarritutako ikaskuntza, arazo erronketan oinarritutakoak, etab. gauza bat dela, eta beste zerbait aipatutako ezaugarriak dituzten metodologiak inplementatzea. Beste alde batetik, diziplinartekotasunaz hitz egin ahal izateko diziplina horien arteko harreman simetriko batera eramango duen eta diziplinen mugak lausotuko dituen ikuspegi pedagogikoetara jotzeko premia dagoela uste du.
‎Horren harira, Lozanok azaldu du Castillo Deballek arkeologiarekiko duen interesaren zergatia: «Diziplina horretan erabiltzen dituzten metodologien antzekoak erabili ditu bere lanetan». Horrez gain, inprenta bidez sortutako lanak, margolanak eta bideo bidez sortutako edukiak ere ikus daitezke erakusketan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia