Emaitzak: 7
2001 | ||
Baliokidetasun arauak kontuan hartzen | dituzten metodologiek ikaslearenarrakasta areagotu dezakete. Irakasleak baliokide ofizialik ematen ez badu, zeregin dezake ikasleak? | |
2009 | ||
Kazetari saiatu eta trebeak izanik, eta halako lanetan eskarmentu handikoak gainera, begi bistakoak dira lan honen barruan batera erabili behar izan | dituzten metodologia eta teknikak. Hartara, historia gorabehera, hamaika istorio kontatu dizkigute haiek, erakunde handiaren izenetik hasi eta barne ibilbidearen magalera joan arte. | |
2010 | ||
Taldearekin batera bertaratzen diren irakasleentzat ere prestakuntza gune izaten dira barnetegiak. Hizkuntzaren erabilera bultzatzeko landu eta probatu | dituzten metodologia eta baliabideak eskaintzea eta gai honen inguruan laguntza eta aholkua ematea ere Euskal Girotze Barnetegien xedeak dira. Barnetegietan landutakoa eskoletara eramateko aukera daukate irakasleek. | |
2011 | ||
Horrela, ikaskuntza erakargarriagoa da ikaslearentzat. Ohikoa da jarraibide horiek sustatzen | dituzten metodologia pedagogikoak erabiltzea, hala nola Waldorf edo Montessori. 5 Kanpoko laguntza erabiltzen da? | |
2012 | ||
Haur hezitzaileek ikasgelan erabili ohi | dituzten metodologien azterketa eginez gero, eskola tradizional, errepresibo eta bateratzailearen aurka sortu zen Eskola Berri aktiboan edo progresistan oinarritzen direla ikusiko dugu. Hala ere, gaur egun, Eskola Berriak iraultza kutsua galdu du, eta hezkuntza legeen oinarri bihurtu da. | |
2021 | ||
Hala ere, zaindu beharreko bi giltzarri daudela nabarmentzen du IE7 k. Alde batetik, ondo bereiztea teoria eta inplementatzen dena, hau da, metodologia aktiboak gelaratzea proiektuetan oinarritutako ikaskuntza, arazo erronketan oinarritutakoak, etab. gauza bat dela, eta beste zerbait aipatutako ezaugarriak | dituzten metodologiak inplementatzea. Beste alde batetik, diziplinartekotasunaz hitz egin ahal izateko diziplina horien arteko harreman simetriko batera eramango duen eta diziplinen mugak lausotuko dituen ikuspegi pedagogikoetara jotzeko premia dagoela uste du. | |
Horren harira, Lozanok azaldu du Castillo Deballek arkeologiarekiko duen interesaren zergatia: «Diziplina horretan erabiltzen | dituzten metodologien antzekoak erabili ditu bere lanetan». Horrez gain, inprenta bidez sortutako lanak, margolanak eta bideo bidez sortutako edukiak ere ikus daitezke erakusketan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan metodologia | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan metodologia azterketa | 1 (0,01) |
ukan metodologia inplementatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |