Emaitzak: 7
2011 | ||
Prebentzio berme aproposak | dituzten lan guneetara soilik sartzea | |
2012 | ||
Enpresak antolatutako harreman formalek (talde formalak) egin behar | dituzten lanen arabera biltzen dituzte langileak. Antolakuntza formal horrez gain, antolakuntza ez formala ere izaten da (talde ez formalak), adiskidetasunak edo kidetasunak eraginda, zaletasunak, adina, sexua, etab.? | |
Txikitatik, animaliek, landareek, natura osoak interes handia sorrarazten diete; geroago, gizarteez, zibilizazioez eta kulturez arduratzen dira. Ikasleek proposatzen | dituzten lan planetan, gai horiek etengabe agertzen dira. Interesguneen ziklo osoa lau funtzio nagusiren araberako sintesi zientifikoarekin bukatzen da. | |
Hezitzaileek nahitaezko zaintza lanak egiten dihardute lanaldiaren zati handi bat (besteak beste, jaten ematen, pixoihalak aldatzen eta atseden denborak antolatzen); hau da, egunerokoak eta ohikoak | dituzten lanak egiten. Jarduera horiek baliagarriak izan daitezke haurrek ikas dezaten. | |
2013 | ||
Hala, baliabide hauek balia ditzakegu: Zuzeneko behaketa.Galdeketen erabilera.Laneko elkarrizketak egitea, banakakoak edo kolektiboak, ikuskatzaileekin edo langileekin.Metodo misto bat, aurreko teknikak konbinatuz.Ondoz ondoko txostenen metodoa edo parte hartzailearen egunkaria: egunean zehar egiten | dituzten lanak egunkari batean deskribatzeko eskatzen zaie langileei.Jarraian, azterketan lortutako emaitzak profesiograma deituriko dokumentu batean azalduko dira. Han, lanpostuaren xehetasun guztiak deskribatuko dira (funtzioak, lanak, erantzukizunak, etab.). | |
– Edozein urte sasoitan bidaiatzen dute, ez baitituzte gainerako turistek | dituzten lan ardurak | |
2016 | ||
Zentro horrek Nafarroako Gobernuarekin eta hainbat gizarte eragilerekin nahiz erakunderekin egiten du elkarlana. ...o eta kontserbatzeko ardura har dezan.Elkarbizitza, elkarrizketa, eztabaida, hausnarketa eta parte hartzea sustatzen ditu, martxan jartzen dituen egitasmoetan ahalik eta nafar gehienak inplikatuta.Jarrera eraikitzailearekin lan egitera bultzatzen du, eta horrek bestelako enpresa eta administrazioak hurbiltzera eta elkarlanean aritzera animatu ditu.Ingurumen informazio eta dokumentaziorako zentroek | dituzten lan ildoak eta haietan jorratzen diren gaiak askotarikoak dira, ingurunearen arabera. Nolanahi ere, CRANAren barnean dauden zentroek gai hauek jorratu ohi dituzte oro har: Fraisorp, 2 GHZ: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lan ardura | 1 (0,01) |
ukan lan bildu | 1 (0,01) |
ukan lan egin | 1 (0,01) |
ukan lan gune | 1 (0,01) |
ukan lan ildo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |