Emaitzak: 5
2009 | ||
Harreraren testuinguruan sentitzen | dituzten emozioak gaitasun handiagoa duten faktoreetan oinarrituz deskribatu dira. Latinoamerikako pertsonek emozio positibo gehiago sentitzen dituzte (konfiantza, poza, betetasuna, esperantza eta harrotasuna) Ekialdeko Europako eta Magrebeko pertsonekin konparatuta (Tukey probak, batez besteko diferentzia=; 21 p=, 003; batez besteko diferentzia=; 15 p=, 001). | |
2012 | ||
Emozioen identifikaziorako ariketen bidez, emozio desberdinak existitzen direla jabetzen dira eta emozio desberdin horiek bata bestetik bereizten ikasten dute. Emozioen intentsitatea neurtzen ikasteko ariketen bidez, gertaera desberdinek emozio bera eragin dezaketela baina intentsitate maila desberdinarekin aditzera ematen zaie, eta haurrak egoera erreal edo alegiazkoetan jartzen dira egoera horiek beraiengan sortzen | dituzten emozioak eta horien intentsitatea bereizten ikas dezaten. | |
2017 | ||
Beharrezkoa izango da ere neurozientzia, psikologia edo antropologia bezalako alorretako profesionalen arteko lankidetza. Bestalde, neuromarketinak estimuluen aurrean banakoek | dituzten emozioak identifikatzen dituen arren, emozio horien zergatia aurkitzea, oraindik, gainditu beharreko erronka da. | |
2019 | ||
populazio errefuxiatuaren egoera ezagutzera, egoera horren kausen inguruan hausnartzera eta fenomeno horren aurrean administrazio publikoaren gestioa azaltzera zuzendutako sentsibilizazio ekintzek talde arteko emozio eta jarrerak modu positiboan alda ditzaketela. Emaitzetan ikusten den bezala, ikasleek bisita gidatuetan parte hartu ondoren errefuxiatuekiko | dituzten emozioak eta jarrerak positiboki aldatzen dira. | |
Artikulu honek aztergai ditu: fenomeno horren aurrean unibertsitateko ikasleek | dituzten emozio eta jarrerak, identitate europarrak jokatzen duen papera, eta nola sentsibilizazio ekintzen bidez bizilagun berriekiko balio prosozialak susta daitezkeen. Emaitzek adierazten dutenez, zenbat eta identifikazio europar altuagoa izan, orduan eta errefuxiatuei mugak ixteko neurriekin adostasun handiagoa azaltzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan emozio | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan emozio identifikatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |