2002
|
|
Honek hiru ondorio dauzka, gutxienez: ikasleen behar sozialei erantzun behar zaie (ikasleek gelatikkanpo euskaraz komunikatzeko
|
dituzten
beharrei), gela barruan irakasleakerabilera testuinguruak sortu behar ditu (gelaz kanpoko testuinguruaksimulatzeko aukerak ematen dituztenak) eta, azkenik, euskara hizkuntzagutxitua izanik, teknologia berriak direla medio, testuinguru birtualak sortubeharko dira ikasleak eta irakasleak euskara eremu ezberdinetan erabildezaten.
|
|
Laupabost dira kazetariaren estiloa bideratzen duten joera nagusiak. Testuinguru komunikatibo publikoaren ezaugarriek ezartzen
|
dituzten
beharretara egokitutako eredua da informazioa emateko estilo profesionala, estilo periodistikoa deitzen dioguna, hain zuzen ere.
|
2005
|
|
Gatazkaren alderdi nagusiak eta funtsezkoak hauek izan daitezke: taldeen artean daudenezberdintasunak, taldeek
|
dituzten
beharrak, gatazkari buruz dauden ikuspegiezberdinak, alde bakoitzak duen boterea, taldeen balioak eta printzipioak, taldekideen sentimenduak eta emozioak, pertsonak berak duen barruko gatazka eta abar.Hemendik aurrera alderdi bakoitza esplikatzen eta garatzen hasiko gara, eta ondoren, gatazka askatzeko metodoa aztertuko dugu zehatz mehatz. Gatazkan eraginhandia duten elementuak hauek dira:
|
|
Taldeek
|
dituzten
beharrak: gatazka egoera gertatzen da alde batek bestealdearen beharrak errespetatzen ez dituenean.
|
2007
|
|
Lekuan lekuko abokatuekin hitz eginez eta
|
dituzten
beharrei erantzun partikularrak ematen saiatuz baina, betiere, koherentzia orokor baten barruan.
|
2010
|
|
Administrazio publikotik Alzheimer gaixotasuna duten pertsonek eta haiensenideek
|
dituzten
beharrak betetzen saiatzen dira. Hala ere, oraindik hutsunehandiak ikus daitezkeela esan daiteke.
|
|
Ohiko ezaugarrien artean, desagrarizazioa da nabariena. Horrekin batera, egitura demografikoaren oreka, populazio gaztearen etorrera eta herrien hazkundea baina hiri ikuspegi batetik.Landagune hauek
|
dituzten
beharren artean hauek egongo lirateke: populazioberriaren eskakizunei aurre egitea, hiri zerbitzuetan hornitzea bizi kalitateabermatzeko eta, zenbait kasutan, herriaren hazkundea zuzendu eta zenbaitkasuetan mugatzea.
|
2012
|
|
Hau da, legeak ezartzen duen ZER hori, NOLA lortu zehazten dueta praktikara eramaten du. Betiere, eskolak eta bere auzoak, herriak edo inguruhurbilak
|
dituzten
beharrei eta lehentasunei ahalik eta egokien erantzun nahian.
|
|
«Azalera handi»en azpisektoreak (merkataritza zentro handiak) izandakohazkundearen aurrean, komenigarria da gure herri eta hirietako saltoki txikiengarrantzia aipatzea, bai biztanleentzat betetzen
|
dituzten
beharrengatik bai eta tokimailan sortzen dituzten lanpostu eta aberastasunagatik ere. Beste alderdi batzuezgain, aurrezpen nabaria ahalbidetzen dute ibilgailuen gehiegizko erabilerak sortzendituen ingurumen eta gizarte kostuetan.
|