Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2011
‎Hori dela eta, Atakondoa ikastetxean behar dituzten espazioak sortzeko itxiturak egin dituzte, bai pasabide nola teilatupean edo liburutegian. Behin behinean hala sortu dituzte dituzten beharretarako gelak, bideo gela dela, bestea dela.DatuaAtakondoa eskola publikoan gaur egun 430 ikasle daude. 3 eta 14 urte arteko adina dute.BileraGaur, ostirala, 15:30ean, Irurtzungo Atakondoa eskolan.
2016
‎eskaintza ezagutzen duten, haien berri nola jasotzen duten, parte hartzen ote duten, zergatiak… Udalaren kultura politikaren inguruan eta elkarteek sustatzen dituztenez ere galdetzen da. Azkenik, Kultura Batzordeak lakuntzarrak sumatzen dituzten beharrak adieraztera eta proposamenak egitera animatu ditu.
2017
‎Umeen edo nerabeen balorazioak egiteaz gain, familiendako eskolak antolatzen dituzte, familiek zein profesionalek egunerokotasunean dituzten oztopoak azaldu, eta horien aurrean aplikatu beharreko estrategiak garatzea helburu duen programaren atala. “Oso berria den programa bat da, bilera bat baino ez dute egin. Finean, inguruko familiek dituzten beharrak zeintzuk diren aztertu eta horien aurrean zer egin jakiten erakusten zaie. Familien interesen arabera egituratzen da, babes emozionala ere ematen zaie, eta familiak euren artean laguntzen dira”.
2018
‎Haurrei eta Nerabeei Arreta Emateko Ekipoak (HNAEE) hedatu ditu Iruñerrian eta Foru Komunitateko Iparraldean, horrela aukera lurralde osora zabalduz. ...k artatuko dituzte, erdi mailakoak direnean, larritasun txikienetako kasuak Oinarrizko Gizarte Zerbitzuek landuko dituztelako eta larritasun handikoak direnak, arreta espezializatua behar dutenak, Familia eta Adingabeen Zuzendariordetzak. Helburua da haurrei eta haien familiei arreta ematea, Oinarrizko Gizarte Zerbitzuen eskumen eta baliabideak gainditzen diren kasuetan; adingabeen ongizatea eta dituzten beharrak bere osotasunean bermatzea dute xede, eta familiak elkarrekin mantentzea, behar duten laguntza emanaz. Gizarte langileek, hezitzaileek eta psikologoek osatzen dituzte lan taldeak.Beren zereginak dira Gizarte Zerbitzuei eta beste eragile soziokomunitarioei prebentzioan laguntzea, kasuen hautemate goiztiarrean, ikerketa, balorazio eta esku hartzean, eta babeserako beharrezkoak diren baliabideak sortzea lan sarearen bitartez.
2022
‎Gaztetxeaz eta gazte asanbladaren egin beharrez hausnartu ondoren, Altsasuko Gazte Asanbladak (AGA) bere burua" gazte problematika ematen den esparru guztietan antolakuntza hedatzeko tresna gisa definitu" zuen," Altsasuko gazte langile guztiak asanbladan barnebildu nahi ditugu". AGAk herriko gazteek ikasketak, lan merkatua eta etxebizitza arloetan dituzten beharren analisia egiteko eta gazteek gaztetxeaz eta gazte asanbladaz duten iritzia ezagutzeko koadrilen prozesuari ekin zion 2021eko martxoan. 1990 eta 2008 urteen artean jaiotako koadrilen artean inkesta zabaldu zuten eta 292 erantzun jaso zituzten.
‎Bigarren edizioak Plazaola, Aralar, Bidasoa Leurtza eta Sakana hartzen ditu. Lurralde horiek iraunkortasunaren eta klima aldaketara egokitzeko dituzten behar eta arazo errealetan jartzen du arreta programak. Eskualde horietako gazteek astelehenera arte eman dezakete izena.
‎Prestakuntzaz Antolatzaileek ikastaroaren bidez Sakana, Aralar, Plazaola, Bidasoa eta Leurtza natura guneen eraginpeko eremuetara zabaldu nahi dute bere jarduera. Programak, lurralde horiek iraunkortasunaren eta klima aldaketara egokitzearen inguruan dituzten behar eta arazo errealetan jartzen du arreta, eremu horietako kudeatzaileen eskutik lan eginez. Azaldu dutenez, “talde lanak, proiektuen garapenak edo erabiltzailearengan oinarritutako diseinuak, besteak beste, benetako erronkei erantzungo dieten proposamenak sortzen lagunduko dute”.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia