2001
|
|
Maila honetan kokatuko ditugun ikasleek, hiztun arruntaren ohiko testuguztiak erosotasunez eta normaltasun onargarriaz jasotzeko eta ekoizteko gai izanarren, ez dute hiztun arruntaren gaitasun bera izango; izan ere, oraindik hutsunebatzuk izango
|
dituzte
haren gaitasun mailara ailegatzeko.
|
2002
|
|
bada, haren liburu batzuk ditugu grekeraz idatziak, horien artean rodiarrei eskainitako Gneo Manlio Volsok Asian buruturiko ekintzei buruzkoa. Askok idatzi
|
dituzte
haren guda ekintzak oroimenerako, horien artean harekin kanpamenduan egon eta, zoriak utzi zien bitartean, batera bizi izan ziren bik, Sileno eta Sosilio Lazedemoniarrak. Eta Sosilio hauxe izan zuen grekerazko letren maisu.
|
2005
|
|
–.. . berriro galdu zuten Spirit zonda eta asteak omen
|
dituzte
hura
|
2006
|
|
Haurraren gurasoek sarritan aipatzen
|
dituzte
haren lotarako arazoak, bainaDSM IVko diagnostiko irizpideen artean ez dira kontuan hartzen. Gurasoekdiotenaren arabera, AGHNa duten haurren loa asaldatuagoa da eta atseden gutxiagoematen du (Kaplan, McNicol, Conte eta Moghadam, 1987).
|
2008
|
|
Honako planteamendu hau zuen: jaiotze unean umearen gogamena orrialde zuri bat, tabula rasa (Locke, 1690, 1956) bat da; ez du inongo ideiarik, gaitasunik edo portaerarik eta bizitzan zehar izango dituen esperientziek, jasoko duen estimulazioak eta heziketak zehaztuko
|
dituzte
haren ezaugarri psikologikoak. Ikuspegi anbientalista horrek, beraz, ez du jaiotzetiko gaitasunik kontuan hartzen.
|
2009
|
|
Emakumeak gehiago egokitzen dira solaskidearen komunikazio proposamenetara, interes handiagoa jartzen dute haren adierazpenetan eta hobetoirakurtzen
|
dituzte
haren keinuak.
|
2012
|
|
Estatuaerrealitate konplexua da, aldatzen ari den aurpegi askotako instituzioa, ingurukogizarte baldintza aldakorretara etengabe moldatuz dabilena. Ildo horretatik, globalizazio prozesuek eta merkatu kapitalisten azkenaldi honetako eskakizunekeragin nabarmenak sortu
|
dituzte
haren egitura eta zereginetan. Badirudi eraginhorien ondorioz haren ohiko subiranotasuna murriztuta geratu dela, esparru ekonomikoari dagokionez.
|
2014
|
|
Alde batetik Manurekin duen harreman fikzionalean berak nahi duena gertatzenda eta horren ondorioz harreman horretan askea da eta ez du bere burua mugatzen; beste alde batetik, Aitorrekin duen harremanean beldurrak, lotsak eta urduritasunakgidatzen
|
dituzte
haren pausoak, Aitorren nahia eta ongizatea lehenetsiz eta bereburuaren kontra eginez.
|
|
Honako planteamendu hau zuen: jaiotze unean umearen gogamena orrialde zuri bat, tabula rasa (Locke, 1690, 1956) bat da; ez du inongo ideiarik, gaitasunik edo portaerarik eta bizitzan zehar izango dituen esperientziek, jasoko duen estimulazioak eta heziketak zehaztuko
|
dituzte
haren ezaugarri psikologikoak. Ikuspegi anbientalista horrek, beraz, ez du jaiotzetiko gaitasunik kontuan hartzen.
|
|
Lotarako arazoak. Haurraren gurasoek sarritan aipatzen
|
dituzte
haren lotarako arazoak, baina DSM IVko irizpide diagnostikoen artean ez dira kontuan hartzen. Gurasoek diotenaren arabera, AGNHa duten haurren loa asaldatuagoa eta atseden gutxiagokoa da (Kaplan, McNicol, Conte eta Moghadam, 1987).
|
2015
|
|
Manuel Sada (Iruñeko ILZ) eta Carles Giménez (Associació Catalana de GeoGebra elkarteko komunikazio batzordeko kidea) NUPen izan dira. TGI bat zer den aurkeztu dute, eta azaldu
|
dituzte
haren egitura eta lan ildoak.
|