2011
|
|
Progresiboki igotzen da batez besteko puntuazioa ikasketa mailaren arabera estatistikoki esanguratsuak diren taldeen arteko desberdintasunak ezarriz (20 taula ikusi). Ikuspuntu horretatik, ondorioztatu dugu ikus entzunezko prestakuntza bereziak benetako desberdintasun kualitatibo bat sortzen duela, benetan esanguratsua dela egunero jasotzen
|
ditugun
ikus entzunezko mezuak deskodetzeko gaitasunaren garapenean.
|
|
Dimentsio bakoitzean lor zitekeen puntuazioaren erditik behera geratu dira inkestatuen batez besteko puntuazio guztiak, 23 taulan ikusten den bezala. Horrek adierazten du maila handiko ezjakintasuna dagoela gure artean, aisialdian nahiz bizitza profesionalean hain denbora luzez erabiltzen eta kontsumitzen
|
ditugun
ikus entzunezko testu kultural horien irakurmenean eta ulermenean.
|
2012
|
|
Nafarroako Gobernutik bakarrik jasotzen al du Planetarioak laguntza publikoa? Proiektatzen
|
ditugun
ikus entzunezko ekoizpen gehienak etxean egiten ditugu, eta, horregatik, batzuetan aukera izaten dugu FECYTen [Zientzia eta Teknologiaren Espainiako Fundazioa] diru laguntzetara aurkezteko. Halakoetan aukera izaten dugu bide horretatik sarreraren bat lortzeko, baina noizean behin izaten da hori.
|
2015
|
|
Ara, HufpostLive edo Washintong Post moduko komunikabideek, esaterako, telebista saio gisa identifikatzen
|
ditugun
ikus entzunezko ekoizpenak sortzen dituzte; hau da, telebista tradizionalarekin lotzen ditugun saioak, baina streaming bidez hedatzen direnak, zuzenean eta sarean. Aldiz, New York Times, The Guardian, Vilaweb edo, gure artean, Berria egunkariek, esaterako, bideo informatiboen ekoizpenera jotzen dute sarriago, eta idatzizko albisteekin erakusten diren ikus entzunezko ekoizpenak gero bideo biltegietan gordetzen dituzte.
|
2019
|
|
Horrelako bizipenek osatzen dute gure historia linguistikoa: dakizkigun hizkuntzak eta ahaztu ditugunak (osoki edo partzialki), hizkuntza horietan izan ditugun bizipenak, zenbat, norekin eta non erabiltzen ditugun, zerekin lotzen ditugun, zeintzuk ditugun geure hizkuntzatzat eta zeintzuk ez, bizi garen komunitatean hizkuntza bakoitzak edo darabilgun aldaerak duen prestigioa, entzuten dugun musikaren eta ikusten
|
ditugun
ikus entzunezko saioen hizkuntzak, gurasoek transmititu zigutena edo ikas genezan ekidin zutena, seme alabei edo bilobei hitz egiten dieguna, hedabideetan kontsumitzen duguna...
|
2020
|
|
Ondorioz, presazkoa da alternatiba estrategiko bat topatzea edukiak ikus entzunezkoen bidez eskaintzeko eta euskarazko telebistek behar duten eta merezi duten espazioa bermatzeko. Ezin da gertatu ikus entzunezkoen eskaintza areagotzera doan honetan
|
ditugun
ikus entzunezko hedabideek beren presentzia galtzea. Ikus entzunezko edukiak hedatzeko modu sendo eta erakargarria bermatu behar dugu.
|
2022
|
|
Udalerri mailatik goragoko jardunak ere behar dira: erreferenteei lotutakoak, gaur egun kontsumitzen
|
ditugun
ikus entzunezkoen ingurukoak…
|