Emaitzak: 6
2001 | ||
izeneko ikas unitatea sortu genuen. Hor izango duzue, beraz, egindakoa argiago ikusteko aukera, eta baita gainerako testu batzuk (denak ez baititugu ikas unitatean erabili) zelaneskolaratu | ditugun ikusteko aukera ere. | |
2002 | ||
Zentzuhorretan oso bitxia da, kontrataziorako politika zein gutxi salatu dugunikustea. Are eta harrigarriagoa, irakasle elebidunen kontratazioa ekiditen dituzten jarduera praktikoak noraino eraman | ditugun ikustea, irakasle elebidunek euskara hutsean klaseak ematea, eta materia batbaino gehiago, gainera, arrunta izan delako, horrela, aurretik baldintzaturik zegoen ghettoaren eremua gehiago autobaldintzatuz. | |
Kultura produktu mediatikoetan (tele serietan, filmetan eta abarretan), zenbat aldiz ez ote | ditugun ikusi beltzak zurientzat lanean, indioak zurien zerbitzari, eta asiarrak zurien neskame! Zuriek, arraza moduan, beste guztiek baino pisu espefiziko handiagoa dute munduan. | |
2011 | ||
Progresiboki igotzen da batez besteko puntuazioa ikasketa mailaren arabera estatistikoki esanguratsuak diren taldeen arteko desberdintasunak ezarriz (20 taula ikusi). Ikuspuntu horretatik, ondorioztatu dugu ikus entzunezko prestakuntza bereziak benetako desberdintasun kualitatibo bat sortzen duela, benetan esanguratsua dela egunero jasotzen | ditugun ikus entzunezko mezuak deskodetzeko gaitasunaren garapenean. | |
Dimentsio bakoitzean lor zitekeen puntuazioaren erditik behera geratu dira inkestatuen batez besteko puntuazio guztiak, 23 taulan ikusten den bezala. Horrek adierazten du maila handiko ezjakintasuna dagoela gure artean, aisialdian nahiz bizitza profesionalean hain denbora luzez erabiltzen eta kontsumitzen | ditugun ikus entzunezko testu kultural horien irakurmenean eta ulermenean. | |
2015 | ||
Ara, HufpostLive edo Washintong Post moduko komunikabideek, esaterako, telebista saio gisa identifikatzen | ditugun ikus entzunezko ekoizpenak sortzen dituzte; hau da, telebista tradizionalarekin lotzen ditugun saioak, baina streaming bidez hedatzen direnak, zuzenean eta sarean. Aldiz, New York Times, The Guardian, Vilaweb edo, gure artean, Berria egunkariek, esaterako, bideo informatiboen ekoizpenera jotzen dute sarriago, eta idatzizko albisteekin erakusten diren ikus entzunezko ekoizpenak gero bideo biltegietan gordetzen dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditugun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikusi | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikusi aukera | 1 (0,01) |
ukan ikusi beltz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |