2001
|
|
Maila honetan kokatuko
|
ditugun
ikasleek, gizartean ohikoak diren testu gehienak jaso edo emateko gutxieneko gaitasuna lortua dute, nahiz eta oraindik erraztasun eta jakintza falta izan. Edozein egoera arruntetan moldatu ahal izango dira, baina ahalegin handiak egin dituzte eta ezeroso sentituko dira kasu askotan.
|
|
Oinarrizko mailan kokatuko
|
ditugun
ikasleek gizartean ohikoak diren testugehienak jaso eta emateko gutxieneko gaitasuna aldez aurretik lortua duten arren, xede hizkuntzaz komunikatzeak ahalegin handia eskatuko die. Hain zuzen ere, maila horretan jatorrizko hiztunaren aldean hainbat hutsune izanda ere, egoeraezberdinetan erosotasunez eta normaltasunez komunikatzeko gaitasuna lortubeharko dute.
|
|
Maila honetan kokatuko
|
ditugun
ikasleek, hiztun arruntaren ohiko testuguztiak erosotasunez eta normaltasun onargarriaz jasotzeko eta ekoizteko gai izanarren, ez dute hiztun arruntaren gaitasun bera izango; izan ere, oraindik hutsunebatzuk izango dituzte haren gaitasun mailara ailegatzeko.
|
|
Maila honetan
|
ditugun
ikasleek eskuratua izan behar dute klasean euskarazjarduteko behar den gutxieneko gaitasuna. Oraingoan, beraz, oinarri horretatikabiaturik, ingurukoekin euskaraz komunikatzen hasteko gaitasuna lortzea izangodugu helburua.
|
2012
|
|
Non enplegatuko ditugu gure gazteak? Nora joango zaizkigu gure zergekin heziko
|
ditugun
ikasleak?
|
2013
|
|
Batzuentzat, bertsolaritzak oinarri sendoa du, eta etorkizunean ere horrela izaten jarraituko du. Beste batzuentzat, aldiz, bertsolaritzaren arrakasta moda hutsa da, espejismoa besterik ez, eta
|
ditugun
ikasle, azpiegitura eta bertso saioak asko murriztu daitezke, puria pasatzen denean.
|
2014
|
|
Batzuentzat, bertsolaritzak oinarri sendoa du, eta etorkizunean ere horrela izaten jarraituko du. Beste batzuentzat, aldiz, bertsolaritzaren arrakasta moda hutsa da, espejismoa besterik ez, eta
|
ditugun
ikasle, azpiegitura eta bertso saioak asko murriztu daitezke, puria pasatzen denean.
|
2015
|
|
Batzuentzat, bertsolaritzak oinarri sendoa du, eta etorkizunean ere horrela izaten jarraituko du. Beste batzuentzat, aldiz, bertsolaritzaren arrakasta moda hutsa da, espejismoa besterik ez, eta
|
ditugun
ikasle, azpiegitura eta bertso saioak asko murriztu daitezke, puria pasatzen denean.
|
2016
|
|
Hain egun seinalatua ospatzeko, erakunde honetatik pasatu ondoren dagoeneko probetxuzko gizon eta emakume bihurtuak
|
ditugun
ikasle ohi guztiak gonbidatu nahi ditugu, ikastetxeak haiengan, zalantzarik gabe, utzi duen arrasto ezin ezabatuzkoa gogoan izanda?
|
2021
|
|
Baina, horretarako, gazteari non dagoen ikusaraztea garrantzitsua da, zertarako gai den, eta zer egin behar duen helburu jakin batzuk lortzeko. Irakurketari helduz, zer irakurketa motatan gaitu behar
|
ditugun
ikasleak mahai gainean jarri genukeela dio IE6 k; ondoren, irakurketa mota horietako bakoitzerako ikasleak zer behar duen erabaki, eta, azkenik, hori literatura esperientzia bihurtu. Horrez gain, hori mailakatzeko moduari ekin behar zaiola eransten du IE5 ek; hots," Zer irakurketa motatan trebatu behar ditugun gazteak adin bakoitzean, irakurketa bakoitza nola mailakatu adin tarte desberdinetan, eta, gero, mailakatzen ditugun gaitasun horietan lanketa bideratuko duten praktika batzuk garatu".
|