Emaitzak: 8
2015 | ||
Haurra bizitzaren parte dela aldarrikatzen du Alkortak eta egunerokoan nekez txertatzen | ditugula umeak. Eskolan, parkean, eskolatik kanpoko ekintzetan, adin berekoak daude elkarrekin. | |
2016 | ||
Lehen eskuko harremana dute, beraz, umeekin, eta horrek eragina du beraientzat sortzen dituzten lanetan: “Uste dut gero eta hobeto ulertzen | ditugula umeak eta gustatzen zaien literatura mota: dibertsioa dute gustuko, lar moralista bazoaz, segituan harrapatu eta alboratzen zaituzte... ”. | |
2017 | ||
Zoriontasuna eta emozioa, berriz, ezagutza eta ikasketarekin daude erabat loturik. Umeak zoriontsuak egiteko tematze horretan ondorioztatzen da bat egiten ez dugunok ez | ditugula ume eta gazteak zoriontsuak izatea nahi. Haatik, zoriontsuak izatea nahi dugun arren, errituak heldu autonomoak bihurtu behar dituen neurrian, ezin dugu eskola zentro terapeutikoa ala Disneyworld bihurtu. | |
2019 | ||
Ontasun horien beste alderdian, baina, ikusten ditu ezberdintasunak emakumezkoen eta gizonezkoen artean: " Kirola tresna ona da hesiak hausteko, baina uste dut etxean hezi behar | ditugula umeak horretara. Ematen du mutilentzat kirol batzuk daudela, eta neskentzat beste batzuk". | |
2020 | ||
–Bai ez gaitun gehienak mutxurdinak baino hobeki bizi... Batzuk esaten didate ez | ditugula umeak egin gure zerbitzuan egon daitezen... Egia ederra. | |
Seguru egon daitezen, kortxoa dute. Badirudi larregi babesten | ditugula umeak. Eta umeei galdetuz gero, horren arabera landu genuke parkea. | |
2023 | ||
Irulegi, Aiherra, Lehuntze, Bidarrai... " Ez da bakarrik euskarara sartzen | ditugula umeak, euskal kulturara sartzen ditugu, mundu batera, sustraietatik badute euskara". Gainera, ondotik ikastola edota irakaskuntza elebidunean sartu ohi dituzte gurasoek, eta Arinek badaki zein den emaitza: | |
Ildo beretik, kontuan hartu behar dugu gero eta beranduago | ditugula umeak; horren ondorioz, adin aldea handiagoa da (belaunaldi arteko betiko talka sozio-kulturala handiagotzen da urte aldea handitzen den neurrian), eta, beraz, elkar ulertzeko zailtasun handiagoak daude. Gainera, belaunaldi arteko distantzia handiagotzearen ondoriozko desberdintasun kulturalak ikaragarri larritu dira, belaunaldi berriek sare sozialetatik eta errealitate birtualetik jasotako input en bitartez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditugula | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
Alberdania | 2 (0,01) |
Anboto | 2 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ume | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ume hori | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |