Emaitzak: 7
2006 | ||
Beharrezkoa da, noski, batez ere eraginkortasunarekin eta helburu komunikatiboekin lotuz gero. Baina euskarara etortzen ari direnak eta euskaran justu antzean dabiltzanak ezin | ditugu kalitatearen estigmarekin gurutziltzatu, ezin dugu ustezko kalitatea erabileraren erabateko galga bihurtu. | |
2010 | ||
Lacalek ere beraiek inguruko produktuak erabiltzen dituztela nabarmendu du. Gure ingurua oso aberatsa da, eta esku eskura | ditugu kalitate oneko barazkiak, fruta, haragia, arraina... Beraz, ez du zentzurik urrutira joatea horien bila edo izoztutako produktuak erabiltzea. | |
Hainbat eratako gabeziak antzeman | ditugu kalitatearen atalean, baina hauek izan dira nagusiak: ez da izan entsaladarik eta/ edo berdurarik; lehen plateretan, proteina ugariko jaki asko jarri dituzte (hestebeteak, odolkia, haragia, eta abar); eta ez dute eskaini ez arrainik, ez goarnizio askotarikorik, ez fruta freskorik. | |
2018 | ||
Ondarroan esaten denez, koruan eta aldarean aldi berean egon nahi dugu, modernoak izan, ederto kontsumitu, patrika bete diruz, zintzo izan, normalak eta euskaldunak, orain eta luzaroan, baina badakigu gero eta erdaldunago garela, gero eta zailagoa zaigula euskaldun izan eta irautea. Ulertzeko modukoa da hori, ez dago ezer kritikatzeko, denok gezurtxo batzuk behar | ditugu kalitate minimo batez bizitzeko, baina analisi serioak egiterakoan, argi izan behar genuke dena ezin dela eduki: garena gara. | |
Noski, zertifikazio sistemak ere hor daude eta egun nahiko aurreratuta daude, kalitatearekin egin bezala, zerbiztu hizkuntzaren betetze maila neurtzeko erakundez erakunde. Hori horrela, gure argumentarioan geroz eta lotuago eroan | ditugu kalitatea eta hizkuntza kudeaketaren binomioa, betiere hornitzaile enpresa bezero ekuazioan eragin ahal izateko. | |
2022 | ||
Ikamatik argi dugu, hezkuntza komunitateko kideok gure interesengatik borrokatu ezean, ez duela inork egingo. Ikasleongandik hasi eta hezkuntza komunitate osora zabalduz, EAEko hezkuntza lege zein datozen aukera berriak baliatu behar | ditugu kalitatezko hezkuntza baten bidea egiteko. | |
" Ez da unea herritarrei esfortzu gehigarri bat eskatzeko", azaldu du, eta zera gaineratu: " Azken lau urteetan zero zor egoeran gaude eta baliabideak | ditugu kalitatezko zerbitzuak eskaintzen jarraitzeko zergak eta tasak igo beharrik gabe". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditugu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
Booktegi | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan kalitate | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan kalitate estigma | 1 (0,01) |
ukan kalitate hezkuntza | 1 (0,01) |
ukan kalitate minimo | 1 (0,01) |
ukan kalitate on | 1 (0,01) |
ukan kalitate zerbitzu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |