Emaitzak: 12
2000 | ||
Nahikoa dugu erantzun zion errainak sukaldetik, Aita Gurea baino ezagunago | ditugu ipuin horiek. | |
2002 | ||
Horregatik, ipuin liburuak aipatzen ditugunean eleberrigile ere badiren egileen bibliografia osatzeko aipatuko ditugu. Alegia, idazleen ibilbidea osotasunean deskribatzeko asmoz bakarrik aipatuko | ditugu ipuin bildumak. | |
Badakit ametsak eta irudimenak, gaizki erabiliz gero, munstrorik handienak sor ditzaketela; horren lekuko | ditugu ipuin klasiko beldurgarri asko, non bihozgabekeriarik munstrotsuenak agertzen diren. Baina banekien, halaber, ametsa eta irudimena izan daitezkeela, aldi berean, gure aliaturik onenak, munstro berberei aurre egiteko. | |
2005 | ||
Guztira berrogei liburu jorratu | ditugu ipuin bildumak guztiak. Kanpoan utzi ditugu aldizkari eta lehiaketako ipuinak, lan argitaragabeak eta baita haur eta gazte literaturan sar daitezkeenak ere. | |
2006 | ||
Oparituko | ditugu ipuinak. Euskara eta Literatura. | |
Oparituko | ditugu ipuinak. Euskara eta Literatura. | |
2007 | ||
Ipuin horretan Bakedanorena da arrazoia. Hari erantzunez, honakoak | ditugu ipuineko azken hitzak: " Ez, Qun Fu Tzu rena da garaitza, taoismoa estaduaren profitarako erabilia zuelako erran zuen Josebak interneten bidez". | |
2012 | ||
Animaliek eta landareek hizketan zekiten garaiak aipatuz hasten | ditugu ipuinak. Ez digute kontatu nola galdu zuten hizkuntzaren dohaina, zergatik gelditu ziren isilik. | |
2013 | ||
Hau da nire lehen itzulpena euskaraz, eta horregatik proposatu nion AioraJakari elkarrekin lan egitea. Aiorak txineraz ez dakien arren, bion artean landu | ditugu ipuinak, buelta asko eman dizkiegu eta emaitzarekin oso pozik gaude. Itzulpenaren inguruan hausnarketa oso interesgarriak agertu dira lan prozesuan zehar. | |
2014 | ||
Begirada normatibo hori desegiteko Bernardo Atxagaren2 Xola eta MariaAsun Landaren3 Iholdi literatur pertsonaiak aztertzea proposatzen dugu eskolan.Lan honek begirada perspektiba didaktikotik lantzea proposatzen du, lehenik etabehin beraz, begirada kontzeptuaren inguruan mintzatuko gatzaizkie ikasleei, geroramodu praktikoan lantzeko, helbururik behinena ikasleek begiratzen ikastea izanik.Marko teorikorako kontzeptu aski jarri ditugulakoan, lan praktikoari ekingo diogu.Lehenik eta behin Xola eta Iholdi ondo ezagutu behar dituzte ikasleek horretarakoliteratur pertsonaia hauek agertzen diren ipuinak irakurriko dira behin eta berriz. Osomodu ezberdinak erabiliko | ditugu ipuinak irakurtzeko: taldean, bakarka, iruzkinakeginez, ahots ozenez. | |
2019 | ||
Baina nahiko. Zenbat ordu egin | ditugu ipuin honekin. Zaldiak, umeak, trenak, damuak... | |
2023 | ||
Nola prestatu duzu eta zer landuduzue bertan. Elgetako liburutegitik proposatzen zena zen jolasen bidez umeei ipuinak gerturatzea, ipuinak kontatzea ere dibertigarria izan daitekeelako. Hain zuzen ere, hainbat teknika landu | ditugu ipuin bat kontatzeko orduan: objektuekin, gorputzaren bidez, soinuen bidez... Askotariko tresnak erabiltzen erakutsi diegu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ditugu | 12 (0,08) |
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Alberdania | 2 (0,01) |
Labayru | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ipuin | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ipuin azken | 1 (0,01) |
ukan ipuin horiek | 1 (0,01) |
ukan ipuin klasiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |