2000
|
|
Gaitzak eta ajeak ere ez
|
ditugu
aintzat hartu dibortziorako arrazoien artean. Senar emazteak ez al dira elkartu zorion nahiz zoritxarrerako?
|
2008
|
|
diren egiturak direla. Guk ere hauxe bera onartuko dugu, eta aditzen agerpenetan horrelako erabilerak topatzen ditugunean ez
|
ditugu
aintzat hartuko.
|
2009
|
|
Zazpi hiritan soilik ez dugu ikusi ibilgailu bat bera ere ordutegiz kanpo: Almeria, Bartzelona, Kordoba, Granada, Oviedo, Sevilla eta Zaragoza (ez
|
ditugu
aintzat hartu baimen berezia duten ibilgailuak, poliziarenak, konponketa lanak edo garbiketak egiten dituztenak, osasun zerbitzuenak edo ezinduenak).
|
2010
|
|
Kontuan eduki ditugun aldeak (parentesi artekoak ez
|
ditugu
aintzat hartu, ez baitira berriemaileen behin betiko erantzunak edota atal honi edo dena delako galdera horri dagozkionak, baina, balio dutenen joera berbera erakusten dutenez, ondo iritzi diogu zerrendan ipintzeari, aldea nabarmenago ikus dadin):
|
2013
|
|
Atal honetan ez
|
ditugu
aintzat hartu lau aplikazio, dieta miragarriak proposatzen dituztelako.
|
|
Seber Altube plazan egon ziren kanpaldian, manifestatu ziren, batzuk ikusi genituen. Gehienok ez
|
ditugu
aintzat hartu zoritxarrez. Loteria, dezimo eta bazkideen birkolokazio forman, hori da hizpide nire inguruan behintzat.
|
2014
|
|
33), forma osoak, erdialdeko euskaran eta euskara batuan agertzen direnak. Ikerketahonetan, Goizuetako hizkeraren ezaugarri berezitzat aferesidun hitzak hartuko ditugu.Maiztasun handikoak izateagatik, zazpi aditz hauek aukeratu ditugu azterketarako: ekarri/ karri, eman/ man, esan/ san, etorri/ torri, ibili/ bili, ikusi/ kusi, izan/ zan.Aferesia izan dezaketen hizkuntza aldagai gehiago ez
|
ditugu
aintzat hartu. Bestetik, hizkuntza aldagai honetan gerta daitekeen neutralizazioa saihesteko, ez dira kontuanhartu ingurune hauetako adibideak:
|
2015
|
|
Egoera aski desberdinak ditugu batetik bestera eta ereduei dagokienez D(+ IIP), B eta A(+ IIP) eredua
|
ditugu
aintzat hartzekoak. Adibide modura hemen dituzue 2014/ 15 ikasturteko eskolatze datuak:
|
2017
|
|
Besteak beste, garai hartan albiste soziolinguistikoak jasotzeko argitalpen gehiegi ez zegoelako. Horrekin batera, informazioa aldizkari dibulgagarrietatik jaso nahi izan dugu, eta ondorioz, aldizkari zientifiko eta espezializatuak ez
|
ditugu
aintzat hartu.
|
|
Besteak beste, garai hartan albiste soziolinguistikoak jasotzeko argitalpen gehiegi ez zegoelako. Horrekin batera, informazioa aldizkari dibulgagarrietatik jaso nahi izan dugu, eta ondorioz, aldizkari zientifiko eta espezializatuak ez
|
ditugu
aintzat hartu, Jakin edo Euskera esaterako. Dibulgagarrien artean non aukeratu bazegoen:
|
|
" ohiko hizkuntza" kalkulatu da deskribapen horien arabera, eta ez adierazpen zuzenetatik abiatuta. ikusten dugunez, erdiko hiru profilak bateratzen baditugu, argi gelditzen da kataluniako herritarren zatirik handienak bi hizkuntzak erabiltzen dituela eguneroko bizitzan. horrek bi ondorio ditu: a) hizkuntza bateko eta besteko hiztunak argi bereizi nahi dituzten deskribapenek herrialdearen errealitate linguistikoa nabarmen desitxuratzen dute; eta b) kategorizazio tradizional horiekin urte luzez ez
|
ditugu
aintzat hartu, entzungor egin diegu edo ezabatu egin ditugu milaka istorio eta ikaste esperientzia, milaka erabaki, negoziazio eta aldaketa, eta beste hainbeste beldur eta aurkikuntza; finean, hizkuntzen bidez eta horien konpainian izandako bizipenak.
|
|
Horrek bi ondorio ditu: a) hizkuntza bateko eta besteko hiztunak argi bereizi nahi dituzten deskribapenek herrialdearen errealitate linguistikoa nabarmen desitxuratzen dute; eta b) kategorizazio tradizional horiekin urte luzez ez
|
ditugu
aintzat hartu, entzungor egin diegu edo ezabatu egin ditugu milaka istorio eta ikasteesperientzia. galderari erantzutea, alegia, atal honen hasierako galdera bikoitzari erantzutea, beraz, konplexua da. perspektibaz ikusita, esan daiteke hizkuntzarekin zer gertatzen zen baino gehiago interesatzen zitzaigula jakitea zer gertatzen den katalana izatea ulertzeko eta bizitzeko era jakin batekin:... zenbat ginen; gehiago edo gutxiago izatera ote gindoazen; ea heGazte katalanen muda linguistikoak – Joan Pujolar, Isaac González eta Roger Mart� nez
|
2019
|
|
Erreferentzia horiek makulu aztertu da euskara suspertzeko lan ildoak nondik datozen, nolakoak diren eta norantz bidera litezkeen. Asmo hori laburbilduz, horrela irudikatu
|
ditugu
aintzat harturiko kontzeptuak eta beraiek osatzen duten katea:
|