2012
|
|
Ostantzerakoan, isiltzea gertatu den ala ez jakiteko, kontuan izan dira eta aintzat hartuak publizitatea hedatzeko erabilitako hedabideei dagozkien denbora eta espazio mugak. Jakina, hogei segundo
|
dituen
telebistako iragarki batean ezin da produktu baten inguruan funtsezko informazio guztia eskaini. Horregatik, Lehiaketa Desleialaren Legearen 7.2 artikuluak dio, omisioagatik engainuzko publizitatearen izatea ezartzeko, aintzat hartu behar direla, besteen artean, erabilitako hedabidearen mugak.
|
2015
|
|
telebistarenorainaldia eta etorkizuna, biak dira gai kritikoak Aisiazko Ikaskuntzentzat. Ikusentzulerien ikerketak tradizionalki pantailaren aurrean igarotzen dugun denbora zenbatu etapisatzeaz eta komunikabideek haien ikus entzuleriengan duten eragina neurtzeaz arduratu dirabatez ere, baina gutxiago landu izan dute nola eta zergatik txertatzen dugun telebistagure eguneroko bizitzan, zein eguneroko esangura hartzen
|
dituen
telebistak edota zein esanahieta plazer aurkitzen dituzten norbanako eta taldeek harekin ezartzen dituzten harremanetan.Aisiaren eta ikus entzulerien ikerketek ezin dute erronka hauek ekiditen jarraitu. Lan honekikus entzulerien zenbakien atzean ezkutatzen diren aukera pertsonal eta kolektiboakulertzen lagundu nahi luke, pertsonek telebistarekin harremanean aurkitzen dituztenesanahiak eta telebistak haien eguneroko bizitzan jokatzen dituen paperak aztertuz.
|
|
Telebistako edukiak interneten kontsumitzeko ohituran sakonduz gero, gazteen %35, 9k astean behinedo gehiagotan ikusten ditu internet bidez gustuko
|
dituen
telebista saioak osorik, %32, 9k ikusten dutelebistan emititutako telebista saioaren zati bat, eta soilik %12, 3k kontsumitzen dituzte telebistasaioko eduki estrak, telebistako programazioan emititu gabeak.1 2 Aldiz, aipatzekoa da gazteen %21, 5ekirakurtzen duela interneten gustuko duten telebista saioen inguruko informazioa. Telebista saioen saresozialetako profilen eta telebista kateen webguneen erabilerari dagokionez, muturrekoak dira joerakgazteen artean.
|
|
Telebista saioen saresozialetako profilen eta telebista kateen webguneen erabilerari dagokionez, muturrekoak dira joerakgazteen artean. Izan ere, gazteen %38, 6k gustuko
|
dituen
telebista saioen sare sozialak sekulaerabiltzen ez dituen bitartean, %33, 5ek astean behin edo gehiagotan baliatzen ditu. Era berean, %31, 1ek ez ditu inoiz gustuko dituen telebista kateen webguneak erabiltzen, eta aldiz, %35, 4k asteanbehin edo gehiagotan baliatzen ditu.
|
|
Izan ere, gazteen %38, 6k gustuko dituen telebista saioen sare sozialak sekulaerabiltzen ez dituen bitartean, %33, 5ek astean behin edo gehiagotan baliatzen ditu. Era berean, %31, 1ek ez ditu inoiz gustuko
|
dituen
telebista kateen webguneak erabiltzen, eta aldiz, %35, 4k asteanbehin edo gehiagotan baliatzen ditu.
|