Emaitzak: 2
2012 | ||
oinarrizko premisa honetatik abiatzenda paradigma honen teorizazioa: harremanak | dituen jendearen interakzio sinbolikoeta esanahituek, zein elkarrekiko jokaerek, bizitza soziala sortu eta finkatu egitendute. Beraz, gizartea eraikuntza da, esanahiez eta sinboloez eginean ari dena.Horregatik, hezkuntza ezagutzaren izaera subjektikboa da, indibiduala, pertsonala.Bestalde, ezagumendu pedagogikoa subjektuaren arteko komunikazioaren interespraktikoari lotua dago, eta zienzia historiko hermeneutikoetan interes praktikoakparte hartzen du. | |
oinarrizko premisa honetatik abiatzenda paradigma honen teorizazioa: harremanak | dituen jendearen interakzio sinbolikoeta esanahituek, zein elkarrekiko jokaerek, bizitza soziala sortu eta finkatu egitendute. Beraz, gizartea eraikuntza da, esanahiez eta sinboloez eginean ari dena.Horregatik, hezkuntza ezagutzaren izaera subjektikboa da, indibiduala, pertsonala.Bestalde, ezagumendu pedagogikoa subjektuaren arteko komunikazioaren interespraktikoari lotua dago, eta zienzia historiko hermeneutikoetan interes praktikoakparte hartzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 2 (0,01) |
Lehen forma
dituen | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan jende | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan jende interakzio | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |