Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2000
‎Gipuzkoa da Madrildik bidalitako telebista seinaleen aurrean erantzun baxuenaerakusten duen herrialdea; hala ere, kopuru hori ez da batere txikia: %63, 5 Gainera, beste herrialdeekiko berezitasunak markatzen dituen ikus entzulegoak arreta gehiagozsegitzen du ETBlen (%12, 5) eta ETB2ren (%19, 8) eskaintza. Oro har, kanal publikoenaldeko joera du audientzia gipuzkoarrak (%55, 8).
‎argumentu tematikorik ez duten galdera laburretan oinarritzen den itaunketa da, test psikoanalitikoekin gertatzen den antzera. Batzuetan hizketatuak ganoragabeko galderen aurrean zer nolako erreakzioak dituen ikustea garrantzitsuagoa da, erantzunetatik sortzen diren datuak entzutea baino. Elkarrizketa mota hau puri purian egon zen EEBBetan berrogeiko hamarkadan, geroago Europara pasatzeko.
2002
‎Hori horrela mantentzen jarraituz gero, benetako arazoak pixkanaka azaleratzen hasiko dira. Belaunaldi berrietan, gero eta heziketa handiagoarekin, heziketaren araberako lanik ez egokitzeak, sexismoak aurrera begira zer nolako ondorioak izango dituen ikusteko dago. Bazterketa belaunaldi berrietan agerikoagoa izango da.
2005
‎Aukeraturiko alternatiba ebaluazio adierazleekin alderatuko da, adierazleokbetetzen dituen ikusteko.
2009
‎Kapitulu honetan, faktorebiologikoek duten zeresana alde batera utzita, hezkuntza diferentzialaren eragin sozial eta psikikoa ikertuko dugu, baita horrek emakumeen helduaroko ondoezeanduen eragina ere. Gaiari heltzeko, lehenik, gure kulturak emozio eta generoari buruzzein planteamendu historiko egin dituen ikusiko dugu, baita emozioak nolakoakdiren eta nola funtzionatzen duten ere. Hirugarren puntuan, familiak eta ingurumenak eraikuntza emozional ezberdinean zein eragin duten analizatuko dugu etaazkenik, ondoez femeninoa ikertuko dugu, esku hartzerako proposamen txiki bategitearekin batera.
‎1 Eskalaren deribazioa. Sintomen zerrendak nahastea pairatzen ari zirenemakumeengandik nagusiki edota populazio ez klinikotik atera izan dira.Tresnak aldaketa ertain edo larriak nola neurtzen dituen ikusi behar da.Parte hartzaileek tresna balidatzerakoan kontuan hartutako laginaren ezaugarriekin bat egiten duten ala ez kontuan hartu behar da, adinaren, bizitzaninoiz erditu (edo haurdun) izanaren, kultura taldearen edota lan estatusarenarabera.
2014
‎Talde esperimentala osatuko da, batetik, manipulazio esperimentalaren edo tratamenduaren eraginpean jarriko diren pertsonen taldea (esperimentatzaileak ikertu nahi duen fenomenoaren eraginpean jarriko dena). Aurrerago, tratamenduaren efektua neurtuko da, behin edo gehiagotan, zer aldaketa eragin dituen ikusteko, baldin eta inolako aldaketarik eragin badu. Bestalde, kontrol taldea eratuko da:
2015
‎Honek errannahi du potentzia gutxiagorekin igorri litzakeela eta gehiago antena jarri zirelaeremu elektrikoa uniformeago izateko eta mugak ez gainditzeko. 4.Irudian eremu elektrikoaknon mugak gainditzen dituen ikus daiteke hegazkin osoan zehar lortzen den eremuaren planohorizontal bat marrazten denez.
‎2.3 Bateratze digitalak eragin dituen testuaren eta haren kontsumoaren eraldaketakkontuan hartuko dituen ikus entzuleriaren ikerketa proposatzea
‎Egoera honen aurrean euskal gizartera egokitutako ikus entzuleriaren ikerketa bat egitekojarraitu beharreko oinarriak proposatzen ditugu ahalik eta modu sintetiko eta zehatzenean, helburu espezifiko bezala: euskal audientzia/ ikus entzuleria sortzea, adostasunak eraikitzekogaitasuna izan duen audimetria propioak eraikitzea, bateratze digitalak eragin dituen testuareneta haren kontsumoaren eraldaketak kontuan hartuko dituen ikus entzuleriaren ikerketaproposatzea, euskal irakur ikus entzuletza garaikidearen ikerketan aurreratzea eta alternatibaetnografikoez eta osagarritasun metodologikoez baliatzea.
‎Abiapuntu bat baita. Etxebizitza hori egiteak zer eraginizango dituen ikusi da (ELE), zeintzuk diren eragin esparruak, zeintzuk diren neurketak, eta gero zer neurri zuzentzaile.
2017
‎Sekuentziazioaren teknika, Next Generation Sequencingdelako teknika berrien parte da. Izan ere teknika honen bidez, H3K27me3 histonak, genomaosoko geneak zein puntu erregulatzen dituen ikusi dezakegu eta morfinaren ondorioz sortutakoezberdintasunak aztertu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia