2011
|
|
Juan Campos AlonsoEguneroko bizitzako esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinMahai tresnen erabileran aurrerapenak egitea.Otorduetan, haiek ongi erabiltzen erakutsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Mahaian, postura egokia lortzea.Otorduetan, nola eseri behar duen azaldu behar zaio, eta behin eta berriz errepikatu behar zaio, txukuntasuna gal ez dezan.Bi hiletik behin berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere gauzak nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke, garrantzitsua baita.Ez zaio erantzun behar, berak lehenago erantzun ez badu.Entzuteko ariketak eta jolasak egin behar dira.Taldean integratzea bultzatzea.Besteak bezala tratatu behar dugu, eta besteen aurrean baloratu.Hilero berrikus liteke.Taldeko jolasak bultzatu behar dira, integratua senti dadin.Gogo aldarte ona sustatzea.Bere egoera azaldu behar zaio. ...untzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin
|
dituen
gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontr...
|
|
b) Hamaika hilabeteko haurra da María, eta bere amaren lantegiaren ondoan dagoen haur eskola batera joaten hasi da, hainbat adinetako beste zenbait umerekin. Katamarka ibiltzen hasi da María, eta jostailuak eta topatzen
|
dituen
gauza guztiak eramaten ditu ahora.
|
|
Ospitale batean hasiberria da Beatriz, erizaintzako laguntzailea, esterilizazio zentralean. Ebakuntza bateko materiala heldu zaio, eta inbentario orrian jartzen
|
dituen
gauza guztiak ez daudela ohartu da. Zer falta den idatzi du Beatrizek, eta dagoen materiala esterilizatzeko prozesatzen hasi da.
|
2012
|
|
Haurrak egunero erabili ohi
|
dituen
gauzak (jostailua, manta, kuxina...) eskuratzea.
|
|
Gaixotasun kroniko baten berria oso gauza suntsitzailetzat bizitzen da. Pazienteak jakiteko beharra izango du (zer gertatuko zaion, zer egin duen, bere gaixotasunak bere bizimoduari nola eragingo dion, etab. jakin nahiko du) eta erabakiak hartu ditu (tratamenduari buruz, etorkizunaren plangintzari buruz, aldatu behar
|
dituen
gauzei buruz, lehentasunak ezartzeari buruz?). Hori guztia antsietate handiz biziko du.
|
|
– Ondoan egon behar da, baina gaixoari egin ditzakeen zereginak egiten utzita eta egin ezin
|
dituen
gauzetan soilik lagunduta; zama bat edo ezdeus izatearen sentimendu horiek saihesteko. –
|