Emaitzak: 7
2008 | ||
Maiz gertatzen den akats bat zera da: orrialde eta paragrafo luze asko | dituen curriculum batek arrakasta ekartzen duela. Garrantzitsuena dokumentua irakurgarria, ordenatua eta sintetikoa izatea da, irakurtzen dutenek ez baitute denbora askorik. | |
2010 | ||
Beste zenbait perspektibatarako ikus, adibidez, Luis Otano 1998: . Euskal eskolak, euskal ikasleria beraren irakaskuntza ikaskuntza eduki eta helburuak difinituko | dituen curriculuma behar du. Curriculumak herri bezala identifikatzen gaituzten ezaugarri linguistiko eta kulturalen ezagutza erraztu eta bertako partekotasunaren ezaugarrien antzematea ahalbideratu behar dio. | |
2014 | ||
Baina horrek ez du esan nahi lan dokumentu hori itzuli behar denik, baizik eta kultura bakoitzari egokitu behar zaiola, eta hori funtsezkoa dela Espainiatik kanpo edo atzerriko konpainia batean lana aurkitu nahi bada. Artikulu honetan, lan merkatuaren ateak irekiko | dituen curriculuma ingelesez aurkezteko gakoak azaltzen dira. | |
2015 | ||
Irakasleen %92, 6k ikasturtean MA k mantendu du eta hurrengourtera begira(), %86k MA ekin lanean jarraitzeko konpromisoa hartu du. Honekguztiak, MA k integratzen | dituen curriculum modu alternatiboen hezurmamitzea bideragarriizatea ekartzen du. | |
2017 | ||
8 Ez utzi hutsunerik curriculumean: boluntarioak egin, kirola egin… Hutsuneak zuriak | dituen curriculum batek ez du inpresio onik eragiten. Hori saihesteko, eta kontaktuak egiteko, animaliak erreskatatzeko borondatezko proiektuetan parte har daiteke, haurrekin edo ingurumenarekin, adibidez Sabatikan. | |
2021 | ||
Horrekin batera eta berrikuntzarako asmo horretan, curriculumaren osaerari azpimarra jartzen dio BIR1 ek. Oinarrizko helburu amankomunak erdiestera bideratutako osagaiak | dituen curriculum nazional bat egon behar duen arren, tokian tokiko curriculumak zabaldu eta indartu behar direla uste du, hain zuzen ere, curriculumak ikasleriaren aniztasun printzipioari erantzun behar dion heinean. IE7 ren ustez, egokitzea ezinbestean egin beharreko lehen zereginetakoa da irakaskuntzan, curriculumak zehazten dituen konpetentziek zedarritzen badute DBHko irteera profila, eta, horietan, mailakatzerik zehazten ez bada, ezinezko egoera baten aurrean geundeke, aniztasunaren printzipioari tiraka ikasle guztiak ez baitira iritsiko konpetentzia guztien lorpen maila berera. | |
Ardura politikoetan daudenak prozesuaren erraztaileak besterik ez dira izan behar; sakoneko aldaketak nahi baditugu Herri hausnarketa erraldoia izan behar du. Bestela, inork irakurtzen ez | dituen Curriculum dekretuak, legeak eta bestelako testu ulertezinak sortuko dituzte, baina betiko gabeziek gure ikastetxe eta kaleen paradisu izaten jarraituko dute eta kritika suntsitzaile sistematikoek irakasle geletan, okindegian eta gurasoen whatsapp taldeetan jarraituko dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan curriculum | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan curriculum bat | 2 (0,01) |
ukan curriculum behar | 1 (0,01) |
ukan curriculum dekretu | 1 (0,01) |
ukan curriculum nazional | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |