Emaitzak: 6
2002 | ||
VI. Esparru Programa Europako Ikerketa Esparrua antolatzeko tresna nagusia da. Amsterdamgo Ituna sinatzetik sortutako helburua da, EBk zientzia eta teknologiaren arloan | dituen baliabide materialak eta giza baliabideak aprobetxatzeko, estatu kideetako politika zientifikoak koordinatuz. Horrela, Europaren garapen ekonomikoa eta AEBekiko lehiakortasun zientifikoa eta teknologikoa bermatu nahi dira. eta Japonia. | |
Proiektu honen bidez, EBk zientziaren eta teknologiaren arloan | dituen baliabide materialak eta giza baliabideak aprobetxatu nahi dira. | |
2010 | ||
“Lurraren zientziek fenomeno katastrofiko batzuk ulertzeko eta are aurreikusteko aukera ematen digute” “Harri bat gutxiago” esaldiak gero eta zentzu gutxiago du. Lurraren zientziekiko gero eta interes handiagoa dago, gure gizarteak behar | dituen baliabide material eta energetiko guztiak (petrolioa, gasa, harrobiak, meatzaritza, obra zibila, etab.) izaten laguntzen baitigute. eta katastrofe fenomeno batzuk ulertzeko eta are aurreikusteko aukera ematen digu, hala nola sumendien erupzioak, lurrikarak edo uholde handiak. Eta apaltasun handia ematen digu: | |
2011 | ||
" Hondartza denontzat" programak 2011n eskaintzen | dituen baliabide materialen eta giza baliabideen artean, honakoak nabarmendu daitezke: laguntza teknikoak hareatzetan mugitu ahal izateko eta bainua hartu ahal izateko; aldagela bereziak; laguntza pertsonala aldageletarako, hondartzen barruan ibiltzeko eta bainua hartzeko; eta azkenik, garraio egokitua. | |
2013 | ||
Ginéren arabera (2002; Arrizabalaga eta Landeta, 2007 lanean aipatua), hezkuntza erakunde baten kalitatezko kudeaketaren ezaugarriak honako hauek dira: ikasle bakoitzari, bere garapen pertsonal eta akademiko osoa gauzatzeko beharrezkoak | dituen baliabide material eta ukiezinak eskaini behar dizkio; ikasleen eta familien parte hartzea sustatu behar du; hezkuntza erakundeko langileen garapen pertsonal eta profesionala ahalbidetu behar du; hezkuntza erakundearen etengabeko hobekuntza eta berrikuntza bultzatu behar ditu. | |
2023 | ||
" Uste dugu Errez en kontra propio eginiko ekintza dela hau, inguruan zeuden kotxeek ez baitute inongo kalterik jaso", adierazi dute ohar bidez." Bost urte pasa dira bestelako basogintza eredu baten aldeko bide hau hasi genuenetik, ilusioz, bertako basoak berreskuratzeko eta berauek modu jasangarrian ustiatzeko helburuari helduz. Ezagutzen gaituenak badaki Errez bezalako proiektu txiki bati kalte handia egin dakiokeela | dituen baliabide material apurrak suntsitzeak", gaineratu dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan baliabide | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan baliabide material | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |