Emaitzak: 7
2004 | ||
Lege zientifikoaren azterketa, eta bereziki nola adierazi legearen izaera legearen enuntziatuzko forma unibertsaletik abiatuz, izan da zientziaren azterketa filosofiko estandarreananalisi interesgarrienetarikoak eskaini | dituen arloa. Ez beti emankorra, alabaina. | |
2005 | ||
Baina zuzendaritzak bere une pozgarri eta atseginak ere baditu. Zuzendariakgehien motibatzen | dituen arloak hauek dira: ikastetxearen helburuak lortzea, berelana baloratzea, ongizatearen sentimenduaz jabetzea, irakasleekin harreman onakizatea, bere taldearen laguntza eskuratzea, ikastetxean lider sentitzea, ikastetxekokideen babesa sentitzea eta abar. | |
2006 | ||
Idazketa, irakurketa eta matematikako zailtasunak nabarmenagoak gertatzen dira aro honetan. Lehen Hezkuntzan ahalegin handirik gabegainditu | dituen arloak, orain ahalegin jarraituago batez bakarrik gaindi litezke.Gainera, lanak antolatu eta trebetasun exekutiboak indarrean jarri behar dira.Ikaskuntzarako gaituak diren nerabe askori nerabezaroan diagnostikatzen zaioAGHNa, aurrez eskolan arrakasta eduki dutelako, gutxiago saiatuta ere. | |
2010 | ||
Horrek, normalean, adierazpen zehatzagoak hartzen ditu; izadian dauden prozesu ekologikoak hobetuedo ondo daudenak egoera berean behintzat manten daitezen. Azken honek bermatu nahi | dituen arloak biodibertsitatea, oreka ekologikoa eta naturaltasuna izangolirateke. | |
2015 | ||
Metodologia honen erabileraren helburua Europako jaialdiko kudeatzaileen informazioesploratorioa jasotzea da. Kudeaketak | dituen arlo desberdinetan zuzendarien profila ezagutzekoeta audientziaren aisialdiko esperientzia globala kontuan hartzen duten edo ez jakiteko. | |
2017 | ||
Proteogenomika, proteomika eta genomika elkartzen | dituen arloa, arrakastaz erabili ohi da minbizi genometangordetzen dituzten mutazioak identifikatzeko. Minbizi laginetan dauden mutazioak identifikatzeko gauzatu direnerrendimendu handiko esperimentuek, The Cancer Genome Atlas (TCGA) gisako proiektuen garapena ahalbidetudute. | |
Proteogenomika, proteomika, genomika eta transkriptomikako ikerketa elkartzen | dituen arloa da. Proteogenomikaren helburu nagusia funtzio zelularrak guztiz ulertzea da (Faulkner et al., 2015; Nagaraj et al., 2015). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan arlo | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arlo biodibertsitate | 1 (0,01) |
ukan arlo desberdin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |