Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2001
‎Metodo zientifikoa, berriz, dogmatikoa edo eszeptikoa izan daiteke, baina edozein kasutan beti ere sistematikoa izan du. Wolf eta Hume aipatzen ditu metodo dogmatikoaren eta eszeptikoaren ordezkari nagusi gisa. Baina, gainera, bide kritikoa ere geratzen da, joera dogmatikoaren eta eszeptikoaren etengabeko borroka gainditzen duena.
2003
‎Guztira hamabost ikasgai ditu metodoak, tomo bitan banaturik. Hirugarren tomoa, osagarrizkoa, irudiz hornitua da.
2005
‎Zuzendaritzak bere lana egiteko erabiltzen dituen tresna gehienak ez dirazientifikoak. Zuzendariak informazioa biltzen duenean, erabakiak hartzendituenean, planifikazioak diseinatzen dituenean, denbora banatzen duenean, lana delegatzen eta ebaluatzen duenean, ez ditu metodo zientifikoakerabiltzen. Askotan, lan prozesu hauek intuizioz eta senez egiten ditu, bainaez da tresna zientifikoetan oinarritzen.
2008
‎Banakoa gunea izateaz gain, jokaeraren nolakotasunezko analisia da metodo klinikoa. Beraz, baztertu edo mugatu egiten ditu metodo kuantitatiboak, gehiegizko garrantzia eman zaielako. Pertsona bera azpimarratzen da eta pertsonaren jokaerak ulertzeko hipotesiak bilatzen ditu metodo horrek.
‎Beraz, baztertu edo mugatu egiten ditu metodo kuantitatiboak, gehiegizko garrantzia eman zaielako. Pertsona bera azpimarratzen da eta pertsonaren jokaerak ulertzeko hipotesiak bilatzen ditu metodo horrek.
2009
‎Arraildurak elikadura segurtasunaren arazoa dira, arrautzan patogenoak sartzen laguntzen baitute, hala nola salmonella. Arraildurak hautemateko arrautzak estutzen dituzten giza sailkatzaileak imitatzen ditu metodoak. Horretarako, ikertzaileek tentsio labur bat aplikatzen duen presio ganbera bat egin dute, arrautza oskola kanporantz bultzatzen duena, eta agerian jartzen du edozein arraildura, txikia izanda ere eta arrautza ukituetan pitzadurarik eragin gabe.
2011
‎CHk, gainera, beste metodo batzuen aldean dituen onurak nabarmentzen ditu, erabileraren segurtasuna eta aplikatzeko azkartasuna eta erraztasuna direla eta. Erakundeak bere datuekin eta Cambridgeko Unibertsitateak eskainitakoekin aztertu ditu metodo hori teknikoki garatu duten sistema itxi batean erabiltzearen ondorioak. “Espezie inbaditzaile hori kentzeko eraginkortasun handia du”, adierazi du CHE elkarteak jakinarazpen batean.
2012
‎Eguneroko egoerak proposatu eta komunikazioan oinarritutako metodoa da, euskara ikaslea motibatu eta erakartzen duena. Ikasliburuez gain, propio sortutako testu, audio eta bideo esketxak batzen ditu metodoak.
2014
‎Zer abantaila ditu metodo zientifikoak?
2015
‎Alabaina, bi arazo nagusi ditu metodo honek: aurrena, nahiz eta sistema jakin bateko sateliteen erloju guztiak zehazki sinkronizatuak egon, satelitearen erlojua eta hartzailearen erlojua ez daude sinkronizatuta.
2022
‎Metodo honen bitartez umea bakardadea onartzera behartzen da, nahiz eta negar egin, erregutu, oihu egin edo sufrimendua beste edozein modutan adierazi. Horretarako teknika eta argibide zehatzak eskaintzen ditu metodoak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia