2000
|
|
Efektu higigarri gehien dituen herria da aberatsena. Estatu bakoitzak eskuratzen
|
ditu
horiek, tartean dituela bere ekoizkinen salerosketa, manufakturen ekoizketa, industria eta merkatarien aurkikuntzak eta mentura bera ere bai.
|
|
Ezin, hortaz, batuketa aldakor eta iheskor horien antzarik izan. Plazerrak osatzen
|
ditu
horiek eta plazerra agortu ahala, eurak ere ezabatzen dira. Herri zibilizatu guztien legeek gaitzetsi dituzte horiek.
|
|
Ezin, hortaz, batuketa aldakor eta iheskor horien antzik izan. Plazerrak osatzen
|
ditu
horiek eta plazerra agortu ahala, eurak ere ezabatzen dira. Herri zibilizatu guztien legeek gaitzetsi dituzte horiek.
|
|
Gure egitekoan jarri diren itxaropen zintzoen azpian gelditu gara, zalantzarik gabe. Lagungarri dugu, alabaina, gure errakuntzak ezinbestekoak ez izatea; eztabaida mamitsu eta argiak zuzenduko
|
ditu
horiek eta frantziar herriak, izkiluen bidez askatasuna eskuratu duenak, legearen bitartez gorde eta finkatuko du askatasun hori.
|
2003
|
|
Unibertso osoan gizakiari eskaintzen zaizkion gauzetan, bera barne, ez dago bat bera ere, haren helburua izan daitekeenik. Beraren baitan, pozaren ordez, heriotza eta miserien hazia du; inguruan, unibertso osoan ibilita ere, ez du deus kausituko, helburua izan dakiokeenik, ez espirituarentzat, ezta bihotzarentzat ere; areago, hura inguratzen duten gauza guztiak xede horren zerbitzupean jarrita ere, bera da gauza horien jomuga; berarentzat sortu
|
ditu
horiek Jainkoak; zeru lurrek gordetzen duten guztia gizakiaren premietara zuzenduta dago, bertan ezereztu behar direla premia horiek desagertzen direnean. Nabaria da mundu honetako gauzak gure ulermenaren eta bihotzaren duin ez direla.
|
2006
|
|
menpean du Zeusek Hera emaztea, lehenik7; menpean ditu bere anai arrebak: Demeter, Hestia, Poseidon eta Hades8; menpean
|
ditu
horien seme alabak, Ares, Hefesto, Atena, Apolo, Artemisa, Hermes, Dioniso eta Afrodita9; menpean, orobat, bigarren mailako jainko jainkosak eta, horien artean, heroi jainkotuak.
|
2010
|
|
Bestelako hitzez esan dezakegu, bada, hizkuntzen ikas irakas prozesuen atzean beti dagoela pertsona edo, Titoneri zuzenean jarraituz," nortasunak osatzen duela ikaskuntza linguistikoaren azken sustraia" 273 Horrexegatik da funtsezkoa, besteak beste, prozesu horietan guztietan nola edo hala eragiten duten ahalik eta" faktore afektibo" gehienak kontsideratzea. Arnoldek, adibidez, bi multzotan bereizten eta aztertzen
|
ditu
horiek: " indibidualak" (antsietatea, inhibizioa, estrobertsio introbertsioa, autoestima, motibazioa, eta ikasteko estiloak) eta" erlazionalak" (enpatia, gelako transakzioak eta prozesu interkulturalak) 274 Kontua da, azken batean, egungo hizkuntzaren psikopedagogiak geroz eta arreta gehiago eskaintzen diola" afektibitateari" —bai eta horrekin loturiko beste hainbat aldagairi—, modu horretan bat egiten duelarik hezkuntzaren beraren planteamendu holistiko eta humanistikoekin275.
|