Emaitzak: 5
2003 | ||
Larrialdirik gertatzekotan jardun litzatekeen eraz idatzizko informaziorik ez | diote ikasleei eskuratu ikastetxeen %65tan. | |
“Gazteen artean etsaitasuna eta pazientzia izatea hamabost urte geroago hipertentsioa izateko arrisku handiagoarekin lotzen da. Asoziazio horiek —hala | diote ikasleen egileek— ez zuten loturarik izan adinarekin, sexuarekin, arteria tentsio sistolikoarekin, hezkuntzarekin, gorputz masarekin, alkohol kontsumoarekin edo jarduera fisikoaren mailarekin”. Ikerketan, halaber, agerian geratzen da ez dagoela inolako harremanik “depresioaren edo antsietatearen eta hipertentsioaren artean”, baldin eta biei ez bazaie gehitzen agresibitatearekin, etsaitasunarekin edo pazientziarekin lotutako ezaugarririk. | |
2004 | ||
Honelako ikastaroak merkeago izaten dira, baina eskolarako asistentzia erregularra osatzeko denbora gehiago kentzen | diote ikasleari. | |
2014 | ||
Hezkuntza maila ez da banakako balioa soilik, baita kolektiboa ere. Azterlan batzuek | diote ikasleen hezkuntza maila hobetzea, kanpo ebaluazioen bidez kuantifikatuta, herrialdearen egoera ekonomikoa hobetzea litzatekeela. Hala ere, horrek ez du izan behar kalitatezko hezkuntzaren alde egiteko arrazoi bakarra. | |
Irakasleekin eta beste ikaskideekin pozik ez egotea. Nahiz eta muturreko adimena duten ikasle gehienek ongi gogoratzen duten beren eskola etapa, hamarretik lauk | diote ikasle urteetan beren asegabetasun maila handia izan zela(% 40 inguru) eta ia proportzio berean(% 41,80), gurasoek diote beren seme alabek oroitzapen txarra dutela, curriculumak eta lankideekiko tratuak bultzatuta. Hain zuzen ere, ikerketa egiteko inkestatututako muturreko adimena duten pertsonen %40k baino gehiagok ziurtatu zuten ikaskideek eta irakasleek jasotako tratua aldatuko zutela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
diote | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
esan ikasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
esan ikasle hezkuntza | 1 (0,01) |
esan ikasle urte | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |