Emaitzak: 5
2009 | ||
Pedagogia soziala diogunean, Espainiako hizkuntza pluraltasuna zer den ezagutzera emateaz ari gara, beste hizkuntzen aberastasuna jendaurreratzeaz ari gara, besterik ez bada ere, ezinezkoa delako ezagutzen ez den hura estimatzea eta bultzatzea. Pedagogia soziala | diogunean esan nahi dugu lau haizetara zabaldu behar den mezua dela esklusio eta marjinazio bideak elebitasunetik edo eleaniztasunetik ez baizik eta elebakartasunetik datozkigula; hots, Gobernuak eta hedabideek Espainiako herritarrei, bereziki elebakarrei, ezagutarazi behar die balio positiboz blaituriko hizkuntza pluraltasuna. Pedagogia soziala diogunean, hizkuntza pluraltasuna herritarren aukera berdintasuna handitzeko eta kohesio soziala sendotzeko bide eraginkorra den ustea gizarteratu beharraz ari gara. | |
2010 | ||
Industria | diogunean esan nahi dugu gizakiak garaturiko teknikek ematenzuten indar guztia erabili zela bertan. Baina ez ordura arte bezala, ez bada ere makinismoak ia ia etengabe handitzeko daukan mailan baizik, horrek ekar zezakeenkalteen biderkatze guztiarekin. | |
2011 | ||
Lan honetan analfabetoa diogunean, esan nahi dugu euskal herritarrak ez duela nahikozko prestakuntzarik kontsumitzen duen hori begi beregainez analizatzeko eta kritikatzeko. Era berean, analfabeto | diogunean esan nahi dugu igorle gaitasunetik urrun dagoela Euskal Herriko heldua. | |
2015 | ||
Berak buruan duena da elkarlan sendoagoa, mintegiak egitea gaika, programa batzuk elkarrekin martxan jartzea. Tira, bikain, horixe da ba guk" esperientzia trukea" | diogunean esan nahi duguna. Bera aurretik doa. | |
2021 | ||
GIZAKION irudimenak paradisuak eta infernuak irudikatu eta sortu baditu ere, badira beste zenbait izaki eta leku, nahita edo eldarnioz sortu dituenak. Bat baino gehiago izan dira alegiazko uharteak, kondaira, istorio eta literatura lanetan, eta" alegiazko uharte" | diogunean esan nahi dugu egiazko uharteen itxura zutela baina ez direla egiazkoak, irudimenak (nahita edo usteak eramanda) asmatuak baizik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 5 (0,03) |
Lehen forma
diogunean | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan esan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
esan esan nahi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |