2001
|
|
" Programaren arabera kontabilizatzen ditugu orduak. Testak, kasu praktikoak eta bestelako materiala bidaltzen
|
diogu
ikasleari, betetzeko dituen orduak kalkulatuta» azaldu du Pilar Diez Arregi Eusko Ikaskuntzako ikastaro birtualen arduradunak.
|
|
b. Halaber, irizpideak iradokitzen dizkigute, ikasgelan testua prozesu komunikatiboen eragile, gune edota ondorio egiteko. Horri esker, ikasgelatikkanpo egin dituen eragiketetarako trebakuntza esanguratsuagoaproposatu ahal izango
|
diogu
ikasleari.
|
|
Gure ustez, ikasleari aukeraeskaini behar diogu bere burua prestatzeko, hau da, gaitasun komunikatiboaeskuratzeko; eta hori helburuak ondo isolatzen baditugu soilik lortuko dugu, geroarretaz, patxadaz eta sakontasunez lantzeko. Baina, era berean, aukera eskainibehar
|
diogu
ikasleari arlo sortzailea landu dezan, eta zatika landutakoak bere beharkomunikatiboen arabera ager ditzan, aldez aurretikako inolako irizpiderik gabe, irizpide bakarra komunikazioa bera izanik.
|
2002
|
|
Erantzukizuna ikaslearena eta tutorearena da, biona dela azpimarratu beharradago. Oreka horretan ez
|
diogu
ikasleari erabakitzeko ahalmenik kenduko, bainabai erreferentziak eskainiko.
|
2006
|
|
Murgiltze sistemaren berregituraketari ekin behar
|
diogu
ikasleen premia desberdinei hobeki erantzun diezaiegun.
|
2011
|
|
J U L E N A R E X O LA L E I B A. gure unibertsitatean ere, sarearen erabilera aintzat hartu nahi dugu. Bada hemen kontzeptu aldaketa bat. guk ez dugu esan nahi jakintza guztia hemen bilduta daukagula eta soilik hona etortzen den ikasleak ikasiko duela. guk informazioaren zati bat eskaini nahi
|
diogu
ikasleari beste modu batean prozesatuta, baina kanpotik jarraitu nahi duenarentzat ere ez dugu ezer ezkutatzeko. guk dugun guztia zabaltzeko da, eta hor ere gauzak aldatzen ari dira copyright eta gainerakoekin batera. Izan ere, egiten dugun hori zabaltzeko derrigortasun morala gutxienez badaukagu.
|
2015
|
|
" Garai batean, gidabaimeneko azterketaren emaitza ez zuen etsaminatzaileak ematen, irakasleak baizik. Orain, berriz, momentuan esan behar
|
diogu
ikasleari azterketa gainditu duen ala ez. Guri ez zaigu inporta ikasleei azalpenak ematea, baina azterketaren emaitza ematen dugunean, ikasle batzuek bortizkeriaz erantzuten dute:
|
2017
|
|
A. Martinez: Normalean, balorazioa beti zentratzen da ikaslearen ahulguneetan, eta gainera kontuan hartu gabe ikaslearen testuingurua edo zer ari den bizitzen etxean, lagunekin… Eskatzen
|
diogu
ikasleari gutxieneko batzuk gainditzeko, baina ez diogu gure buruari galdetzen ea aurrerapen horiek egin ditzan zein ezaugarri dituen guk eskaintzen diogun testuinguruak eta ea berari egokitzen zaion testuingurua den. Karga guztia umearengan jartzea ez da batere justua.
|
2020
|
|
Beraz, adinari erreparatuta, gazteek izandako jokabidea aintzat hartuz, zergatik ez
|
diogu
ikasleen kolektiboari lehentasuna ematen aurtengo edizioan. Gazteekin osatu beharreko taldeen osaketari begira generoen zein rolen proportzioen arteko oreka bilatzea irizpide interesgarria izan daiteke ariguneetan jarduteko.
|
2021
|
|
Ipuina irakurri ostean, azpigeneroan sakontzen hasiko gara, zer diren eta nola eraikitzen diren ulertzen, hain zuzen ere. Beraz, sei galdera hauetatik bana luzatuko
|
diogu
ikasle banari hark erantzun dezan. Galdera bakoitzaren erantzuna osatzeko, beste ikasle bati edo biri soilik zabalduko diegu, eta galdera bakoitza osatu arte ez diogu ondokoari helduko (EL).
|
2022
|
|
Zernahi gisaz, helburua da tokiko sare sozioekonomikoari egokitzea, lekuko enpresekin harremanak indartuz. Garrantzi handia ematen
|
diogu
ikasleen formakuntzari, eta aprendizgoa biziki inportantea da. Enpresekilako partaidetza zinez azkartu nahi dugu, eta formakuntza guzietara hedatu.
|
2023
|
|
Onurak handiak izango dira: hizkuntza horiek balioetsita, bultzada emanen
|
diogu
ikasleen eta familien autoestimuari, onartuago sentituko dira; horrek eragin positiboa izango du ikasketetan eta hizkuntzak jabetzeko prozesuan eta, ikasleak eta familiak gizartean integratuko dira, asimilatuak izan beharrean.
|