Emaitzak: 7
2001 | ||
XX. mende honetako euskara erkituxea ez ezik, antzinako liburuak ere astiro irakurriak eta aztertuak zituen. Orixeri zor | diogu batez ere orduko gazteek oihartzuna zenik ez genekiela belarrietara zitzaigun oihartzuna. | |
2006 | ||
Familiaren araudi zibilari ohikoa ez den ikuspuntu jakin batetik heldukodiogu kapitulu honetan: familiako kideen arteko berdintasuna, dela bikotearenartekoa, dela guraso eta umeen artekoa, sustatu nahi izan duten lege erreformeneraginari erreparatuko | diogu batez ere. Zeregin horretan topatuko dugun lehenengozailtasuna gaia antolatzeari buruzkoa da. | |
2011 | ||
Ez bakarrik, jakina. Baina, oro har, erabilera ludikoa ematen | diogu batez ere horiek zabaldutako produktuen kontsumoari. Halere, ez dago ukatzerik lan arloetan teknologia horiek duten sarrera gero eta esanguratsuagoa, ezinbestekoa zenbat eta zenbat esparrutan. | |
2012 | ||
kisses are a better fate than wisdom Txakurraren bizitzako etapa bakoitzerako pentsu bat Txakurrak bere ohiko elikagaiari uko egiten dionean, bere bizitzako aldiari dagokion pentsua ondo aukeratu den galdetu behar da. Txakurraren janariak egokia izan behar du gure maskotaren adinerako eta arrazarako Batzuetan, janariaren prezioari eragiten uzten | diogu batez ere, eta ez dugu kasurik egiten gure maskotaren adinerako, tamainarako edo arrazarako egokia den. Txakurrak aukeratutako janariagatik axolagabetasunik badu, maskotaren arrazarako edo adinerako elikagai berezi bat hautatu dela ziurtatu behar da. | |
2013 | ||
Tolosako ikastetxe guztiak (eskola publiko bat eta bi kontzertatu) eredukoak (irakaskuntza euskaraz) diren arren, bakoitzaren errealitate soziolinguistikoa oso da ezberdina: 1 ikastetxea deitu diogu H1 eta erabilera orokorra gaztelania duten ikasleak nagusitzen direnari; 2 ikastetxea, berriz, etxetik euskara eta gaztelania ekarri eta erabilera bitarikoa nagusi duenari; aldiz, 3 ikastetxea deitu | diogu batez ere euskara erabili eta H1 euskara duten ikasleen ikastetxeari. Ondorengo taulan argitzen da zein den ikastetxe bakoitzaren errealitate soziolinguistikoa: | |
2016 | ||
Ingurumenaren alorrari helduko | diogu batez ere; baina, halaber, oso kontuan hartuko ditugu kultura balioak, balio etnografikoak eta abar. | |
2021 | ||
Ez etsitzeko animoa ikusten dut elkarteetan, indartsu sumatzen ditut eduki ditudan kontaktuak aintzat hartuz. Erakundeoi dagokigunez, ekoizpenari begiratzen | diogu batez ere, salmenta eta merkaturatzea Jaurlaritzaren eskumena delako. Iazko salmenta beherakada konpentsatzen saiatu ginen, deialdi bat egin, sei edo zazpi azpi sektoreri zuzendua. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
diogu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan bat | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
esan bat ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |