Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2004
‎Lehengo urtean berak irabazi zuen Gorlan eta Euskal Mendiko Txapelketako aurtengo lehenbiziko proban ere nagusitu zen Zabaleta, Muñecas en. Andres Vilariño (Reynard F) ere etortzekoa da, baina azken urteotan uko egin dio parte hartzeari Gorlan, azken momentuan. Antolatzaileak nahiko haserre dira piloto donostiarrarekin.
2009
‎Esan dute, adibidez, publizitatearen eta marketinaren bidez herritarrengan beharrak sortzen dituztela hainbat markak. Ez diogu erosteari uko egiten, harrapatuta bezala gaude, eta ez dugu aterabiderik ikusten dio parte hartzaile batek. Aho batez adierazi dute eztabaida taldeetan gurpil zoro batean biraka gabiltzala.
‎Iaz, guztira 3.147 gaztek erabili zuen zerbitzua. Balorazioa egiterakoan, Gazteria Sailak dio parte hartzea" oso altua" izan dela eta," orokorrean, gorako joera %20koa izan da". Erabiltzaileei dagokienez, gehienak 12 eta 22 urte artean dituztela nabarmendu du udaleko Gazteria Sailak; adin horretatik gorako gazteen parte hartzea" baxua da, Gazteria Sailean ez dauden beste akzio batzuk eskatzen dituztelako, haiei zuzenean eragiten dietenak:
2010
‎martxoaren 10ean komunikabideek argitaratu zuten desadostasunak daudela Gipuzkoa Aurreraren proiektuei buruz, bai lobbyaren baitan eta bai gobernuko sozio baten aldetik ere. Zehatz esateko, Ogasun departamentuaren ustez, diru-laguntza deialdiak ez ditu betetzen konkurrentzia zuzenaren arauak eta talde publiko pribatu batek aukeratutako enpresa kopuru txiki bati bakarrik ematen dio parte hartzeko aukera. Hamaikabatek iradokitzen du laguntzak dagoeneko erabakita daudela eta garbi geratu da desadostasunak daudela gobernuko kideen artean eta gauzak ez doazela ondo Gipuzkoa Aurreran.
2011
‎Lortutako marka pertsonalak horren adibide dira. Txapelketan bizitako esperientzia oso positiboa izan da eta entrenatzailea pozik azaldu da lortutako emaitzekin, guztira bost marka pertsonal lortu dira eta Iñigo Ibarburu 100 tximeleta probako finalean sartu izanak amaiera borobila eman dio parte hartzeari.
‎«Zer egiten dugun etazer egin nahi dugun definitzeko zailtasunak nahiz beldurrak gainditu behar ditugu».Hezitzaileek ikasleekin duten ikuspegian aldaketa bat ere proposatzen da foroko parte hartzaileen aldetik. «Haur eta gazteak ikasle moduan ikusteari utzi, gizarteko partaide moduan ikusten hasi behar du irakasleak», dio parte hartzaileetako batek, Mikel Illarregik. Horri lotuta, irakaslea hainbat balioren transmisore izan daitekeela ekarri dute gogora.
‎Mahmud Abbas PAN Palestinako Aginte Nazionaleko buruaren arabera, ordea, Hamas eta Al Fata bat datoz oinarrizko kontuetan, eta ez dago adiskidetzea oztopa dezakeen ezer.Adituen arabera, Gazan boterea galtzeko beldur da alderdi islamista, eta hauteskundeak oztopatu nahian dabil. Izan ere, Israelek ziurrenera Hamasi ez dio parte hartzen utziko Jerusalemgo bozetan, eta, era horretan, Hamasek Tel Avivi botako dio prozesu demokratikoa oztopatzearen errua. Hala gertatuko balitz, nazioartetik presio egingo diote Benjamin Netanyahuren gobernuari, eta horrek Hamasi mesede egingo dio.
2014
‎Jakinaren gaineko baimenari dagokionez, arauak dio parte hartzaileek eskubidea dutela ikerketaren izaerari, helburuei eta metodoei buruzko azalpen xeheak jasotzeko, ikerketa hasi aurretik. Halaber, jakinarazi behar zaie eskubidea dutela ikerketan parte ez hartzeko, baita noiznahi ikerketan parte hartzeari uzteko ere.
‎Dirutza horretatik, 3.285.616,20 euro Udalaren ardurapeko azpiegituretan eta eraikin publikoetan eragindako kalteei dagozkie. Kalte horien konponketa finantzatze aldera, Baztango Udalak finantza laguntza eskatu dio bai Nafarroako Gobernuari bai Estatuko Gobernuari eta, aldi berean, Udalak bere aseguruari eman dio parte, udal eraikinei dagokienez.
2015
‎–Amak dio parte txarrekoa dela, jendaila arriskutsua biltzen dela hor.
‎5 Udalak Bizkaiko Foru Aldundiari eskatuko dio parte hartzeko Urduñako eta administraziobatzarretako herritarren interesak defendatzearren eta aurretik bi erakundeek sinatutako akordioak betetzeko.
‎Arantza Ruiz de Larrinaga aldundiko Parte Hartze zuzendaria izan zen pasa den agintaldian. Hitzari azaldu dio parte hartze proiektua 2013an sortu zela Urola Erdian esperientzia pilotu gisa, Batzar Nagusietako talde politiko guztien babesa lortuta. Baina onartu du zailtasunak egon direla:
2016
‎Getxoko Udaleko Bozeramaleen Batzordeak, gaur, azaroaren 25ean, ospatzen den Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguna dela-eta, adierazpen instituzional bat onartu du, aho batez. Getxoko Udalak bat egin du gaurko deitu diren mobilizazioakaz eta jendarte osoari deia luzatu dio parte har dezan.
2017
‎Edozein asteburutan kultur ekitaldiak daude. Horrek aberastu egiten du gure herria, eta etorri nahi duenari gonbita egiten dio parte har dezan". Jesus Zaballos alkateak azaldu duenez, udala ere ahalegintzen da ekintza kulturalak sustatzen, bere egitekoa ez baita" soilik urbanismoaz arduratzea".
‎43 bertsolari, 18 gai jartzaile eta 20 epaile Jokin Castañosek eman ditu txapelketaren inguruko xehetasunak: . Unai Iturriagak ez du izena eman eta finalista denez ez du ordezkorik izango eta Iñaki Gurrutxagak uko egin dio parte hartzeko aukerari eta Felix Zubiak abestuko du bere ordez?. Final laurdenak, finalaurrekoak eta finala izango ditu txapelketak:
2018
‎Herritarron momentua da. Oraintxe da garaia.{{ IMG}} Kataluniako prozesuak mesede edo kalte egin al dio parte hartzeko zalantzan zegoen pertsona horri. Garbiñe Agirre: Hango egoera zein puntutan dagoenaren araberakoa da.
2020
‎Euskal alderdi nagusiek erantzun zioten proposamenari: EAJk atea ireki dio parte hartzeari; EH Bildu, berriz, ez da joango.
2021
‎Era berean, horretarako gizartean gertatzen denari begiratu egin behar zaiola dio elkarrizketatuak eta horri erantzuten saiatu hezkuntzatik, oro har, eta literaturaren didaktikatik, modu zehatzagoan. Hartara, irakaskuntzatik ez dela euskara eta euskal literatura erakargarri egiten eta, gainera, euskara eta bere literatura beste hizkuntza bat balitz bezala irakasteko joera dagoela, eta kale egiten dela irizten dio parte hartzaileak," horrela ez delako". Argudiatzen duenaren bidetik, gaztelania, frantsesa edota ingelesa hizkuntza erakargarriak dira berez, hizkuntza normalizatuak, handiak eta eragin handikoak, baita kultura eta literaturari dagokienez ere.
‎Dena den, ariketa indibiduala izan daitekeen arren, gogoeta kolektibo osora zabaltzea komeni dela irizten dio parte hartzaileak, eta horrekiko konpromisoak finkatu:
‎euskarazko kultur erreferenteekiko deskonexioarena, hain zuzen ere, neurri handi batean hau musikari jakin batzuetara mugatzen baita, baina horrek beste hainbat kanpoan uzten ditu, literarioak besteren artean. Era berean, erreferentzialtasun ezak nerabeak hizkuntza hautu batzuetara eramaten dituela dio parte hartzaileak, dela kultur kontsumoari dagokionez, dela sorkuntzari dagokionez, eta horiek hizkuntza gaitasuna elikatzen eta eraikitzen laguntzen duten elementuak dira.
‎Nolabaiteko borondatea edo nahia ikusten du hezkuntza munduan baina, zehazten duen moduan," gauza bat da irakurmena edota idazmena lantzea, eta beste zerbait da literatura, literaturzaletasuna edo literatur gustua eta praktikak lantzea" (NE1). Curriculumak duen garrantzia ukaezina dela dio parte hartzaileak," oinarri oinarrizkoa" dela, baina iruditzen zaio batzuetan gaia enfokatzen dela" oso modu akademikoan, curriculumetik, eta ez horrenbeste gustutik, esperientziatik eta plazeretik".
‎Konpetentzia literarioaren garapena helburu eta ardatz izango duen proposamen metodologikoa egiten du parte hartzaileak, eta konpetentzietan oinarritutako hezkuntza eredu batetik, teorian hezkuntza kokatzen den eredutik, hain justu ere, zeharkakotasunak dagoeneko oinarri oinarrizko baldintza duela esan daiteke, beraz. Hala ere, testuliburuak edota norberak prestatutako eta urteetan erabilitako materialak segurtasun handia eskaintzen duten" salbamendurako oholak" izaten direla askotan irakasleetzat dio parte hartzaileak, eta diziplinartekotasunera zein metodologia aktiboetara igarotzeak horri uko egitea eskatzen du hein handi batean. Horrez gain, lanbidea eta lan egiteko modua asko aldatzen duten metodologien aldeko apustua dakar eta, besteak beste, beste lankide batzuekin programazioak sortzera, partekatzera eta adostera darama profesionala.
‎Obrak helarazteko fasean dago orain egitasmoa, otsailaren 22ra arte. Rodriguezek dio parte hartzea «arrakasta» izaten ari dela, «aurreikusitako langa gaindituta» baitzuten iragan ostiralerako. «Dozena erdi eskultura bidali dizkigute, baina nagusiki argazkiak eta pintura bidaltzen ari dira:
2022
‎Lehen eta Haur Hezkuntza esparruetan eginiko ikerketa honek, galdetegiaren hizkuntza hautatzeko aukera eman dio parte hartzaileari: euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez.
2023
‎Beharrezkoa ikusten du garraio arloan neurriak hartzea. Aitzole Araneta Elkarrekin Podemoseko Donostiako ordezkariak ere uste du «neurri konkreturik gabea» dela plana, eta udalari egotzi dio parte hartze prozesua eten izana.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia