Emaitzak: 8
2003 | ||
Eskola umeek jasan ditzaketen indarkeria egoerei dagokienez, familiek uste dute beren seme alabek adierazten dutena baino tratu txar gutxiago gertatzen dela. Hala, ikasleen% 49,4k | dio eskolan irainak jasotzen dituela, eta hamar gurasotik bik bakarrik uste du hori gertatzen dela. Ehuneko hori nabarmen jaitsi da eraso fisikoen kasuan: | |
Baina ez dira “zekor” hutsak. ELGAren azterlanak | dio eskoletara berandu iristen diren haur asko daudela, batez ere lehen ordukoak. Arrazoiak aldakorrak dira eta hezitzaileek, besteak beste, guraso batzuen arreta eta diziplina falta adierazten dute. | |
2008 | ||
EBk obesitateari aurre egingo | dio eskolatik, frutak eta barazkiak doan banatuz | |
2010 | ||
100 Mb-ko espazioa dute ikasgelen artean baliabide eta material digitalak (aplikazioak edo bideoak) trukatzeko. Elanguages ek loturak ezartzen ditu atzerriko eskolen artean, eta nazioarteko dimentsio bat ematen | dio eskolako irakaskuntzari. Ikasleek lankidetzan ikastea motibatzeaz gain, IKTekiko gaitasunak garatzen laguntzen du. | |
2012 | ||
Ikasleen Gurasoen Elkarteen Espainiako Konfederazioak (CEAPA) deitoratu egin du Herritartasunerako eta Giza Eskubideetarako Hezkuntza irakasgaia kentzea, uste baitu irakasgai honek “ikasleen gaitasun kritikoa garatzen laguntzen duela, eta ikasleak herritar guztien eskubideak ezagutu eta errespeta ditzan, edozein dela ere haien arraza, sexua, sexu joera, erlijioa eta edozein ezaugarri sozial eta pertsonal”. CEAPA sindikatuak | dio eskolak haur guztiak Konstituzioan eta Giza Eskubideen Deklarazio Unibertsalean jasota dauden gutxieneko balioetan hezi behar dituela, “ez baita ezagutza akademikoak bakarrik eman behar dituen erakundea. Eskolak ere hezten du, eta, beraz, legitimatuta dago ikasle guztientzako bizikidetzaren oinarrizko printzipioak transmititzeko”. | |
eta Ahate kazetaria adiskidetasunaren balioa ere erakusten dute, eta Non dago Sagua? berriz ekin | dio eskolari, hezkuntzak «haurraren oinarrizko eskubide gisa» duen garrantzia transmititzeko. Pis egiten dut! | |
2018 | ||
Haur Nutrizioaren Espainiako Liburu Zuriak | dio eskolako jantokiak leku atseginagoa izan behar lukeela, dibertigarriagoa eta erakargarriagoa, gisa horretan nutrizio arloko heziketa erraztu dezan. | |
2021 | ||
Orduan, ia hamarkada bat geroago, EROSKI Fundazioko Elikadura Eskolako arduradun Eduardo Zifrianek balantze positiboa egin zuen urte horietan. “Familien behar aldakor eta gero eta handiagoei, osasunari eta elikadurari dagokienez, erantzuteak eta entzuteak erronka bati jarraitzen | dio Eskolarentzat, eta horri gehitu behar zaio digitalaren aldeko apustua, familiengana iristeko beste modu bat bezala”, esan digu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dio | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
esan eskola | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
esan eskola berandu | 1 (0,01) |
esan eskola haur | 1 (0,01) |
esan eskola irain | 1 (0,01) |
esan eskola jantoki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |