2006
|
|
portugesa (Portugal, Brasil, Angola, Mozambike eta Cabo Verdeko ikasle lusofonoek osatzen dute) eta arabiera (edo berberea) familia magrebtarrekin. Txinera eta errumaniera, geroago ikusiko dugunez, %10etik behera daudela-eta, bestelako laguntza jaso
|
dezakete
eskolan.
|
2011
|
|
Era berean, ikasgai guztietan parte hartu nahi dutenek 105 euroren truke egin dute. Interesa dutenek 943132721 telefono zenbakira deitu
|
dezakete
eskolaren inguruko informazio osatuagoa jasotzeko edota Kostan elkartean izena emateko.
|
|
Teknologia eta formatu berriek lagundu al
|
dezakete
eskola materialetan egiten den gastua murrizten?
|
|
familia, eskola, aisialdia, lan mundua, merkataritza edo hedabideak, batzuk aipatzearren. Hizkuntza gutxituen egoera soziolinguistiko ahul horiek zuzenean eragin
|
dezakete
eskolaren esparruko hizkuntzen irakaskuntzan eta ikaskuntzan, konpontzeko errazak ez diren auziak sortzen baitituzte, esate baterako, hizkuntza gutxituaren ahozko erabilera informalen irakaskuntza. Euskararen adibidea hartuta, kezka handietako bat da asmatzea ea nola lor daitekeen euskararen erabilera ia eskolara mugatua dagoen txokoetan ikasleei eskolaz kanpo baliagarri izan dakizkiekeen erabilerak irakastea.
|
2012
|
|
7 urtetik aurrera, Madrilgo ikasleek «MiniLab» en parte hartzen dute. Horri esker, ordenagailua erabil
|
dezakete
eskolan emandakoa berrikusteko eta ezagutza berriak ikasteko, beren bideojokoak programatuz, besteak beste, ikasgelan ikasitako materialekin lotuta, matematika arazoak konpontzea eskatzen duen joko gisa. Beste proposamen batzuek abestien bidez batuketak eta kenketak erakustera bultzatzen dute, ikasleei ikasgai bati buruzko blog bat egiten laguntzera, ikasgai horren ikaskuntzan parte hartzeko, ikasleen eguneroko eginbeharrak argitaratzeko web orri bat sortzera, «informazioa izan dezaten, gaixotasunagatik edo bidaiagatik falta izan arren», edo xakea hezkuntza tresna gisa sartzera.
|
2013
|
|
Film School Ikasleen arteko eskola jazarpena saihestea Eskolako jazarpenak edo bullyingak kezka sortzen die guraso eta irakasleei, baina, batez ere, pairatzen duten ikasleentzat larritasun arrazoiak dira. Hainbat jazarpen mota daude, baina guztiek ikaslearen gogo aldarteari eragiten diote, eta eragina izan
|
dezakete
eskola errendimenduan eta bizitzako beste alderdi batzuetan. Hori saihesteko, eskola jazarpenik ez elkarteak ikasleen artean, TEI programan, Berdinen arteko Tutoretzan, laguntza programa bat garatzen du Dbhko 3 mailako ikasleek prestakuntza jasotzen dute eskolako jazarpen egoera baten aurrean jokatzen ikasteko.
|
2014
|
|
Hor islatu nahi ditugu komunitate guztiaren ametsak; hau da, gure eskola zelakoa izatea nahiko genukeen planteatuko dugu. Gurasoek, adibidez, proposa
|
dezakete
eskolak 16:15ean bukatu beharrean 17:00etan bukatzea; niri gustatuko litzaidake, irakasle gisa, udalarekiko komunikazioa arinagoa izatea eta puntualtasuna gauzatzea, eta material gehiago egotea eskolan. Eta umeen ametsa izan daiteke patio ordua luzatzea, heziketa fisikorako ordu gehiago egotea eta mahai jokoak edukitzea patio orduetan, esaterako.
|
2015
|
|
Ttakun Kultur Elkartea: 2007 Hezitzaileek asko egin
|
dezakete
eskola orduz kanpoko jardueretan nerabeen artean euskararen erabilera sustatzeko. Ttakun Kultur Elkartea eta Bizkaiko Foru Aldundia. http://www.google.com/url, sa= t&rct= j&q= &esrc= s&source= web&c d=1&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ttakun.com%2FZ erbitzuak%2FHAED_ PDFak%2FHAED2007_ liburua.pdf&ei= Jso4Vfq1 Eo3gasqOgBg&usg= AFQjCNHOh163gIRyRW_ pr4PbjYl47133pQ&sig 2= OdGFgy8dTHO2l RUqJF9Wg
|
2017
|
|
Unitate nagusietan egungo automobila osatzen duten osagaiak aztertuko ditugu. Urriaren 29ko 1397/ 2007 Errege Dekretuan Ibilgailuaren mekanikako mantentze lan prebentiboak modulurako adierazitako ikas prozesuaren emaitzei eta ebaluazio irizpideei jarraikiz diseinatu da unitateen egitura; hortaz, irakasleek gidatzat har
|
dezakete
eskolak emateko garaian.
|
|
Proba edo eskola sostengatu gura dutenek borondatezko diru sarrera egin
|
dezakete
eskolaren kontu korrontean. Domekan, lasterketak 10:30ean hasiko dira, Altzagako kiroldegi aurrean.
|
2022
|
|
Esperientzia horren harira galdera asko sortzen zaizkigu, baina bereziki bat. Zer ikas
|
dezakete
eskolek literatur taldeetatik oro har eta feministetatik partikularki euskal literaturaren irakaskuntza indartzeko. Galdera horri erantzuteko asmoz, lehenik marko teorikoa finkatuta, talde horietan egiten den dinamika azalduko da artikulu honetan.
|