Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2006
‎portugesa (Portugal, Brasil, Angola, Mozambike eta Cabo Verdeko ikasle lusofonoek osatzen dute) eta arabiera (edo berberea) familia magrebtarrekin. Txinera eta errumaniera, geroago ikusiko dugunez, %10etik behera daudela-eta, bestelako laguntza jaso dezakete eskolan.
2011
‎Era berean, ikasgai guztietan parte hartu nahi dutenek 105 euroren truke egin dute. Interesa dutenek 943132721 telefono zenbakira deitu dezakete eskolaren inguruko informazio osatuagoa jasotzeko edota Kostan elkartean izena emateko.
‎Teknologia eta formatu berriek lagundu al dezakete eskola materialetan egiten den gastua murrizten?
‎familia, eskola, aisialdia, lan mundua, merkataritza edo hedabideak, batzuk aipatzearren. Hizkuntza gutxituen egoera soziolinguistiko ahul horiek zuzenean eragin dezakete eskolaren esparruko hizkuntzen irakaskuntzan eta ikaskuntzan, konpontzeko errazak ez diren auziak sortzen baitituzte, esate baterako, hizkuntza gutxituaren ahozko erabilera informalen irakaskuntza. Euskararen adibidea hartuta, kezka handietako bat da asmatzea ea nola lor daitekeen euskararen erabilera ia eskolara mugatua dagoen txokoetan ikasleei eskolaz kanpo baliagarri izan dakizkiekeen erabilerak irakastea.
2012
‎7 urtetik aurrera, Madrilgo ikasleek «MiniLab» en parte hartzen dute. Horri esker, ordenagailua erabil dezakete eskolan emandakoa berrikusteko eta ezagutza berriak ikasteko, beren bideojokoak programatuz, besteak beste, ikasgelan ikasitako materialekin lotuta, matematika arazoak konpontzea eskatzen duen joko gisa. Beste proposamen batzuek abestien bidez batuketak eta kenketak erakustera bultzatzen dute, ikasleei ikasgai bati buruzko blog bat egiten laguntzera, ikasgai horren ikaskuntzan parte hartzeko, ikasleen eguneroko eginbeharrak argitaratzeko web orri bat sortzera, «informazioa izan dezaten, gaixotasunagatik edo bidaiagatik falta izan arren», edo xakea hezkuntza tresna gisa sartzera.
2013
‎Film School Ikasleen arteko eskola jazarpena saihestea Eskolako jazarpenak edo bullyingak kezka sortzen die guraso eta irakasleei, baina, batez ere, pairatzen duten ikasleentzat larritasun arrazoiak dira. Hainbat jazarpen mota daude, baina guztiek ikaslearen gogo aldarteari eragiten diote, eta eragina izan dezakete eskola errendimenduan eta bizitzako beste alderdi batzuetan. Hori saihesteko, eskola jazarpenik ez elkarteak ikasleen artean, TEI programan, Berdinen arteko Tutoretzan, laguntza programa bat garatzen du Dbhko 3 mailako ikasleek prestakuntza jasotzen dute eskolako jazarpen egoera baten aurrean jokatzen ikasteko.
2014
‎Hor islatu nahi ditugu komunitate guztiaren ametsak; hau da, gure eskola zelakoa izatea nahiko genukeen planteatuko dugu. Gurasoek, adibidez, proposa dezakete eskolak 16:15ean bukatu beharrean 17:00etan bukatzea; niri gustatuko litzaidake, irakasle gisa, udalarekiko komunikazioa arinagoa izatea eta puntualtasuna gauzatzea, eta material gehiago egotea eskolan. Eta umeen ametsa izan daiteke patio ordua luzatzea, heziketa fisikorako ordu gehiago egotea eta mahai jokoak edukitzea patio orduetan, esaterako.
2015
‎Ttakun Kultur Elkartea: 2007 Hezitzaileek asko egin dezakete eskola orduz kanpoko jardueretan nerabeen artean euskararen erabilera sustatzeko. Ttakun Kultur Elkartea eta Bizkaiko Foru Aldundia. http://www.google.com/url, sa= t&rct= j&q= &esrc= s&source= web&c d=1&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ttakun.com%2FZ erbitzuak%2FHAED_ PDFak%2FHAED2007_ liburua.pdf&ei= Jso4Vfq1 Eo3gasqOgBg&usg= AFQjCNHOh163gIRyRW_ pr4PbjYl47133pQ&sig 2= OdGFgy8dTHO2l RUqJF9Wg
2017
‎Unitate nagusietan egungo automobila osatzen duten osagaiak aztertuko ditugu. Urriaren 29ko 1397/ 2007 Errege Dekretuan Ibilgailuaren mekanikako mantentze lan prebentiboak modulurako adierazitako ikas prozesuaren emaitzei eta ebaluazio irizpideei jarraikiz diseinatu da unitateen egitura; hortaz, irakasleek gidatzat har dezakete eskolak emateko garaian.
‎Proba edo eskola sostengatu gura dutenek borondatezko diru sarrera egin dezakete eskolaren kontu korrontean. Domekan, lasterketak 10:30ean hasiko dira, Altzagako kiroldegi aurrean.
2022
‎Esperientzia horren harira galdera asko sortzen zaizkigu, baina bereziki bat. Zer ikas dezakete eskolek literatur taldeetatik oro har eta feministetatik partikularki euskal literaturaren irakaskuntza indartzeko. Galdera horri erantzuteko asmoz, lehenik marko teorikoa finkatuta, talde horietan egiten den dinamika azalduko da artikulu honetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia