Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 97

2000
‎Denbora eman behar zaio bera izan dadin. Ez dezagun berarekin gehiegizko itxaropenik sortarazi ere. Arnasa hartzen utzi behar zaio.
‎Beraz, har dezagun bere lan nagusia, Compendio Historial de las Chronicas y universal Historia de los Reynos de España (Anberes, 1571). Lan horren bigarren liburukian (T.
‎Demagun hilabete bateko produktuaren monetizazioa: onar dezagun bera harturiko hilabetearen hogeita hamargarren egunean gauzatzen dela. Egun horretan, bankuek, bukatzear dagoen hilabeteko produkziorako, x moneta unitate sortzen dituzte produkzio faktore guztien ordainketan.
2002
‎Eta ondorioa izan daiteke, gainera, hau dela egin behar dena. Hori baldin bada euskaltzaleek onartzen dugun irtenbidea, onar dezagun bere ondorio guztiekin, ez baitira, alafede, gutxi.
2003
‎Afrikan eta antzeko lekuetan (gogora dezagun bertako populazioaren %25 seropositiboa dela) preserbatiboa erabiltzearen kontra agertzea moralaren aurka doa, gizaki asko eta askoren sufrimendu segurua dakarrelako.
‎Erbesteraturik bizi izan da geure artean, bakardadearen dolarea estutuz egin du bere literatura eta sinadurarik gabe, umezurtz, munduratu dituen liburuek jitoan doazen uharteen edertasuna dute, inorenak edo inongoak ez zirelako beharbada. Utz dezagun bere hilotza bakean eta ez gaitezen haren zatiak biltzen ahalegindu herriko parkeren batean harrizko irudi bat egiteko, gure bihotzetan bere obraren distirak argi egiten digun bitartean behinik behin".
‎Geure joera okerrak zuzen edo hezi ditzakeen bakarra Jainkoaren grazia da. Horretarako bidaltzen dizkigu, hain zuzen ere, era guztietako gaitzak, gure ezintasunaz jakitun izan gaitezen eta itsu itsuan izan dezagun Berarengan fedea. San Paulok primeran adierazi zuen:
2004
‎Amaitzeko, kontuan har dezagun bere haizagailu propioa eskatzen duen txartel grafiko indartsua sartzea merezi ote duen ala, aukeran, hozketa sistema alternatiboak dauzkatenak eskuratzea interesgarriago ote den.
‎Hizkuntzaren estatus kontzeptuaren baitan zer dagoen jakiteko, aztarrika dezagun bere barrunbean. Soziolinguistikaren garapenak ezer jakingarririk aditzera eman badigu, nik uste, honako hau da ezer hori:
‎Ez diezaiegun hortaz era horretako aukera baten oinarrian dauden arrazoiak endelegatzeko eskema sinplearen irakaspenei jaramon egin. Onar dezagun bere izaera nahasia. Ez daukagu eragozpenik horretarako.
‎Argibide argitsu batzuk ematen ditu Saussure’k. Azal dezagun bere antzera landareen hitzen saillekoa.
‎Egin dezagun beraz edonora proiektatzeko moduko zinema. Eman ditzagun kemen guztiak euskal kultura euskalduna eta anitza indartzeko ahaleginean; gure txikian eta gure motzean, jar ditzagun gutxieneko baldintzak talentuaren aldeko apustua egin ahal izateko.
2005
‎Garbi errana zaiku, apeza bekatorosa dela, besteen bekatuentzat bezala bere bekatuentzat otoitz egin behar duela, eta bera bekatoros izateak besteen aldera urrikalkor izatera ekarriko duela. Ez dezagun beraz Bibliak baino saindutasun gehiago igurika apezen ganik. Apez soil, apezpiku eta Elizako Burulehen, azken hauek ere apez baitira, apez nagusi, eta" apez nagusiak" baititu aipatzen hebrearrei igorri gutunak.
2006
‎Segi dezagun berarekin, istorioa.
‎Honezkero galduta izango duzue nondik nora nabilen jakiteko esperantza ziurasko. Gogoratu dezagun beraz lehenago esandakoa, askoren kasuan, eta nireandudarik gabe, euskal gatazka deitu izan dena literaturan islatzea engaiamendutikpasatzen dela, eta nire kasuan engaiamendua musikatik datorrela literaturatikberetik bainoago. Aitzakia horrekin, eta bukaeran denbora baldin badugu, niganeragina izan zuten abestietako batzuk entzun eta beren letrak euskaraz irakurtzeagustatuko litzaidake.
‎Arrazionalizazio prozesuaren bidez Weber-ek gizarte kapitalista modernoaren genesia, izaera eta bilakaera azalduko dizkigu. Aurrera dezagun bere analisiaren gako nagusia: gizarte horietan giza arrazoiaren erabilera konkretua nagusituko da, efikaziaren jainkoa goratuko duena eta bestelako giza balioak pribatutasunaren gotorleku estura bidaliko dituena.
‎Kartzela batean bezala. Bete dezagun bere azken nahia. Egin dezagun, Nerea.
2007
‎Azter dezagun bere horretan hurrengo esaldia: euskaldunentzat kulturabizitzako esperientzia da.
‎— Tira, anderea! Segi dezagun beraz gure bisita, lehengo gi..., barkatu, lehengo biztanleen aztarnak ikusiko ditugu
2008
‎Gatozen egungo egoerara eta beha dezagun bertatik bertara ezkerraren politika nazio ukatuei buruz Europako testuinguruan. Horretarako ezkerraren plazan esandako gauza batzuk adituko ditugu.
‎Mintza dezagun beraz garbiki gure eskuara ederra mendez mende gure aitorek eta zaharrek maithatu duten hizkuntza.
‎Mintza dezagun beraz garbiki gure eskuara ederra mendez mende gure aitorek eta zaharrek maithatu duten hizkuntza.
‎Errealitatean sinesten dutenak, edo, esan dezagun bere abizenarekin, errealitate objektiboan (KT eta guzti) sinesten dutenak, aise harrapatzen dira beren tranpan eta beldurrean: zerbaitetaz edo zerbait hitzez astintzen hasi orduko botako dizute" haratago" begiratzea edo joatea komeni dela (zenbait lixtoren arabera," honatago" begiratu behar da), edo kontestua kontuan hartu beharra dagoela, edo aurrekariak eta kausak, edo subjektuak (KT eta guzti) eta eragile desberdinak ere hantxe daudela, eta zer ez?!
2009
‎Mitxelenarekin hasitakoa, buka dezagun berarekin (Mitxelena, 2001):
‎Schopenhauerrekin jarraitzearren, erra dezagun bere ekarpena honela laburbil daitekeela: bera da izatearen metafisika (tradizionaletik) ekintzaren metafisikara bira eman duena.
2010
‎Begira dezagun bere ordenagailuan.
‎Pues por eso! Atera dezagun bera txakolindegitik!
‎hizkuntza eta etnizitatea, hizkuntza plangintza, yiddish hizkuntza, hezkuntza elebiduna eta antropologia medikoa.Idazle eta irakasle emankorra da oso, bai bakarkako lanean eta bai berak bultzatutako lantalde ugarietan: ekoizpen nabarmenen artean, aipa dezagun berak sortutako International Journal of the Sociology of Language aldizkaria, jadanik 35 urte dituena (berau delarik hasieratik arduradun), eta, egile edo bildumagile gisa argitara eman dituen dozenaka libururen artean, honako hauek: Language Loyalty in the United States (1966), Bilingualism in the Barrio (1968), Language & Nationalism:
‎Orain berriro, eta neronek mesedez eskaturik, Manuel Eskuderoren seme Lorentxorekin hizketatzeko aukera izan du Andoni Iturriotz bertsozale amorratuak, baina, nahiz aita zena Manuelek zortzi hamar bertso kantatzen zituela esan, ondoko bertso mutur hauxe besterik ez zion erdikantatu Lorentxok berak, 2010eko ilbeltzaren 24an Irunen. Ikus dezagun bere testubarrenean:
‎Eskertu dezagun bere etxean hartzen gaituena.
2011
‎Baina pentsatu nuen ez ote genuen gazteei azaldu behar zergatik dituzten arazoak euskaraz egiteko, kontuan izanda gainera horrek bizitzan duen eragina. hori izan zen asmoa: liburu atsegin bat egitea irakasleen eskutan uzteko eta soziolinguistikan interes berezirik ez izan arren, gazteak gai horretan janztea, arazo horrek bizitzan eragina duelako, bai hiztun gisa eta baita irakasle gisa ere. kontatu dezagun beraz historia hori, baina ez soziolinguistika kontatzeko, baizik eta bizitzaren historia azaltzeko. eta hizkuntzak bizitzaren hedapen naturalak direla ere kontatu behar da, eta hor oreka behar dela. Batzuetan hizkuntza hautu hutsa dela esaten da, baina niri ez zidaten galdetu ea espainola ikasi nahi nuen. edota euskaratik zuzenean ingelesera joan nahi dudan. erakutsi beharra zegoen era natural batean ginela euskaldun orain arte, pixka bat hizkuntza ekologiaren ideia horretan sartuta.
‎Frantzia begitan hartua dugunez, jar dezagun bere zakurrarekin solasean Joan Lluís Lluís. Linguizidioa dute elkarrizketarako gai:
‎Zernahi dela ere, ikus dezagun bertatik bertara, xehekiago, David Crystalen iritzia.
‎Bere eskuz altxatu zuen, Urruñarako bidean, ezker aldean, orduz geroztik albizutarren etxe eta habia izan den Iturrialde izeneko etxe handi ederra. Bitxikeria gisa, aipa dezagun berak egin zuela Kalbario mendiko gailurrean dagoen gurutze handia. Bitxia da, Leonek, komunista izaki, Urruñan den gurutzerik handiena egin baitzuen.
‎460 artikuluek arautzen dutela xedatzen du. Azter dezagun bere arauketa.
‎Dugun hitz bat bakarrik erran, xoriak sagarraren etsaiari egin diezaiokeen kalteaz. Xori bakar batek, hartarik janez egunean egunekoa, har itxuran den bi edo hirur hilabeteez, mila eta milaka irents litzake arte horretan, eta milaka ere begira liezaguke sagarra, deus galdatu gabetarik ordainez, ezen ez utz dezagun bere alhari, gure onetan daraman lanari. Badira diotenak, buru horretarik, bi hilabetez xori batek, har janez, begira liezagukeela hamar liberaren sagarra baino gehiago.
2012
‎Beno, zu ondo ohituta zeunden horretan lehen ere, eta utz dezagun bere horretan, ez du gehiago merezi eta.
‎Eskatzen digute ez dezagun bere semeagatik negar egin.
2013
‎Bitartean, tira ta pusaka, kantuz ala irriz, pazientza osoki higatu baino lehen, ez dezagun zalantzarik ukan: Ubu erregeren tronua eroriko da egun batez, asma dezagun bere koroak eginen duen zarata handia lurrera erortzean!
‎Hauxe Versusek idatzi duen azken poema. Entzun dezagun bere ahotsean:
‎Versusek idatzi duen azken ipuina. Entzun dezagun bere ahotsean: –Antselmo Busutil Bengoa Donibane Garazitik irten zen duela hogeita hamazazpi egun. Oinez eta bakarrik, motxila bizkarrean zeramala.
‎horien gero zaintzeko izanen da lan. Ez dezagun beraz oraino espantu goregi egin. Ez da gutiago egia, nihon ere ez duela gehiago Alemanak nahi duena egiten.
2014
‎Egun horretan Juantxo muturrez topatzea zortea izan zela pentsatzen dut batzuetan, edo ez, beharbada ez zen kasualitatea izan. Esan dezagun berarekin hausteko egun aproposa izan zela, hori da kontua, berari ohartzea kosta zitzaion arren. Ez zegoen atzera bueltarik.
‎Gainera, ni baino zaharragoa den arren, anitzetan ahizpa gaztea dela iruditzen zait, eta hari laguntzeko beharra sentitzen dut, Anbroxio: deitu eta hitz egin dezagun berarekin gutienez. Eta ez ahantzi erran zaharra:
‎katedrako arduradun nagusia. Argentina noraino sartu zen Soloetaren baitan ikusteko, esan dezagun bertako naziotasuna lortu zuela, eta argentinartzat agertzen zuela bere burua atzerrietan.
‎Zer estatutu eskatzen dugu harentzat eta, ez engana antzerkian egoten naiz, zer eskatzen diogu antzerkiari bi zirto, aterabide merkeak edo gaia tratatzea, trabesa erroraino bilatzea eta etxea eraikitzea funtsezko lana egin ondoan. Segi dezagun beretik. Eskola pribatuak publikoak bezainbat ziri banatu ditu euskararen kontra, frantsesaren ikastearen bermatzeko.
‎denak zozoak ote dira? Beha dezagun berak nola aipatzen dituen, karikatura edo arketipo soil zaizkio:
‎Eskerrak ematen dizkiogu Jaunari ezkontzaren opariarengatik eta eska dezagun bere graziagatik, ezkontza aberasteko.
2015
‎Heideggerrek aspaldi animatu gintuen hori egitera, geure burua mundu honetako subjektu harro, duin eta sendo legez ikusteko esan zigunean. Bila dezagun beraz gure berezitasuna, indibidualtasuna, identitatea eta balioa, horiek izan daitezen testuinguru teknologikoan abiatzeko iparrorratzak.93
‎Beraz itzuli gaitezen Larzabalen antzerkigintzara eta aurkez dezagun bere obra eta Hegoaldean izan zuen harrera. Ohartzen gara eta ikusten dugu aski goiz argitaratzen Egan en Okilomendi Jaun Mera (1952), eta Koldo Mitxelenak bere Historia de la Literatura Vasca ndioela:
‎Euskaldunen artean karmeldar karisma, santa Teresak fundatu zuen familiako altxor espirituala zabaldurik dago, baina egundo ere ez dugu nahi dugun adina ezagutuko. Beraz, jo dezagun berarengana, zabal ditzagun haren testuak, dakarren mezu aberatsa gero eta gehiago ezagut dezagun, gure gizartean, batez ere familia behartsuen artean, zabaltzeko prest egon gaitezen.
‎Gero eskrupulu handiak sortzen zitzaizkidan, nik ezin bainuen utzi sinetsi gabe, Jaunak nire otoitzagatik egiten zuela. Esan dezagun bere borondatea zelako egiten zuela soilik; hori da garrantzitsuena. Baina hainbeste gauza eta beste pertsonen aldetik ere hain ikusiak izanik, ez dit penarik ematen sinesteak, eta Haren Maiestatea goresten dut eta lotsaria ematen dit zordunagoa naizelako, eta, nire iritziz?
‎18Gogora dezagun beraren doktoretza tesia (1929): Arendt, H., 2001, es.
‎Ikus dezagun beraz neonazionalismoa zer den. 80ko eta 90ko kritika anti euskaldunen aurka," euskal nazioa ez dela existitu" eta" euskal abertzaletasuna etnikoa eta probintziala, hots, aurre modernoa dela" kritiken aurka, neonazionalismoa euskal abertzaletasunari dimentsio errotikako unibertsala ematen saiatu da, azken batean konpentsazio gisa.
‎– Ez. Utz dezagun bere lekuan. Astaputz hori.
‎Gertatzen dena da Parisen ez dela departamendu batzarrik edo hobeki erraiteko departamendu batzarra eta herriko kontseilua biak bat direla, Parise herri bakarreko departamendua delakotz! Dena den, ez dezagun beraz sobera espantu egin parekotasuna hau eta parekotasuna hura!
‎Ikastetxeek dute egiten eta geroeta gehiago eginen. Susta dezagun beraz euskarazko irakaskuntza, susta murgiltze sistema eta aldarrika euskararen ofizialtasuna! Ondoko belaunaldieri zor diegu.
2016
‎Esanak esan, neur dezagun bere izaera osoan protokolo honen onarpenak izango duen sustraitzea. Geroak esango digu oraina trinkoa denentz.
‎Nik uste dut esplikazio bat eman nukeela. Nafarroan ikusi dugun fenomenoa oso inportantea izan da nire ustez, eta espero dezagun bere ondorioak izango dituela. Patxi Zabaleta baino politikoagorik ez dago munduan, eta hala ere ez du ezer lortu.
‎Baina ez: utz dezagun bere horretan, inprobisazioak ere badu-eta bere xarma; ez dakigu oraindik zer egingo duen Alsinak, non lo egingo duen, zer jantziko, nola garbituko, baina asmatuko dugu zer edo zer, zaila da hiritar amerikar bat kale gorrian hotzak akabatzea, gainera nobelak ez luke aurrera egingo, eta irakurlea konturatuko zen honezkero ez zaigula hitz jarioa falta, bestela ez ginen 208 orrira iritsiko....
‎Bera bagenu gure gogoen Ta bihotzen azkurria, Orduan segur gure bizitza Liteke zoragarria! Denek nahiets dezagun beraz Maitasun aro berria! (bis)
‎Etxeberrirengana itzuliz, aipa dezagun bere ibilbidea politika arloan. Gorago esan moduan, zurien artean kokatu beharra dugu, bonapartezale amorratua eta katoliko kartsua baikenuen.
‎– Ez da gurekin izanen, bukatu dira haren egitekoak –argitu zien Petek– Esan dezagun bere artelanak leku seguruan uztera erretiratu dela.
‎Mugitu dezagun bere izena zerrenda behera.
‎Graba dezagun bere aurrean.
‎jendeztatuetan ahulena 10.000 biztanle ingurukoa, gehienak aldiz 1.357.100.000 zituelarik berrikitan, hamar mila aldiz baino gehiago! Ikus dezagun beraz nola jar litaizkeen ezin ukatuzki aferak, herriek bildu sarien kopuruak beren jendeketari parekatu eta.
‎Hemen berean egon dira gehienak. Bai, 2016 urtea ona izan dadila guzientzat eta eskuz esku segi dezagun beretik!
‎Jauziño bat egin dezagun beraz Arbois herrirat. Aski toki pollitean kokatzen da, Jura mendilerroaren zolan, eta 3529 biztanlekoa da duela hiru urte egin kondaketaren arabera.
2017
‎Zein da gure egoeratik lortzen dugun abantaila hain gogotsu lagun dezagun bere horretan iraunarazten. Zergatik adoretzen dituzte amek zarata egitera semeak eta isiltzera alabak?
‎Aholku interesgarri bat da fruta beste batzuekin nahastu eta nahastu gabe ematea, heltze egoera egokian egon dadin. Haurtxoak behar adinako trebezia badu, utz dezagun bere eskuekin, Baby Led Weaning edo Elikadura Osagarria sistemak gaur egun dituen gomendioei jarraituz. Haurtxoak proposamen hori egingo du haurren elikaduraren hurrengo artikuluan.
‎Ikus dezagun beraz Estatua nola sortu eta indartu den Galiako eremuan, nola horko lurraldeak bana banan bildu dituen, bere hiskuntza eta ideologia zein zorrozki eskualde eta biztanle guziei inposatu, beste guziak ezabatu nahiz, eta zelan etnozidio hori lortu duen edo kasik erdietsi toki gehienetan. Frantziar Estatuaren eremuko flandriera desagertu da, bretoiera zinez atzera joan, okzitaniera biziki apal erori, iparraldeko katalana ere bai.
2018
‎Diotenaz gizon xaharren hori baino xahartxagoa izan behar dena... Agur dezagun beraz Masazo Nonaka, hola erakusten dugu ere" Herria" astekari hunek deneri begia atxikitzen duela, Orreagako kaskotik Japoniako xoko batzuetaraino...
‎Sukar handi hura eztitua balinbada ere... Larri larria bederen oroitaraz dezagun beraz nolako egoera den han gaindi. Denboran alemanen menpean egona, gero Belgikaren legepean, Ruanda bere gain jarria da 1962 an.
‎Horrengatik ezantza banatzaileek hitzeman diote petrolioa apaltzen delarik segidan apalduko dela ere ezantzategietan. So egin dezagun beraz ongi ezantza hartuko dugun urrengo aldian aitzin baino gutxiago ordainduko dugun!
‎Hauxe dio alabainan: " Jakin dezagun beraz euskaldun izaiten. Urruñan eta zazpi Euskal Herrietako edozoin bazterretan.
‎Baina hitz egin dezagun berarekin eta ikusiko dugu noren errua den.
2019
‎Ondorioa: gure iritzi publikoan Guaido baldin bada presidente zilegi, ezarri dezagun bera, aukera guztiak mahai gainean jarrita. (Bestalde, iruzurtzat salatzen dituzten Venezuelako hauteskunde presidentzialetan Zapatero espainiar presidente ohia aritu zen begirale, eta garden, legezko eta eredutzat hartu zituen).
‎Luze hitz egin genezake honetaz, baina uste dut erantzun pragmatiko baten itzala dela luzeagoa: funtzionatzen duen zerbait bada, utz dezagun bere horretan.
‎Boladan dago Berdintasuna, alde guztietan dago, nonahi eta noiznahi, baina asko daukagu desikasteko eta ikasteko oraindik. Eta horretarako biderik onena praktika da, praktikatu dezagun beraz denok berdintasuna, ez dezagun hitzak bere izaera eta esanahia gal ditzan utzi, ez dezagun berdintasuna berba loro bilakatu!
‎Hura entzutean, amak, ospitaleko bere ohe hartatik, irribarre egin zioan notarioari: " Egin dezagun berak dioen bezala". Oso irribarre polita izan huen, zerbaitek grazia egiten zionean sortzen zitzaiona.
‎Ongi. Egin dezagun berak esaten duena.
‎Jan dezagun bere garuna.
2020
‎Esan dezagun bere gordinean: familiak berrogei urte daramatza gorpuaren bila.
‎Beraz, segi dezagun bere bila.
‎Espero dezagun bere etxera entseatzera joatea.
2021
‎“Entzun dezagun bere lagunen artetik altxa den gure euskaldunaren kantua: Ameriketan gelditu zirenen zoria da heroi dohakabe honek amesten duena.
‎Monzonek erakutsi zigun posible dela. Ospa dezagun bere bizi osoko konpromisoa.
‎Geureak dira mugak; bereak aukerak. Ez dezagun gure itsutasunarekin oztopatu, ez dezagun bere espiritua geure arima baino estuago egin eta berak zabalduko ditu jendarte honen espirituak eta arimak.
‎Esan dezagun berak aukeratu ninduela.
2022
‎Entzun dezagun bere soinu banda aparta. Adituko dituzue bertan Steppenwolf, The Byrds, The Holy Modal Rounders, Electric Prunes, The Jimi Hendrix Experience...
‎Eta orain irakur ditzagun bere lanak. Txalotu dezagun bere prosa. Dei diezaiogun aitzindaria sexu harreman lesbikoez hitz egiterakoan darabilen lirikotasunagatik.
‎Augusto Boalek ez zion besterik. Ez badakigu zein alderditan gauden utz dezagun beraz behatzailea trenkatzen. Hainbeste denboraz ikusleari bere buruaren erabiltzea galde egin ondoan, Brechten metodoari adi, senaz hauta beza, arren, nor ikusten duen kristi eta nor turk, hitza laxatzeko, utz dezagun ‘identifikatzen’.
‎Bere odolak jota Espero dezagun bere gosea ase izana.
‎Edan dezagun bere omenez.
2023
‎Baina kantatu dezagun beraz ameskeria hau Hilak du guregandik gure alaitasun pozgarria. margarita, nafarroako erregina(). Antzezlanak eta gutunak 212
‎Ez dezagun beraz gure heriotza eragin.
‎" Progresurako, historia kunpli dadin, beharbada hortik pasatu beharra dago?"; eta pentsatuko zuten: " 1918an Frantziak garaipena lortu zuen; ez zuen Europaren batasuna lortu ahal izan; orai Alemaniak du Europaren batasuna burutu nahi, ez dezagun beraz lan horretan eragotz"; alemaniarren sistemaren krudeltasunek, egia da, arrastatu zituzten bide horretan. Baina, edo beharbada krudelkeria horiez hitz egiten ez zuten aditu, edo beharbada pentsatu zuten propaganda gezurti batek asmatu zituela, edo beharbada krudelkeria horiek garrantzi gutikoak zirela behe mailako populazioei eginak izan zirenez geroz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
ezan bera hori 5 (0,03)
ezan bera gu 3 (0,02)
ezan bera ahots 2 (0,01)
ezan bera bera 2 (0,01)
ezan bera esan 2 (0,01)
ezan bera etxe 2 (0,01)
ezan bera garbiki 2 (0,01)
ezan bera izaera 2 (0,01)
ezan bera lan 2 (0,01)
ezan bera nola 2 (0,01)
ezan bera ondorio 2 (0,01)
ezan bera abizen 1 (0,01)
ezan bera alha 1 (0,01)
ezan bera ameskeria 1 (0,01)
ezan bera analisi 1 (0,01)
ezan bera antz 1 (0,01)
ezan bera arauketa 1 (0,01)
ezan bera artelan 1 (0,01)
ezan bera aukeratu 1 (0,01)
ezan bera azken 1 (0,01)
ezan bera barrunbe 1 (0,01)
ezan bera behatzaile 1 (0,01)
ezan bera Biblia 1 (0,01)
ezan bera bila 1 (0,01)
ezan bera bizi 1 (0,01)
ezan bera borondate 1 (0,01)
ezan bera doktoretza 1 (0,01)
ezan bera edonora 1 (0,01)
ezan bera egin 1 (0,01)
ezan bera ekarpen 1 (0,01)
ezan bera esku 1 (0,01)
ezan bera espiritu 1 (0,01)
ezan bera estatu 1 (0,01)
ezan bera euskaldun 1 (0,01)
ezan bera euskara 1 (0,01)
ezan bera fede 1 (0,01)
ezan bera garun 1 (0,01)
ezan bera gehiegizko 1 (0,01)
ezan bera gordin 1 (0,01)
ezan bera gose 1 (0,01)
ezan bera grazia 1 (0,01)
ezan bera guti 1 (0,01)
ezan bera haizagailu 1 (0,01)
ezan bera hartu 1 (0,01)
ezan bera hautsi 1 (0,01)
ezan bera hilotz 1 (0,01)
ezan bera historia 1 (0,01)
ezan bera ibilbide 1 (0,01)
ezan bera izen 1 (0,01)
ezan bera koroa 1 (0,01)
ezan bera lagun 1 (0,01)
ezan bera lehenago 1 (0,01)
ezan bera maitasun 1 (0,01)
ezan bera naziotasun 1 (0,01)
ezan bera neonazionalismo 1 (0,01)
ezan bera nolako 1 (0,01)
ezan bera obra 1 (0,01)
ezan bera omen 1 (0,01)
ezan bera ongi 1 (0,01)
ezan bera oraino 1 (0,01)
ezan bera ordenagailu 1 (0,01)
ezan bera populazio 1 (0,01)
ezan bera prosa 1 (0,01)
ezan bera seme 1 (0,01)
ezan bera sobera 1 (0,01)
ezan bera soinu 1 (0,01)
ezan bera sortu 1 (0,01)
ezan bera txakolindegi 1 (0,01)
ezan bera zakur 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia