Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2012
‎M. Mugika: Abaniko zabala dauka ikasleak, eta batzuetan euskaltegira etorri arte ez du ezagutu ere egiten. Beti ere zentzu positiboan aritu behar dugu, egiten duten esfortzua ikaragarria baita.
2013
‎Zer dauka ikasle horrek aurpegian?
2014
‎Azkenik, ikasmoldeak lotura dauka ikasleek zeharkako konpetentzien garapenari buruz duten hautematearekin. Ikasmolde sakona lotzen da modu positiboan garapenaren hautematearekin eta azaleko ikasmoldea modu negatiboan (Kreber, 2003; Wilson, Lizzio eta Ramsden, 1997).
2016
‎Bada beste multzo bat ere, azken saialdi serioa egin beharrean gertatu dena. Zail dauka ikasle ekipo horrek, ez du gaiak ulertzeko eta lantzeko bakarrik behar bultzada, ez, beren buruan eta gaitasunetan sinesteko besarkada behar dute. Hemen gauzkatela behar dutenerako sentitu behar dute.
‎AOI Kontabilitateko ikasgaietan: ikasketen hizkuntzak eraginik al dauka ikasleen pertzepzioan?
2020
‎Haren oinarrian, ikasleek esperientziaeta aurkikuntza egoeretan ikasten dutelako ideia dago, batean zein bestean. Ideia horrek eragina dauka ikasleak hezteko moduan. Adierazten du, baita ere, ikasleak aktibo daudela; hobeto ikasten dutela testuinguru esanguratsuenetan eta gainontzekoekin nahiz euren ingurunearekin kooperazioan eta elkarreraginean.
2021
‎" Bisualki gaztea hain dago kode horietara ohituta, ba kode horretan sortzeko aukera ematen badiozu, sorkuntzan zaude, hitzekin jolasten, baliabide literarioak erabil ditzakezu, baina gero emaitza oso gaur egungoa da. Baina horretarako gaitasun digitalean ere gaitu beharra dauka ikasleak". (EIAE3)
‎Bi ekimenen artean, gainera, badago elkarrekiko elikatze aukerarik. Izan ere, mugikorren eta bestelako pantaila bidezko erdarazko edukien kontsumo masiboak zerikusi zuzena dauka ikasleon hizkuntza gaitasunarekin eta gazteleraren erabilera orokortu izanarekin. Erdarazko aisialdiko produktuen eskaintza gero eta handiagoa da, eta euskarazkoena oso urria, baina ez dirudi Eusko Jaurlaritzak esku hartze zuzenik egiteko asmorik duenik.
‎zuzendaria, autoritatea den heinean, piramidearen tontorrean dago; ikasleak, ordea, oinarri oinarrian daude; eta, irakasleei dagokienez, batzuen eta besteen artean egon behar dute. Estruktura honek, Everhart en ikerketen arabera, lotura estua dauka ikasleen jarrera pasiboarekin. Izan ere, praktikan botererik edo autoritaterik ez duten neurrian, eskolaren egunerokotasunean iritzirik eskatzen ez zaien heinean, ikasleek helduen mundutik at bukatzen dute, bazterturik.
2022
‎Horrek guztiak eragina dauka ikaslearen egoera emozionalean, baita akademikoki ere. Koordinatuta egiten bada, ikasleentzat oso baliagarria da, bai akademikoki, bai pertsonalki.
2023
‎haurrentzat musikatutako eta pantailatik abesteko moduko 150 bertso sorta, bertsolari ezagunen 150 bertsoaldiren bideoak, pantailan bertan egiteko hizkuntza jolasak eta bertsoak sortzeko 50 fitxa daude, besteak beste. Plataformak arrakasta handia dauka ikasleen artean (2021 urtean 53.000 erabiltzaile izan zituen atariak). Gizartean azken urtetan gertatu den jauzi digitalaz jabetuta, Bertsozale Elkarteak bere jarduna hartara egokitzea erabaki zuen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia