Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2006
‎Jarraian azaltzen den ikerketaren helburua bikoitza da, alde batetik, Bizkaikoprobintzian dauden gaitasun handiko haurrak identifikatzea eta, bestetik, haur horien familia testuinguruak zehaztasunez ebaluatzea. Hala ere, gai honen hurbiltasuna dela eta, jarraian, aldagai familiarrei erreferentzia egiten dieten emaitzak, identifikaziorako erabilitako prozedura zehaztu gabe, azaltzen dira.
2007
‎Vygotsky ri eginiko beste kritika baten arabera, ez zuen kontuan hartuhaurtzaroko ikaskuntzan dauden zenbait muga. Izan ere, egiaztatu da zenbaitetanhaurrek, beren GHEn dauden gaitasun batzuk eskuratzeko, hilabeteak behar izatendituztela, nahiz eta gurasoen edo irakasleen laguntza egokia jaso (Eysenck, 2000).
‎Bistan da teknologia hori ordaindu egin behar dela, eta hortik dator aldea. Sor daitekeen beste galdera bat errepidean, mendian edo baso pistan dauden gaitasun eta portaera desberdinei buruzkoa da. Egia esan, lur orotako ibilgailu puruen eta pick up en artean funtsezko aldea dago aztertu ditugun gainerako ereduekiko.
2008
‎balioesten duen teoria orokor bat ere. Teoria horrek balio handia ematen die jarduleen gorputzean eta jardueraren inguruko egituretan dauden gaitasunei eta aukerei (Bourdieu, 1997: 7).
2012
‎Egungo testuinguruan, murrizketa eta dekretu batzuek itolarrian daukate ikerketarako gaitasuna eta goi hezkuntzarako irispidea, eta horrek zail egingo du ZTBP2015ek ezarritako helburuak erdiestea. Tresnez eta ekimenez gain, beharrezko izango da gure jardueretan eta I+G+ Ba kudeatzeko moduetan irekitasuna eta malgutasuna nagusitzea, ahalik eta gehien baliatuz dauden gaitasunak eta baliabideak, eta konektibitatea eta lankidetza sustatuz norberaren interesen gainetik. Izan ere, jokoan daukaguna ez da geure etorkizuna, baizik eta ondorengo belaunaldiena.
‎2 taula. Adimen emozionalaren oinarrizko elementuak eta horietako bakoitzean dauden gaitasunak.
‎Ideia horrekin bat etorriz, Siegfried Kracauerrek, Frankfurteko Eskolako kideak, duela 70 urte baino gehiago," teorialari kritikoaren" eginbeharra" gugan eta gure inguruan dauden gaitasun mitiko oro suntsitzeko" lan moduan definitu zuen (Kracauer 1990, 353). Kracauerrek" gaitasun naturalak"" mitiko" gisa ulertzeaz gain, eginbehar denaren zein ez denaren eta egin daitekeenaren zein ezin denaren forman gugan egokitzen diren aurreiritzi kontzeptual guztiak ere" mitikotzat" jotzen ditu.
2014
‎Mapa edo tradizio tradizionalen bidez, felinoentzako sare sozialak animalia horien beste maitaleak aurkitzeko plataformak dira. Baina, gainera, maskoten bertuteak partekatzeko aukera ematen dute, oro har, familiaren intimitatera mugatuta dauden gaitasunak.
‎Fabrikazio Aurreratuan dauden gaitasunak bertatik bertara ezagutzeko.
2017
‎Gaitasun pertsonalak. Lanarekin bereziki lotuak ez dauden gaitasunak dira. Larrialditako arreta emateko beharrezko direnen artean, besteak beste, inplikatzeko gaitasuna, burujabetasuna, ardura, zuzentasuna, taldean lan egiteko gaitasuna eta oreka emozionala daude.
‎Gaitasun profesionalak. Lanarekin zuzenean lotuta dauden gaitasunak dira. Lanbide heziketaren eta esperientziaren bidez eskuratzen dira.
2021
‎Beraz, konpetentzia emozionalean gaitzea garrantzitsua izango da, baina, era berean, printzipio berari jarraiki, konpetentzia literarioan gaitasun maila egokia eskuratzea ezinbestekoa izango da arloak eskaintzen duen esperientzia literarioari, erantzun afektibo emozionala ez ezik, kognitiboa eta soziala ere emateko, alor horietan garapena lortu nahi bada. Hau da, gure kasuan eta ikuspegitik, literatur konpetentzia ere helburu izango da, eta, heziketa emozionalari dagokion zeharkakotasuna aitortzen diogun arren, elkarreraginean dauden gaitasunen garapen holistikoa sustatzea komeni da. Elkarrekiko menpekotasunean dauden eta elkar elikatzen duten trebetasunak dira, noski, baina ez bata bestearen menpe modu konstante batean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia