Emaitzak: 6
2006 | ||
Jarraian azaltzen den ikerketaren helburua bikoitza da, alde batetik, Bizkaikoprobintzian | dauden gaitasun handiko haurrak identifikatzea eta, bestetik, haur horien familia testuinguruak zehaztasunez ebaluatzea. Hala ere, gai honen hurbiltasuna dela eta, jarraian, aldagai familiarrei erreferentzia egiten dieten emaitzak, identifikaziorako erabilitako prozedura zehaztu gabe, azaltzen dira. | |
2008 | ||
Berdinketen datuak agerian uzten ditu taldearen dohainak eta gabeziak. Aipatzeko moduko sendotasuna eta partidetan kontzentraturik | egoteko gaitasun handia erakutsi ditu ia beti. Juanma Lillo iritsi zenetik hori izan da bere ezaugarri nagusia: | |
2011 | ||
Hala ere, gogorarazten du legezko titulazioa duten profesionalek egindako diagnostiko klinikoarekin bakarrik zehatz daitekeela salbuespen intelektuala, eta “behar diren hezkuntza neurriak ondorioztatzea”. Superdotazioa Espainian Hezkuntza Ministerioaren unibertsitatez kanpoko irakaskuntzei buruzko azken estatistiken arabera, Espainian 5.838 haur eta nerabe bakarrik | daude gaitasun handiko ikasle gisa aitortuak. Hala ere, adituen arabera, kopuru hori errealitatetik nahiko urrun dago, datuek erakusten baitute supergaitutako ikasleen %98 ez dela inoiz hala diagnostikatzen. | |
2019 | ||
Iruzkin hauek Marxen ideiak eta ikerketak garatu eta XX. mende hasierako testuingurura eguneratzen dituzte. Berrikusiak izan behar lukete Gramsciren heriotza (1937) ondoren izan diren aldaketak kontuan har ditzaten; bereziki mundu mailako merkatuaren bateratzea, komunikatzeko modu berrien garapena eta eguneroko bizia zelatatzeko | dagoen gaitasun handiak ekarri dituzten aldaketak medio. | |
2023 | ||
Hau arazo larria da, haur horiei arreta emateko ez baita nahikoa nahi izatea, jakin egin behar baita. Karreran ez | dago gaitasun handiko berariazko irakasgairik, hala nola aukerako irakasgairen bat edo irakasgai baten barruko gai bat”, dio Rosabel Rodríguezek. ➡️ Zer egin dezakete familiek? | |
Arraroa da nahastea”, azaldu du Carmen Sanz Chacónek, Superdotazioan eta Gaitasun Handietan espezializatutako psikologo klinikoak eta El Mundo del Superdotacion Fundazioko zuzendariak. Zer alde | dago gaitasun handien eta supergaitasunaren artean. Adituaren arabera, “superdotazio” kontzeptua erabili ohi da 130 edo gehiagoko adimen koefizientea duen eta hezkuntza arreta berezia behar duen norbaitentzat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egon gaitasun | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egon gaitasun handi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |