Emaitzak: 4
2001 | ||
‘Garapen Dinamika sortuz’ txostenak estrategia bat zehazten du “hautakor kritiko” batean dauden herrialdeek nazio garatuenekin eta irabazi asmorik gabeko ongintzako erakundeekin lan egin dezaten, hazkunde iraunkorra sortzeko eta gizarte helburu batzuk lortzeko. Horien artean | daude hezkuntza, osasuna eta negoziatzeko aukerak handitzea. Txostenak Estonia, Tanzania, Brasil eta Costa Rica bezalako teknologia berriak hartu nahi dituzten herrialdeen esperientziak aztertzen ditu. | |
2003 | ||
Espezialitate horietako teknikarientzat, finantza eta merkataritza eragiketetan laguntzen duten profesionalentzat eta administrazio kudeaketaren sektorean ere lan eskaintza handia izanen da. Beste muturrean | daude hezkuntza mailarik baxuenak. Analfabetoek, alde batetik, eta lehen mailako azterketek, bestetik, enplegu premia negatiboak dituzte ikerketan, eta, are gehiago, urteak igaro ahala, enplegua suntsitzen duten zifrak izatera iritsiko dira. | |
2008 | ||
Imagen: Jose Antonio Carrasco Multimedia aplikazioak, arbel digitala, sareak… komunikazioaren teknologiak gero eta gehiago murgilduta | daude hezkuntzaren esparruan, eta irakasleei eta ikasleei baliabide didaktiko ugari eskaintzen dizkie, irakaskuntza eta ikaskuntza prozesua hein handi batean erraztu eta mehatxatzen dutenak. Baliabide horiek, administrazio publikoek, irakasle eta profesionalek edo sektore pribatuko enpresek sortutakoak, hainbat atari edo saretan kokatu dira urteetan zehar, hezkuntza komunitatea horietara sartu eta edukiak erabil ditzan; Averroes (Andaluziako Hezkuntza Sare Telematikoa), Educared edo Rekataloged dira, besteak beste, baliabide didaktiko antolatuak dituzten gune horietako batzuk. | |
2023 | ||
Gure sistemak akatsak ditu, bereziki gureak, eta beste batzuk herrialde guztiek dituzte. Nazio guztiak | daude hezkuntza alarman, baina pedagogia nahasia da eta ez daki nola jokatu. Esan bezala, duela urte batzuetatik hona hezkuntzari buruzko nazioarteko txostenek ez dute Espainia toki onean uzten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
daude | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon hezkuntza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon hezkuntza alarma | 1 (0,01) |
egon hezkuntza esparru | 1 (0,01) |
egon hezkuntza maila | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |