2002
|
|
Erreklamazio liburua: Saltokiak behartuak
|
daude
bezeroek eska ditzaketen erreklamazio orriak edukitzera, egoera bidegabe baten aurrean beren haserrea eta kexa adierazteko. Dokumentu horietan azaltzen dira nola bete behar diren eta nori aurkeztu behar zaizkion; normalean, jatorrizkoa administrazioko agintariei eman behar zaie.
|
|
Lantegiak behartuta
|
daude
bezeroarekin hitzartutako konponketen zenbatekoa zorrotz errespetatzera.
|
2006
|
|
Ezinbestekoa da behar hori aurreikustea audio ekipoak aukeratzean eta energia beharrak ondo kalkulatzean. Gero eta audio tailer gehiago
|
daude
bezeroak orientatzen dituzten profesional espezializatuekin. Berriki, lantegi eta fabrikatzaile asko elkartu dira AEICAM Car Audio eta Multimedia Instalatzaileen Espainiako Elkartearen inguruan.
|
2008
|
|
Banku zerbitzuen erabiltzaile gisa identifikatzen diren Espainiako nahiz atzerriko pertsona fisiko nahiz juridikoak erreklama ditzakete. Banku zerbitzuen erabiltzaileen elkarte eta erakundeak ere gaituta
|
daude
bezero baten izenean erreklamazioak egiteko edo interes kolektiboak defendatzeko. Espainiako Bankuaren Erreklamazio Zerbitzuari bidalitako idazkian, gustura ez dagoen bezeroak, bere datuez gain, erakundearen izena eta erreklamazioaren xede diren gertaerak eta gertakariari buruz dituen agiri guztiak aurkeztuko ditu.
|
2009
|
|
kontu korronte bat, zordunketa txartel bat eta kreditu txartel bat izatea, transferentziak egin eta txekeak sartzea eta kutxazain automatikoetatik dirua ateratzea. Nolanahi ere, erakunde asko prest
|
daude
bezeroekin negoziatzeko eta komisioak ordaintzetik salbuesteko, batez ere nomina helbideratuta badute edo beste produktu batzuk kontratatu badituzte, hala nola hipoteka, pentsio planak edo inbertsio funtsak. Mantentze komisioei dagokienez, komeni da aldez aurretik ezeztatzeagatik zein aplikatzen diren galdetzea.
|
2010
|
|
Europako Batasuneko (EB) Ministroen Kontseiluak eta Europako Parlamentuak 2009ko ekainean hartutako ibiltaritza arauek mekanismo bat ezarri zuten, ohartarazpen baten ondorioz, kontsumitzaileentzako konexio mugikorra eteteko, zehaztutako muga batera iristean. Telefonia mugikorreko operadoreak behartuta
|
daude
bezeroei zerbitzua etetea eskaintzera, hilean 50 euroko muga gainditzen denean. Gainera, erabiltzaileek abisu bat jasoko dute muga horren %80ra iristen direnean.
|
2011
|
|
Baterako kontu batean, titular baten heriotzak berekin dakar kontua blokeatzea Kode Zibileko 659 artikuluaren arabera, oinordekoek hildakoaren baldintza beretan erabili behar dituzte beren eskubideak, eta banku erakundeak bizi den titularrari emandako informazio bera eskuratzeko legitimatuta daude. Hori dela eta, erakundeak behartuta
|
daude
bezeroen jaraunsleei informazio hau ematera: Kausatzailearen posizioak heriotza egunean.
|
2012
|
|
Pertsonalizatu gabe: kontuz osasunarekin eta ohitura dietetikoekin Agindutako eta ikertutako on line dieten %80 ez
|
daude
bezeroaren beharren eta inguruabarren arabera diseinatuta. Are gehiago, %25ek bakarrik egoki egokitzen ditu elikagaiak, kantitateak, prestatzeko modua eta aholku dietetikoak bezeroaren osasun egoerara.
|
2020
|
|
Hala ere, gutako gehienok pentsatu ohi dugu behin eginda nahikoa dela, baina ez da hala. Erakundeak behartuta
|
daude
bezeroei buruz duten informazioa eguneratuta edukitzera; horregatik, gure NANa iraungitzen bada, berriro aurkeztu behar dugu. Hala egin ezean, gure kontua blokea lezake ondorio guztiekin.
|
2021
|
|
Logikaz, zenbat eta kaudimen handiagoa izan, orduan eta probabilitate handiagoa izango dugu entitate batekin beste akordio bat lortzeko. Bankuak irekiago
|
daude
bezeroen baldintzak hobetzeko, soldata ona, lan egonkorra (funtzionarioak edo gorantz doazen sektoreetan lan egiten duten pertsonak, hala nola teknologikoa) eta zorrik gabe. Irudia:
|
2022
|
|
Bankuek haien erabilera nahi dute kreditu txartelak kosta ahala kosta, eta, horretarako, prest
|
daude
bezeroek epeka ordain dezaten, interesik kobratu gabe. Hainbat entitate ari dira kakoa ustiatzen.
|