Emaitzak: 7
2000 | ||
Hitzaurrea, zuzeneko mintzaldiak eragindako atsegina aipatuz amaitu nahi dut.Eta, bide batez, atsegin hori banatzeko gogoz gaudenez, | datorren urteko ikastarorako gonbitea luzatuz. Gainera, aurten etorri izan bazina, aparteko lagun giroa ezagutzeaz gain, ez zenuke orain liburua irakurri beharrik izango. | |
2003 | ||
«horrelako (lan) taldeak sortzea eta finkatzea, halegia. Geroak erakutsiko du nolako fruitua dakarren taldeko lan honek, | datorren urteko Unibertsitaterako eta euskal kulturaren bizitzarako eta hedakuntzarako».63 | |
2005 | ||
Halaz ere, Haur eta Lehen Hezkuntzan ebaluazioaren kontzeptua eta ikuspegia jarraitua eta globala denez gero, ikasleen kalifikazioak, oro har, aurreikus daitezke. Abantaila modura, Memoriamaiatza aldean bukatzean, | datorren Urteko Plangintzan egin beharreko hobekuntzen proposamenak azaltzeko, gauzatzeko edo antolatzeko denbora gehiago dago.Lehen esan bezala, ikasturte bukaera (ekaina) lan fluxu handiko garaia denez gero, Ikasturteko Plangintza azken unea arte uztea ez da komenigarri ikusten. Ez duguahaztu behar, ikastetxe publiko askotan, batez ere, pertsonal eta baliabideen kudeaketa dela medio, ekainean, plangintza zehatzik egitea ezinezkoa dutela. | |
DatorrenUrteko Plangintza edo beharrak lehenbailehen diagnostikatzea eta identifikatzeaadministrazioari eskaera zehatzak egiteko lagungarria izango zaio. Ikastetxeetanmaiatza ekainean | datorren Urteko Plangintza antolaturik, gauzaturik eta onarturikegoteak iraileko bat batekotasuna, zalantzak eta azkeneko ezusteak eta ustekabeaksaihesten ditu. | |
Gogoratu behar da, txosten honek eduki behar duen ezaugarrietako bat praktikotasuna dela. Memoria | datorren Urteko Plangintza diseinatzeko baliagarria izanbehar duen agiria da. Horrez gain, hezkuntza komunitateko kideentzat ulergarriaizan dadin, erredakzioan erabiliko den hizkuntzak sinplea eta xumea izan behar du. | |
2007 | ||
Komunikazio ariketa onada. Enpresaren helburuak zeintzuk diren aditzera eman behar da, urteko helburuaknola doazen aztertu behar da eta | datorren urtekoak zeintzuk izango diren, nolakoproiektuak dauden martxan, nola egin diren, hurrengo urtekoak zeintzuk izangodiren. | |
2014 | ||
Demagun, bi bertsolari ari direla kantuan, bata emakumezkoa eta besteagizonezkoa, eta hauxe dutela gaia: «Politikariak zarete, | datorren urteko aurrekontuetanzein murrizketa egingo dituzue?». Pentsa banaka hasten direla kantuan, batak gastumilitarretan murriztuko duela eta besteak guraizea kulturan sartuko duela esanez eta, halako batean, gizonezko bertsolariak emakumezkoari esaten diola: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
datorren | 7 (0,05) |
Lehen forma
datorren | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
datorren urteko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
datorren urteko plangintza | 3 (0,02) |
datorren urteko ikastaro | 1 (0,01) |
datorren urteko unibertsitate | 1 (0,01) |
datorren urteko zeintzuk | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |