Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3

2005
‎Halaz ere, Haur eta Lehen Hezkuntzan ebaluazioaren kontzeptua eta ikuspegia jarraitua eta globala denez gero, ikasleen kalifikazioak, oro har, aurreikus daitezke. Abantaila modura, Memoriamaiatza aldean bukatzean, datorren Urteko Plangintzan egin beharreko hobekuntzen proposamenak azaltzeko, gauzatzeko edo antolatzeko denbora gehiago dago.Lehen esan bezala, ikasturte bukaera (ekaina) lan fluxu handiko garaia denez gero, Ikasturteko Plangintza azken unea arte uztea ez da komenigarri ikusten. Ez duguahaztu behar, ikastetxe publiko askotan, batez ere, pertsonal eta baliabideen kudeaketa dela medio, ekainean, plangintza zehatzik egitea ezinezkoa dutela.
‎DatorrenUrteko Plangintza edo beharrak lehenbailehen diagnostikatzea eta identifikatzeaadministrazioari eskaera zehatzak egiteko lagungarria izango zaio. Ikastetxeetanmaiatza ekainean datorren Urteko Plangintza antolaturik, gauzaturik eta onarturikegoteak iraileko bat batekotasuna, zalantzak eta azkeneko ezusteak eta ustekabeaksaihesten ditu.
‎Gogoratu behar da, txosten honek eduki behar duen ezaugarrietako bat praktikotasuna dela. Memoria datorren Urteko Plangintza diseinatzeko baliagarria izanbehar duen agiria da. Horrez gain, hezkuntza komunitateko kideentzat ulergarriaizan dadin, erredakzioan erabiliko den hizkuntzak sinplea eta xumea izan behar du.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia