Emaitzak: 6
2008 | ||
Egoera horrek ondorio garrantzitsuak izan ditzake ikasleengan, hala nola autoestimurik eza, eskolari uko egitea, eskola errendimendua gutxitzea edo antsietatea eta depresioa. Era berean, familia edo irakasle askok ez | dakite nola jokatu, ezta zer neurri hartu ere, eskolako jazarpen egoera baten berri izan ondoren. Egoera horiei aurre egiteko, azken urteotan, eskola jazarpenaren biktimei laguntzeko hainbat zerbitzu agertu dira gure herrialdean, gehienak elkarte, gobernu autonomiko edo gobernuz kanpoko erakundeek sortuak. | |
2010 | ||
Era berean, biktimak bizirik irauten badu eta gero zainketa bereziak behar baditu, edo bere lesioetatik sendatzeko denbora luzea behar badu, du lan egin, eta gastu medikoak, tratamenduak eta zerbitzuak ere sortuko ditu. Biktima gehienek ez | dakite nola jokatu eta nora jo. Inguruabar pertsonalak, erabakigarriak Biktimaren profila erabakigarria da edozein istriputan, eta faktore erabakigarria da hark edo haren zordunek jasoko duten diru kopurua nabarmen handitu edo murrizteko. | |
2011 | ||
Gomendagarria da, eta are eramangarriagoa egiten du trago txar hori. Baina praktika hori ohikoa da Espainian, eta, horren ondorioz, hurbilekoek ez | dakite nola jokatu lanetik botatako profesionalaren alde. “Mezu hau zabaldu aurretik, inguruko pertsonek aukera profesionalak bilatzen nola lagundu argi izan dezaten, mezu koherente bat hausnartu, pentsatu eta artikulatzea gomendatzen dugu”, esan du DBM aholkularitza enpresak. | |
2014 | ||
“Bizikletaren giltzarrapoa eta lapurtua behartu naute Amsterdamen zegoela”, “Erromara joan nintzenean bizikleta kendu zidaten…” Egoera horiekin, oporrak bizikletaz bizikletaz igarotzea erabakitzen dute, eta, kasu askotan, ez | dakite nola jokatu behar duten ez dakitela, are babes motaren bat badute ere. Kontingentzia hori babestuko duen asegururik ez badute, bakarrik geratuko zaie salaketaren salaketa polizia agintarien aurrean, eta, zorionez, itzuli egin dute itzuli aurretik. | |
2019 | ||
Eta indarberritu ondoren, noiz eta nola itzuli? Gaixoari bete betean eragiten badio, askotan enpresak eta lankideek ere ez | dakite nola jokatu. Hurrengo artikuluan tratamendua egin bitartean eta ondoren, bi aldeek gaixotasuna normalizatzeko jarraitu ditzaketen jarraibide batzuk ematen ditugu. | |
2022 | ||
Urtero, praxi mediko txarraren ustezko kasu asko izaten dira; zehazki, 2021ean, 13.156 kasu erregistratu ziren Espainian; horietatik 628 hil ziren. , ‘ ren arabera Pazientearen Defendatzailea Elkartearen 2021 Memoria ‘ Askotan, egoera horien aurrean, kaltetuek ez | dakite nola jokatu, noren aurrean, ezta nola jokatu ere. Artikulu honetan azaltzen dizugu zein kasutan erreklamatu daitekeen, nola aurkeztu salaketa eta zer lortu ahal izango duzun. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 6 (0,04) |
Lehen forma
dakite | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin nola | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin nola jokatu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |