Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2008
‎Egoera horrek ondorio garrantzitsuak izan ditzake ikasleengan, hala nola autoestimurik eza, eskolari uko egitea, eskola errendimendua gutxitzea edo antsietatea eta depresioa. Era berean, familia edo irakasle askok ez dakite nola jokatu, ezta zer neurri hartu ere, eskolako jazarpen egoera baten berri izan ondoren. Egoera horiei aurre egiteko, azken urteotan, eskola jazarpenaren biktimei laguntzeko hainbat zerbitzu agertu dira gure herrialdean, gehienak elkarte, gobernu autonomiko edo gobernuz kanpoko erakundeek sortuak.
2010
‎Era berean, biktimak bizirik irauten badu eta gero zainketa bereziak behar baditu, edo bere lesioetatik sendatzeko denbora luzea behar badu, du lan egin, eta gastu medikoak, tratamenduak eta zerbitzuak ere sortuko ditu. Biktima gehienek ez dakite nola jokatu eta nora jo. Inguruabar pertsonalak, erabakigarriak Biktimaren profila erabakigarria da edozein istriputan, eta faktore erabakigarria da hark edo haren zordunek jasoko duten diru kopurua nabarmen handitu edo murrizteko.
2011
‎Gomendagarria da, eta are eramangarriagoa egiten du trago txar hori. Baina praktika hori ohikoa da Espainian, eta, horren ondorioz, hurbilekoek ez dakite nola jokatu lanetik botatako profesionalaren alde. “Mezu hau zabaldu aurretik, inguruko pertsonek aukera profesionalak bilatzen nola lagundu argi izan dezaten, mezu koherente bat hausnartu, pentsatu eta artikulatzea gomendatzen dugu”, esan du DBM aholkularitza enpresak.
2014
‎“Bizikletaren giltzarrapoa eta lapurtua behartu naute Amsterdamen zegoela”, “Erromara joan nintzenean bizikleta kendu zidaten…” Egoera horiekin, oporrak bizikletaz bizikletaz igarotzea erabakitzen dute, eta, kasu askotan, ez dakite nola jokatu behar duten ez dakitela, are babes motaren bat badute ere. Kontingentzia hori babestuko duen asegururik ez badute, bakarrik geratuko zaie salaketaren salaketa polizia agintarien aurrean, eta, zorionez, itzuli egin dute itzuli aurretik.
2019
‎Eta indarberritu ondoren, noiz eta nola itzuli? Gaixoari bete betean eragiten badio, askotan enpresak eta lankideek ere ez dakite nola jokatu. Hurrengo artikuluan tratamendua egin bitartean eta ondoren, bi aldeek gaixotasuna normalizatzeko jarraitu ditzaketen jarraibide batzuk ematen ditugu.
2022
‎Urtero, praxi mediko txarraren ustezko kasu asko izaten dira; zehazki, 2021ean, 13.156 kasu erregistratu ziren Espainian; horietatik 628 hil ziren. , ‘ ren arabera Pazientearen Defendatzailea Elkartearen 2021 Memoria ‘ Askotan, egoera horien aurrean, kaltetuek ez dakite nola jokatu, noren aurrean, ezta nola jokatu ere. Artikulu honetan azaltzen dizugu zein kasutan erreklamatu daitekeen, nola aurkeztu salaketa eta zer lortu ahal izango duzun.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia