Emaitzak: 8
2009 | ||
Osaba izekoak ailegatu ez baziren, egia esan, ez dakit nola amaituko zen orduko hura baldin eta, nik pentsatzen nuen bezala, bortxatzailearenak baziren nireganantz zetozen pauso hots haiek. Inork ez | dakigu nola jokatuko genukeen arrisku momentu batean; ez dakit, baina nireganaino ailegatu izan balira pauso haiek uste dut nik erabili egingo nuela sukaldeko kutxillo handi hura; ez, hala ere, bortxatzailearen aurka. Gaur egun beste modu batera ere atera ahal dela bizimodua esan zenidala gogoratzen dudan bakoitzean, bizi izandako pasadizo hura datorkit beti burua; ezin dut saihestu. | |
2010 | ||
Askotan, berria ustekabekoa da eta, hasieran, ez | dakigu nola jokatu eta nola aurre egin etorkizunari. Baina Down en sindromea duen adin txikiko baten gurasoek hainbat laguntza dituzte gerta litezkeen zalantzak argitzeko. | |
Baskoniako Pau Ribas eskoltak ondorengo iritzia dauka Navarroren inguruan: Denok | dakigu nola jokatzen duen, zein alorretan den ona, baina inork ezin du gelditu. Berak ere badaki bera defendatzen duten jokalariek scouting edo azterketa bikaina egiten diotela, eta bat batean bilatzen dituen aukerak nabarmenduko nituzke. | |
2015 | ||
Euskaraz jardun nahi dugula garbi eduki arren, eta horretarako prestutasuna izanda ere, askotan ez | dakigu nola jokatu zenbait egoeratan, eta nahikoa buruhauste sor ditzake horrek. Pentsamendu horiekin nenbilela gertatutako istorio bat badut ondo gogoan: | |
Gauzak gertatzen aritu dira, eta ez | dakigu nola jokatu. | |
2020 | ||
Ez jakintasunak eramaten gaitu beldurrak areagotzea eta horrela, prozesua askoz ere zailagoa da. Gainera, askotan minbizia duen batean aurrean ez | dakigu nola jokatu. Niri gertatu zait norbait beste espaloira joatea nirekin topo ez egiteko eta seguru nago, zer esan ez zekielako izan dela. | |
2021 | ||
Egunero, egoera batzuetan ez | dakigu nola jokatu gure haur eta nerabeekin. Konfiantza eta errespetua gurasoen eta seme alaben artean ibil daitezen, ondoren, Laura Rojas Marcos psikologoak etxeko txikienekin eta gazteenekin harremanak izateko funtsezko jarraibideak ezartzen ditu. | |
Batez ere desberdinekiko dagoen distantzia hori. Desberdinen arteko aliantzak nola landu, dauden bestelako gizarte eta politika eragileak, ez alde ez kontra, neutroago aritzen direnak; ez | dakigu nola jokatu, nola hurbildu haiengana. Gure ajeen artean halakoak baditugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 8 (0,05) |
Lehen forma
dakigu | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin nola | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin nola jokatu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |