Emaitzak: 9
2004 | ||
Gai hau, ordea, ez | dagokio eskolari bakarrik, gizarte osoari baizik. | |
2005 | ||
Euskal Eskola Publikoko ikastetxeen gobernuan Ordezkaritza Organo Gorenada eskola elkarteko kideen partaidetza organoa, eta beroni | dagokio eskola bizitzarako funtsezkoak diren erabakiak hartzea; ikastetxearen autonomia esparruan, ikastetxearen jardueraren azken erantzulea da. | |
2008 | ||
Hizkuntza mailak direla eta, lehenago I. Sarasolak Euskal Hiztegian bereizten dituenak kontuan, maila arrunta edo arrunkeriak lantzea ez | dagokio eskolari, gizarteko harreman informalenetan bailitzateke haren garapen lekua. Eskolaren lanik handiena maila neutro deitzen dion horretan dago, baina goikoak eta behekoak ere izan dezakete beren funtzioa eskolako zereginetan. | |
2009 | ||
Hizkuntzekin batera kudeatzen jakin da egungo gizarteari dagozkion zenbait dinamika sozial berri ere. Zer eginkizun | dagokio eskolari euskal gizartean, haren kultura, hizkuntza barne, indartzeko eta berritzeko? ❚ | |
2010 | ||
Hala ere, eskolaren egitekoen artean dago ikaslearen literatur gaitasuna garatzea, eta ondorioz, askotariko generoak irakurtzeko gaitzea. Hori dela eta, urteko irakurgaietan nahiz ikasgelan lantzen diren edukietan genero nagusiak, bederen, txertatzeko ahalegina egitea | dagokio eskolari. | |
2012 | ||
8 Dagoen gobernu egituraren erronka. " Non da honen arduraduna?" Ikastetxeetan izendatu diren normalkuntza proiektuen arduradunek eta normalkuntza batzordeek ikastetxeekin lotura duten ekintzen ardura osoa hartzen dute, baina nori | dagokio eskolaz kanpo gure ikasleek egin eta jasotzen dutenaren betebeharra. Nor izendatu kalean, auzoan edo kirolean umeen jarduna lantzeko eta zaintzeko arduradun? | |
Egiteko hori ez | dagokio eskolari bakarrik, baina eskolari ere bai. | |
2021 | ||
Hala ere, eskolaren egitekoen artean dago ikaslearen literatur gaitasuna garatzea, eta ondorioz, askotariko gene roak irakurtzeko gaitzea. Hori dela eta, urteko irakurgaietan nahiz ikasgelan lantzen diren edukietan genero nagusiak, bederen, txertatzeko ahalegina egitea | dagokio eskolari". (Alonso, 2010: 148) | |
2022 | ||
Haurrak eskolan ordu asko igarotzen dituenez, irakaslearen rolak eta jarrerak berebiziko garrantzia du haurrarentzat. Izan ere, irakasleari | dagokio eskola orduetan, behintzat, haurrari hazteko eta garatzeko behar dituen baldintza eta baliabide egokiak eskaintzea. Horrexegatik, haurraren ongizatea helburu, irakasleak jarrera goxoa eta gertukoa izateaz gain, haurren beharrak identifikatu eta horiei erantzun kontingenteak ematen jakin behar du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 9 (0,06) |
Lehen forma
dagokio | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon eskola | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egon eskola bakarrik | 2 (0,01) |
egon eskola bizitza | 1 (0,01) |
egon eskola euskal | 1 (0,01) |
egon eskola gu | 1 (0,01) |
egon eskola ordu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |