Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 63

2004
‎" Kristorekin piztu zaretenez gero, bila itzazue zeruko gauzak. Jarri zeuen gogoa goiko gauzetan, ez lurrekoetan, hilik baitzaudete, eta egiazko zuen bizia Kristorekin dago Jainkoarengan gordea", Paulok Erroman heriotzara ezpataz kondenatua izateko aginean kartzelatik kolosotarrei idatzi gutuneko hitzak, eta Bitorianok, lurra inork ez bezala maite izan duenak, minbiziaren kartzelan orain bera, hartu paper orria eta bolaluma eta, itxaropenez jasorik," lurraren gaineko/ hegazti zauritu,/ libertate mina/ ezin dut gozatu/ lurraren gainean", zirriborratu d...
2006
‎behaketatik eta esperientziatik harantzago dagoen ezertara ezin du jo eskoziar filosofoak. Adibidez, ez dago jainko batengana (edo batzuengana) jotzerik, jainkoa ulertzen baldin bada behatzerik ez dagoen printzipio edo kausa gisa (ik. Norton 1993a, 158).
2007
‎Armiñok ironiaz dioen bezala: . Ez dago Jainkoaren izatearen alde hau baino aldrebeskeria handiagoz gauzatutako aldarririk?. Bide beretik, Carvalho Calerok ere frogabide, estetiko?
‎SprachlicheVariation, Sprachgeschichte, Sprachtypologie, Tübingen 1988, bol. I, 280, 283 Aurrena, hizkuntza eta mitologia ez dira gauza bera; eta, gero, mitologian bertan beharbada badagoena adina, ez dagoena, behatu litzateke: eta ez dago Jainko kreatzaile bat, probidentzial bat, etab., ezta trumoi, euri edo kazkabargile bat ere (horiek «gertatu» edo «etorri» egiten dira, gehienez ere «bidaliak» dira. Marik edo? «jainkozkoa» ei den eremu batetik gurera), eta are gutxiago dago goi izakiren bat ahalguztiduna.
2009
‎Eta itxaropenok jartzen dute fedea, Jainkoa. Federik gabe ez dago Jainkorik; Jainkoa fededunarentzat bakarrik dago.
‎bezala pentsatu ez badugu behintzat, eduki behar al zuen, erantzunik?? Heriotzak ez du erantzunik, horregatik dago Jainkoa. Baina Jainkoa ez da erantzun bat, erantzunik ez duen ate itxian, heriotza?
‎Beharbada norabide berean seinalatzen du Ken Wilberren ebazpenak ere: , arrazoimenaren bidezko Jainkoaren ezespenean espiritualitate gehiago dago Jainkoaren baiespenean mitoaren bidez baino? –
‎aipatu du); edo, kausa? bat, kausaren kontzeptu edo kategoriaren haraindikoa, kausalitate printzipioaren baldintza eta mugetatik librea (orduan mundu honetan kausak diren eta izan litezkeenetik at dago Jainkoa, eta munduaren kanpotik honen, arrazoia, edo izan liteke, ikusi egin zein zentzutan, baina ez horren kausa estriktoa kausa efektuaren adieran). Oraingo zientzia, burlatzen da Villasante, ateista da, baina ez daki zein den munduaren kausa.
‎Jainko judu kristau Bakarraren existentzia ez da Olinpoko edo Walhallako ugariena baino egiantzekoago. Ez dago Jainkoaren existentziaren probarik, errepikatzen du behin eta berriro. Are, Jainkoari, arimaren hilezkortasunari, etab., arrazoimenaren probarik ez edukita, fedearekin existentzia aitortzeak, ezertarako ez du balio eta inolako justifikaziorik ez du.
‎Baldintza kultural eta intelektual batzuetan bakarrik uler daiteke zerbait jainkozko bezala, eta gure baldintzak ez dira ordukoak. Jainkorik pentsatzeak historia du (euskal mitologian ez dago Jainkorik, gutxiago kreatzailerik). Jainkoa bat bakarra izateak historia du.
‎bere burua ahalik gehiena bazter utziz, baina gizakiak planteatzen duena). Ba al dago Jainkoa era horretan. Gizon emakumeak horrela moduzko izate bat (beragandik menpegabekoa) beti aitortu dio nolabait Jainkoari, zerbaiten errealitate objektibo zinezkoa adierazteko giza mintzairaren modu arrunta, intelektualizatua, razionalizatua?
2010
‎Dena dela, ikusteke dago Jainkoaz ere arituko den, bera agnostikoa baita.
‎Den guztia Jainkoaren hitzak egina da, esan digu Joanen ebanjelioak, eta bizidun ororen bizia da Jainkoaren hitza. Nonahi eta noiznahi, betidanik eta betiko, izaki guztien bihotzean dago Jainkoa; edertasunezko distira eta maitasunezko sugar gordea da, ontasun zoriontsua izaki bakoitzaren barne muinean. Egia esan, horixe adierazi nahi izan dute funtsean munduko erlijio guztiek, bakoitzak bere erara:
‎diseinuaren argudioaz ari gara, jakina. Darwinek eskaintzen digun munduari buruzko ikuspegia oso urrun dago Jainko adimentsu batek diseina dezakeen edozein unibertsotatik. Darwinek baino lehen, Humek gogor kritikatu zuen diseinuaren argudioa (ik.
‎Nire ustez, hori ez da oztopo bat, ondokoagatik: argi dago jainko legeak erkidegoarentzat eman direla, eta horrexegatik gehitu dugu harako ñabardura giza legeen inguruan, alegia, hobeto adierazteko manuak legearen betikotasuna izatea nahi bada, erkidegoarentzat eman behar dela. Ildo horri ekinez, gurasoak bere mendekoei edota seme alabei, edo are gehiago, familia osoari jarritako manua, ez da legea; batetik, San Tomasek dioen bezala, ez delako ezarri erkidego nahiko handiarentzat, eta, bestetik, manu hori ez duelako eman jurisdikzio ahalmena eta ahalmen betearazlea duen agintariak, eta hori ezinbesteko baldintza da legean, Aristotelesek baieztatu bezala.
‎Kontua da azalpen xehe horren kolofoi gisa, aita Basabek parentesi txiki bat ireki zuela, eta, ikasleoi artez begira, zera adierazi zigun: zientziak aurkeztutako giza fosil horien errenkada luzetxoan, argitzeke dago Jainkoak fosil horietariko zeini ufatu zion gogoaren arnasa, hau da, noren gorputzari barneratu zion arima, hortik aurrera egiazko gizaki bihurtu zuena. Itauna, jakina, zientziaren esparrutik kanpokoa da, eta halaxe argitu zigun Basabek.
‎" Dio e il miglior artista", hots egin zuen besoak zabalduz mendi eta muinoak hartu nahi balitu bezala. " Etzazula horrelakorik esan Teresaren aurrean —ohartarazi zuen Martinek— Bera oso haserre dago Jainkoak herren utzi duelako." Signora Soniak hasperen egin zuen: " Poverina mia, Teresa".
2011
‎«Jainkoa hil bada dena da posible.» Etikaren jatorria Jainkoagan jartzea suposatzen du baieztapen horrek, eta hori etikaren izaera autonomoa ukatzea da. Ez dago Jainkoagana jo beharrik gure bizitza moralki gidatu ahal izateko.Sekularizazioaren ondorioz, banandu egin dira moral pribatua eta etika publikoa, fededuna eta hiritarra, bekatua eta delitua. Erlijioak etikaren sorburu izateari utzi dio, arazo pribatua bihurtu da, hautu pertsonala, alegia.
‎INES. Egia, bai, ez dago Jainkoa bezalako artistarik.
‎Eta hor dago Jainkoa, sufrimendu horretan, biluztasun ikaragarri horretan, zentzugabearen gaurik beltzenean. Eta guk ere Jesusena besterik ezin genezake oihukatu:
2013
‎Eta, berandu gabe, berari ere beste txilio bat irten zitzaion barrutik: . Baina non dago Jainkoa. Inon ere ez baitago, beharbada??.
‎baina, ama nagusia gelatik irten ahala etorri zitzaion azken bolada hartan buruan zebilkiòn itauna: . Baina benetan ote dago Jainkoa???.
‎Badaude gaia umorez hartzen dutenak ere. . Ba al dago Jainkorik. Ba al dago infernurik?
‎Eta, berandu gabe, berari ere beste txilio bat irten zitzaion barrutik: " Baina non dago Jainkoa. Inon ere ez baitago, beharbada...".
‎Paulak, hasieran, pozez hartu zuen ama nagusiaren erabakia, hura Jainkoaren erabakia ere bazelakoan... baina, ama nagusia gelatik irten ahala etorri zitzaion azken bolada hartan buruan zebilkiòn itauna: " Baina benetan ote dago Jainkoa...?".
‎Lurra odolez beteta dago Jainko maitea!
2014
‎Planta auxe dauka aurretik artua; eta ebanjelioen lekukotasuna gauza batzuetan onartzen dizu, eta beste batzuetan ez, «parti pris» orren arabera. Razionalista den aldetik, arentzat ez dago Jainkorik, edo beintzat ortaz ezin jakin genezake deus. Mundua bere kasa utzita dago, lege itsu batzuen menpean.
‎Non dago Jainkoa horiek gertatzen direnean?
‎Non dago Jainkoa guzti horretan?
2015
‎Nora bidaliko gaitiztek baina, Lurrera berriro? Non dago Jainkoa, gainera. Horrenbeste maite bagaitu, zergatik ez duk bera etorri abegi egitera, kerubin barregarri horiek bidali beharrean?
‎Eleberri honetan, pertsonaiak ez dizkigute ezagutzera ematen beren biografietako mugarri ofizial, garrantzitsu edo deigarriek, baizik egoera eta gertaera arrunten aurreko beren barne mintzoek, eta beste pertsonaien gogoan eragiten dituztenek (perspektibismoa). Skye irlakoez kanpoko ikuspuntua berariaz dagoenez ezabatua, Farorantz eko mundua arras da trinkoa eta bere baitan bildua (inmanentzia,, ez dago Jainkorik?). Virginia Woolfek uko egiten dio berak sortu pertsonaien ezagutza osoari, zalantzatia da:
‎Denborak sendatu behar badu nire mina, zertarako dago Jainkoak?
‎(Batera ikusitakoa dut soilik gogoan). Honela hemen ere, arima Jainkoarekin guztiz bat eginik, geure arimen barruan eduki behar dugun zeru goreneko gelan sarturik dagoela (izan ere, argi dago Jainkoa haietan dagoela, egoitza hauetako bat duela), eta, arima honela estasian dagoenean, sekretu hauek ikusterik Jaunak beti nahi izaten ez badu ere (Hartaz gozatzean erabat murgildua dagoelako, hain on handi hori nahikoa duela), noizean behin nahi izaten du arima bere baitako egoera hartatik irten dadin eta bat batean ikus dezan gela hartan dagoena, eta horrela geratzen da, bere senera etorri...
‎Izan ere, ikuskari batzuetako aintza, atsegin eta poza beste batzuetan eman ohi direnak baino askoz ere goragokoak direla ikusirik, harri eta zur geratzen naiz zer alde dagoen gozatzetik gozatzera, bizitza honetan bertan ere. Bada, hain alde handia dago Jainkoak ikuskari batean edo liluramendu batean ematen duen gozotasun eta atseginean, non ez baitirudi hemen gehiago desiratzerik denik eta horrela arimak ez du desiratzen ezta ez luke eskatuko ere poztasun handiagorik. Izan ere, Jaunak zeruan batzuek gozatzen dutenetik beste batzuek gozatzen dutenera zein alde handia dagoen niri aditzera eman ondoren, hemen ere argi ikusten dut ez dagoela mugarik emateanJaunak nahi duenean, eta honela ez nuke nahi egoterik nik Haren Maiestatea zerbitzatzean eta neure bizi osoa eta indarrak eta osasuna honetan erabiltzean, eta ez nuke nahi neure erruz pixka bat gehiago gozatzea galtzerik.
‎Esan dut lehen bildutasun eta gelditasun honetan arimaren ahalmenak ez direla falta, baina hain pozik dago Jainkoarekin, non, hark dirauen bitartean, bi ahalmenak barreiaturik badaude ere, borondatea Jainkoarekin bat eginik dagoenez gero, ez baitira galtzen gelditasun eta baretasuna, bestera baizik: apurka apurka berak berriro biltzen ditu adimena eta oroimena.
‎Eta egia da otoitzera joan ez nendin deabruak edo neure ohitura kaskarrak egiten zidan indarra hain zen ezin jasanezkoa, eta otoiztegira sartzean izan ohi nuen tristura hain zen handia, non neure adore guztia behar bainuen (txikia ez dena, diotenez, eta argi dago Jainkoak emakume batena baino handiagoa eman zidala; kontua da, nik gaizki erabili dudala) neure buruari indar egiteko, eta azken batean Jainkoak laguntzen zidan.
‎Honetan dagoela, uste dut, bertutean aurreratuz eta apaltasunean sendotuz joatea; honetan dago ziurtasuna, zerurako bidean huts egingo ote dugun errezeloan, bizi garen artean gizakioi edukitzea komeni zaigun errezeloan. Hemen dago Jainkoa pozik eduki nahi duten arimentzat hain estimagarria den bakea. Izan ere, egiaz obedientzia santu honetan etsia badago eta adimena hari emana badu, bere aitor entzulearena eta, erlijiosoa bada, bere nagusiarena baino beste iritzirik izan nahi ez duela, deabruak utzi egingo dio bere etengabeko kezkekin erasotzeari, ezer irabazi baino gehiago galdu egiten duela ohartzen baita; eta gure eragin zalapartatsuak ere, bere borondatea egitera eta gure pozerako gauzetan arrazoia ere mende hartzera jotzen dutenak, gelditu egiten dira, Jainkoaren ordezkotzat hartzen dutenaren mende beren burua jarriz, erabaki sendoz beren borondatea Jainkoaren borondatean jarri zutela gogoratuz.
‎Kontuan izan, haietan, obedientzia edo karitateagatik jarduteaz hitz egiten dudala beti; bestela, hau tartean ez dela, beti dudala hobetzat bakardadea, eta areago: halako gauzen artean ibilita ere, bakardadearen desira izan behar dugula; egia esan, desira hau etengabe dago Jainkoa egiaz maite duten arimetan. Zergatik diodan irabazia dela?
‎Eta oso gogoan har dezala, beharrezkoa dela haiek konturatzea ez diela ez ikusiarena egiten haren faltei eta erremedioa ematen diela, erremedio beharrik balego. Izan ere, ez dago Jainkoa eta Ordena maite duen arima bat hainbeste samintzen duenik, nekaturik dagoela behin eta berriro erotzen dela ikusiz eta prelatuaren zain dagoela erremedioa jar dezan eta horrela geratzen dela ikustea baino; orduan Jainkoagana itzultzen da, eta aurrerantzean isilik egotea erabakitzen du, dena hondatzen bada ere, hain gutxi aurreratzen dela ikusiz.
‎plaza bat hutsik, non herritarrak elkartuko diren egunero, denon arazoak soluzionatu nahian. Plaza horretan ez dago Jainkorik, ez dago erregerik, ez dago bankurik, ez dago armadarik, ez hizkuntza zuzentzailerik. Jendea batzeko espazioa besterik ez da, denok parte hartzeko modukoa, eta bakoitzak nahi duena esatekoa.
‎Non arraio gorderik ote dago Jainkoa?
‎Zuhaitzen artean, atzera begira, hor dago Jainkoa Izuturik, beldurturik, Darwin bere bila ari delako, gaizoa lasterkatzen, jarraikitzen eta ikaratzen, oa, oa, oa, orroa Eta pun! Lurrera!
‎Gogoetan, harriturik, bilo haizkile gozoa harrazkatuz, ametsetan, hor dago Jainkoa.... Eta ni, aizu den sagarra gorria jatera banoa.
‎Giza eboluzioa belaunikatu nahi, gorderik dago Jainkoa mehatsutik mendekura, bere nortasunez, arerio dibinoa. Bizkarra makurtu gabe, ohiko ximinoek botatzen tiro laidoa Big bang modernoz gezurra zauritzera badoa.
‎Goiz batez, hunen galderak zinez hunkitzen du etxeko andere gaztea: " Ni, aiserian bizi nintzena, bere tristezia handia gordez, bere umeen muxuez, urtebetetzeko bixkotxez eta bertze zonbat gauzez gabetua, nere alaba gastatzeaz eta nere ongizateaz arduratua, maitasunez inguratzen ninduela ohartu eta harritu nintzen!" Gure onenetik elgarrekin banatzean hor dago Jainkoa, Maitasun Aita Ama. Eta Jainkoaren lurreko bozgorailu den Jesusen irakaspenik baliosena hortan laburbiltzen da.
2016
‎Hasieratik hasteko, guztiaren hasieran Jainko nagusi bat dago. Ez dago jainko bakarra, Erromak kristautasuna bere egiten duen arte, baina bai Zeruko Gorte batean guztien gainetik argi eta garbi Jainko Nagusia den jainko bat. Dela Othin, Juppiter edo Zeus, ezagunenak baino ez aipatzearren, Jainko Nagusi horrek badu plan bat gizakientzat eta tximista eskuetan darabil haiek bere nahia egiten ez badute.
‎Hor dago Jainkoaren semea.
‎Non dago Jainkoa orain?
‎Ez dago Jainkorik, hiritar.
2017
‎gizon emakume guztiak ahalguztidunaren obra dira. Argi dago Jainkoak margolari lanetan hasi berria zenean egin zituela Baroncitarrak, eta gainerako gizon emakumeak marrazkigintzan maisu bilakatu zenean. Ez dago froga argigarriagorik Baroncitarrak gainerako gizakiekin alderatzea baino:
‎–Nagusi, badago ala ez dago Jainkorik. Hik zer uste duk?
‎Non dago Jainkoa?
‎Non dago Jainkoa zure semea hiltzean. Non?
‎Epez kanpoko egiturekin akabatu behar da. Ebanjelizatzearen eta jende garapen, justizia eta askapenaren arteko batasun dinamiko bat bideratu beharra dago Jainkoaren Erreinua gauzatzeko oraidanik lur huntan, nahiz eta behin betikoa ez izan oraino.
2018
‎Zure azpitik dago Jainko ez den beste oro.
‎Historiak logika (lotura) bat du. Lotura ez dago Jainkoak ideian emana, historia sakratuan zegoen bezala?, giza ekintzan baizik: antzinakoak, gaur, gu gara; eta gu gara (italianoak, espainolak, frantsesak) antzinako haiek eginaren jarraipena.
‎horregatik existitzen da unibertsoa, horregatik existitzen gara gu ere. Ez dago Jainkoari deitu beharrik. ,.". 102
2019
‎gizonak harrapatu egiten du. Orobat, guztiz normala iruditzen zaio Solange bainugelara bidaltzea hura desloratzen duen egunean; emakumea samurki maitatua denean ere, ondo ikusia dago hura traba bat izatea gizonarentzat; gizona gizon da jainkoak hala nahita, eta emakumea, berriz, konketara eta bidetera kondenatua dago jainkoak hala nahita. Costalsen urguilua hain da zakarkeriaren imitazio petoa, non ez baitakigu zerk bereizten duen gaizki hezitako tratante batengandik.
2020
‎Anak jakinarazi egin nahi dio, jakin dezala munstroak aitak ere esan ziona: Ramon zeruan dago eta zu infernuan, bera argia da eta zu amildegi beltza, Ramon salbatuta dago eta zuk kondena eternoa arrastaka eraman duzu eta inork zaitu salbatu, ezta ehun urte bizitzen bazara ere, ez dago Jainko miserikordiazkorik zuretzat; Ramonekin bizitza loratzen da eta zu heriotza zara. Hark iraungo du.
2023
‎Ez du Jainkoarengan sinesten. " Jainkoa badela sinesteko beste arrazoi dago Jainkoa naizela sinesteko. Fedearen eta erlijioen kontu guztiak heriotzaren eraginetik datoz.
‎...a bazkarietan, horretarako, apaiz kanpotar askori dei eginez, zeinek, beren gastuen gain, j aten eta edateari bikain ematen baitiete, eta gainerako ahaide gonbidatu guztiei, ahaide ez direnei, edo kanpotarrei, ohoreetan, eta bederatzigarrenei, ez zaie deitutakoei eta gonbidatuei banketeak eta opariak ematea besterik, hileta ekitaldiekin eta bazkarien alaitasunarekin hain bateraezina izanik, eta ez dago Jainkoari hildakoaren ardura ematea gogoratzen denik, eta, agian, haren etxaldea, eta oinordekoak pobre geratzen dira egiten dituzten gastuekin. [...] Agintzen eta manatzen dugu, ohoreetan, urte osoetan, hirugarren egunetan eta bederatzigarrenetan, ez zaiela jaten, ez edaten ere etorritakoei eman behar hildakoen etxean, ezta beste etxe batean ere, hildakoa hiltzen den herriko edo hiribilduko elizgizonei salbu eta hirugarren mailarainoko ahaideei, halakoei jaten eman ahal bazaie...".
‎urria. Hilabete horretan ez ei dago jainkoen esku sartze edo parte hartzerik. Hamargarren hilabetea, guretzat bakarrik da.
‎Ze ezberdintasun dago Jainkoaren eta neurozirujau baten artean. Jainkoak ez duela bere burua neurozirujautzat.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR 20 (0,13)
Open Data Euskadi 8 (0,05)
Karmel Argitaletxea 7 (0,05)
Pamiela 6 (0,04)
Alberdania 4 (0,03)
Maiatz liburuak 4 (0,03)
Susa 2 (0,01)
Jakin liburuak 2 (0,01)
Herria - Euskal astekaria 2 (0,01)
Booktegi 2 (0,01)
Berria 1 (0,01)
EITB - Sarea 1 (0,01)
ETB serieak 1 (0,01)
UEU 1 (0,01)
Argia 1 (0,01)
Goenkale 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia