Emaitzak: 3
2011 | ||
«Hauek behartu nahi naute hizkuntza ikastera eta erabiltzera», «borondatezko prozesua izan behar da», «denok euskaraz hitz egin behar dugula pentsarazi nahi digute», «sektario eta taliban hutsak dira, saltokietan euskaldunen hizkuntza eskubideak bete daitezen neurriak hartzearen aldekoak», «eskolari esker euskaldunduko da gizartea»... Baina errealitatea desberdina da, izan ere kontsumitzaile eta erabiltzaileen hizkuntza komunitate bat | dago egoera guztietan bere hizkuntzan kontsumitzeko eta bizitzeko aukerarik ez duena.Urte hauetan nire egoera pertsonala aldatu da. Gizartearen alor batzuetan, halaber, asko aurreratu da euskararen presentzia, ezagutza eta erabilera sozialari dagokienez. | |
2013 | ||
Ostiral arratsalde eta larunbat goizetan izango da ikastaroa eta gaian interesa duen hezitzaile edo lagun orori dago zuzenduta.Aspalditik antzeman da heziketa premia berezien gaia zehar lerro ezberdinen ikuspuntutik aztertu eta lantzeko apustua egin beharra dagoela; baita alderantziz ere, sexualitatea aniztasunean aztertuz.Sexualitatea gizaki guztien alderdi eta ezaugarria dela esan dezakegu, eta honenbestez, pertsona guztiek sexu hezkuntza garatzen dugu. Hezkuntza hori, askotan, oharkabean ematen da, eguneroko jarreren bidez, belaunaldien arteko balioen transmisioan… Horregatik, hezkuntza prozesu ororen parte aktibo direnen esku | dago egoera hauek guztiak esplizitu egin eta jorratzea.Behar bereziak dituzten pertsonen sexualitatea errealitate ezezaguna da gehienontzat. Formazio proposamen honek pertsona hauen sexualitateen arreta merezi duen tokian jartzea du helburu, gainerako sexualitateen leku berean. | |
Ostiral arratsalde eta larunbat goizetan izango da ikastaroa eta gaian interesa duen hezitzaile edo lagun orori dago zuzenduta.Aspalditik antzeman da heziketa premia berezien gaia zehar lerro ezberdinen ikuspuntutik aztertu eta lantzeko apustua egin beharra dagoela; baita alderantziz ere, sexualitatea aniztasunean aztertuz.Sexualitatea gizaki guztien alderdi eta ezaugarria dela esan dezakegu, eta honenbestez, pertsona guztiek sexu hezkuntza garatzen dugu. Hezkuntza hori, askotan, oharkabean ematen da, eguneroko jarreren bidez, belaunaldien arteko balioen transmisioan… Horregatik, hezkuntza prozesu ororen parte aktibo direnen esku | dago egoera hauek guztiak esplizitu egin eta jorratzea.Behar bereziak dituzten pertsonen sexualitatea errealitate ezezaguna da gehienontzat. Formazio proposamen honek pertsona hauen sexualitateen arreta merezi duen tokian jartzea du helburu, gainerako sexualitateen leku berean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 3 (0,02) |
Lehen forma
dago | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
uriola.eus | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon egoera | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egon egoera guzti | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |