Emaitzak: 10
2006 | ||
Galdera horri erantzuna ematen saiatzen ari dira hainbat herrialdetan, baina gaia nahiko berria da eta ez dago eskarmentu nahikorik bizitzarako konpetentziak eta betiko ikas arloak ondo uztartzeko. Argi | dago curriculumaren ohiko formulazioak, kontzeptuzko ezagutzetan oinarritutakoak, ibilbide luzea duela eta formulazio errazagoa duela, baina diziplinei buruzko ezagutzak barneratzeko bakarrik balio du, ez bizitzarako prestatzeko. Euskal Curriculumaren egitasmoan, hezkuntza konpetentzia orokorrak eta diziplina arloak uztartzeko bidetik saiakera bat egiten da. | |
2010 | ||
Edonola ere, azpimarratu beharra | dago curriculumaren gaiak leku garrantzitsua hartu duela ikastolen kolektiboaren prestakuntza egitasmoetan. –Talde gisa, erronka nagusiena hori da. | |
Ez da ikasgaia eta ez | dago curriculum akademikoetan horrela jasota. Hala ere, sormena funtsezko trebetasuna da ikaslearen garapen kognitiborako. | |
2015 | ||
Zehaztu behar da, lehenengo eta behin, «konbinatoria» terminoa ez dela beti erabiltzen testu ofizialetan. Aldiz, erlazio inplizitu bat | dago curriculumaren eta eremu jakin horri dagozkion edukien artean. Funtsean, Laplaceren legearen bidez probabilitateak kalkulatzea, horixe da curriculumak ongi zehazten duen edukia, eta gainerakoak horren mende gelditzen dira. | |
Elkarrizketen gunea MUko ikasle eta ikasle ohiendako da, baina denondako zabalik | dago curriculuma uzteko aukera, eta horiek jasotzera etorri dira 37 enpresa (iaz baino 12 gehiago). | |
2017 | ||
Esaterako, ezin esan daiteke hezkuntza sisteman genero ikuspegia barneratuta dagoenik. " Zoritxarrez, genero ikuspegia ez | dago curriculumean erabat txertatua". | |
2020 | ||
Azken egunotan, umeen eskolako lanekin asko kezkatu naiz. Alde batetik | dago curriculuma, eskolen betebeharra, eta kaleko jendeak etxean eduki behar ditu umeak atera ezinda, baina larregi egiten zaizkit ordenagailuaren aurrean egin behar dituzten orduak. Ez zait batere osasungarria iruditzen. | |
2021 | ||
" Irakurketaren gaitasunak ez dauka mailaketarik, zatikatuta | dago curriculumean zehar, irakurketaren gaitasunari dagokion planteamendu kurrikularra falta da. Keinuren bat badago, matematikari edo literaturari egiten zaien moduan, baina ez dago irakurketaren gaitasunari dagokion planteamendu kurrikularrik. | |
2023 | ||
Barandiaran ez da ados agertu: «Musikariak Ikastetxeetan programa erabat lotuta | dago curriculumari: ikasleen garapen integrala sustatzen du. | |
Barandiaran ez da ados agertu: «Musikariak Ikastetxeetan programa erabat lotuta | dago curriculumari: ikasleen garapen integrala sustatzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 10 (0,07) |
Lehen forma
dago | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon curriculum | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
egon curriculum akademiko | 1 (0,01) |
egon curriculum erabat | 1 (0,01) |
egon curriculum gai | 1 (0,01) |
egon curriculum ohiko | 1 (0,01) |
egon curriculum utzi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |