Emaitzak: 7
2005 | ||
Lurrazal ozeanikoaren gainean garraiatutako sedimentu pelagikoak fosaraino garraiatuak direnean edo arku magmatikoan jatorria dituzten turbiditak bertan pilatzean, zenbait | bideri jarraitzeko aukera izango dute (11.12 irudia). Alde batetik, sedimentu hauek hondoratzen ari den litosferatik banatu eta akrezio prismara igaro daitezke (akrezioa); bestetik, subdukzioa jasan dezakete, sakonera handiagoetara barneratuz (underthrust). | |
2008 | ||
Bi | bideri jarraituz idatz daitezke hitzak: | |
Hirugarren atalean, tresnaren balizko aplikazio klinikoa eta ikerkuntzarako erabilera aztertzen dira. Laugarren atalean, tresnaren euskararako egokitzapenaren garapena azaltzen da; zein | bideri jarraitu zaion, hartutako zenbait erabaki, eta tresnaren fidagarritasuna eta baliagarritasuna testatzeko egindako frogak eta emaitzak, baita ikerketaren emaitza nagusiak ere. Bosgarren atalean, korpus osoko haurren pertzentilak daude, adinaren eta sexuaren arabera antolatuta. | |
2014 | ||
Migrazio prozesua tutu neuraletik neurona bakoitza finkatuko den garunaren lekuraino gauzatzen da. Badirudi bidaia hori prozesu neurokimiko eta mekanikariek kontrolatuta dagoela, prozesu horiek zehazten dutela neurona bakoitzak norantz eta zer | bideri jarraituz joan behar duen; badirudi bai neurona ekoizpena bai garunean dagokion lekurako migrazioa boladaka gertatzen dela, behetik beti gorantz. | |
2015 | ||
Adierazle honen proposamena eta plazaratzea 1986 urtean egin zuten Vitousekek eta beste batzuek argitaratuko artikuluaren bidez32 Ikuspuntu metodologikotik, artikulu horrek benetakoHANPPa eta HANPP potentzialakalkulatu egiten ditu. Lehena kalkulatzeko, era berean, bi | bideri jarraitzen die. Alde batetik, gizakiok eta abereek egiten dugun biomasaren erabilera zuzena (elikagaiak, erregaiak, eraikuntzarako egurra, etab.); horri jabetze zuzena deritzo. | |
Hala ere, emaitza hori da eta agian erabilgarria izan daiteke ingurumen hezkuntzaren alorrean, baina kudeaketaren ikuspuntutik ez digu gauza berri askorik esaten, GSB babesteko argumentu nagusia artelatzaren beraren existentzia baita. IAESaren emaitzek, ordea, informazioa ematen digute etorkizuneko kudeaketa neurriek zer | bideri jarraitu lioketen. Gainera, aukera ezberdinen arteko trade off-ak esplizituki adierazten ditu, eragile sozialek gatazkarekiko duten posizionamenduarekin batera. | |
Kc ren balioa lortzeko bi | bideri jarrai dakieke. Kp tik abiatuz kalkula daiteke: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 7 (0,05) |
Lehen forma
bideri | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bide jarraitu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bide jarraitu aukera | 1 (0,01) |
bide jarraitu idatzi | 1 (0,01) |
bide jarraitu joan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |