Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.435

2000
‎Santiago bideetako batek, Frantziatik zetozen bidaiariek heltzen zioten bide honi Landak eta Pirinioak gurutzatu eta Ibañetako gainetik Orreagako bidetik jarraitzen zuen. Bidaiariek idatzita utzi zuten eremu hauek gurutzatzerakoan izan zituzten sentipenak, sagardoari eta sagarrondoei erreferentzia eginez.
‎Etxe berri bakoitzaren alboan landaketak agertzen dira. Errepide nagusitik baino, erreka albotik doan bidea jarraituko dugu. Erreka labur honek ez du haltzadi garatuagorik.
‎Eliza ataritik ezkerrera jarraitu, itsasoari pareleloki, auzoko taberna ezkerrean utziz. Azken baserriaren alboan doan eskuineko bidea jarraitu. Azken gainera iritsiko gara.
‎Zumaia aurrez aurre dugula San Telmoko hondartzaren atzean nola ezkutatzen den ikusten da, Santiagoko hondartzari bere burua azalduz. Bidea jarraitu eta malda jaitsiz, Getariatik Zumaiara datorren errepidera helduko gara museoa igarota. Atzean geratu dira artadi eta mahatsondoak.
‎Ibilbidea Leitzako eliza eta hilerriaren artetik doan bidea hasiz egingo dugu. Txango osoan zehar margo hori eta zuriekin adierazitako bidea jarraituko dugu. Landarediak inguratutako bidea, galtzada bat dugu eta bertako arbelek lurzorua estaltzen dute.
‎Bidetik badirudi harro altxatzen dituela bere hormak, baina beregana hurbiltzen garenean goxo hartzen gaitu teilapean babesa eskainiz. Inguruan lorategi bat dauka eta udaberria baino lehenago lilipak (Narcissus nobilis) loratzen dira urtaro berriari ongi etorria emateko.Eskuineko bidea jarraitu eta borda dotoreekin topo egingo dugu. Bere inguruan meta, egur mordo eta antzeko pilaketak daude.
‎Aurrerago bi borda daude, bata egoera onean eta bestea teilatua erorita duena. Bidegurutzea dugu hau (1,75 km) eta iturri albotik doan bidea jarraituko dugu. Gero, ezkerreko bidetik itzuliko gara, baina hori aurrerago ikusiko dugu.
‎Parrila eta mahai handia ez dira artaldeak bazkatzeko izaten. Ezkerreko bidea jarraitu eta pagoak bakantzen doazen heinean, larrea nagusitzen da eta pista batekin topo egingo dugu (4 km).
‎Getxon ere bada beste bat. Hor dira" Ostiela!"," Putz"... garai bateko bideari jarraitzen diotenak. Baina beste modu batzuetan ere hasi da jendea lanean.
‎Hemendik aurrera ur ertzaren ondotik doan bidetik jarraitu behar duzue. Txango hau itsasbeheran egiten baduzue, bide honetan, itsasmareen gorabeherek eragindako ur eta gazitasun aldakortasun handiari aurre egiteko moldatu diren paduretako landare bereziak ere ezagutu ahal izango dituzue, zuen oinen ondoan landaredi interesgarri honen populazio joriak aurkituko baitituzue.
‎Ur bazterretik jarraitu behar duzue Palado baserrien inguruetara iritsi arte. Jabego pribatu hau igarotzeko hesiaren ondotik igotzen den bidea jarraitu behar duzue eta bertatik segi berriro uraren ondora jaitsi arte. Itsasadarrera iritsi baino piska bat lehenago, mendian gora abiatzen den bide bat ikusiko duzue.
‎LEHENIK ETA BEHIN, UAk jorratutako bideari jarraituz, euskal nazio eraikuntzaren egitasmoaren desatxikimendua garbiki planteatzen du eta horretarako euskal nortasunaren indar soziala ukatzen dute (Arabako gehiengo zabal batek bere burua euskal hiritartzat jotzen badu ere, eta irakaskuntzan, euskaldun ereduak aukeratuenak izan arren), abertzaletasunaren indarra gutxietsiz (arabar hautesleen %40k indar abertzaleen hautua egiten du) eta Arab...
‎Synbiun Pandora eta La Bemba Blanch taldeetan egona den Sergiok ere Venas gitarrajolearekin batera proiektu bat du esku artean. Jabier Muguruzak bere bakarkako bidean jarraituko du. Azkenik, Txatanuga Futz Band eta Skandalu taldeetan jardundako Asier Ituartek tronboia lurperatuko duela esan du," baina ez diogu sinesten".
‎Ez da aurreikusi lizentzia berririk eta beraz, Euskalerria Irratiak bide judizialarekin eta parlamentuaren bidearekin jarraituko du eskakizuna lortu nahian. Bitartean, emisorak egoera kafkianoa jasaten jarraituko du:
‎Abenduaren 1 eta 2an ELA sindikatuak X. Biltzarra egingo du Bilboko Erakustazokan. 1997ko Biltzarrean ekindako bideari jarraitu nahi dio gizartea eraldatzeko eta konfrontazioa indartzeko estrategia lerroetan eta sindikatu ereduan sakonduz, egungo errealitateari egokituta.
‎Bigarren erronkari dagokionez, berriz, IX. Biltzarrean sindikalgintza errebindikatzailearen alde eta afiliazio handi baten bidez gizartean ondo erroturiko sindikalgintzaren alde hartutako bidetik jarraitzen dute, ordezkaritza soilean eta erakundeetan esku hartze hutsean geratzen den sindikalgintzatik urrundu nahian. Bi edo hiru alderdiko erakunde foroetara lotzen eta baldintzatzen duten euskarri materialak dagoeneko baliorik ez dutela adieraztearekin batera, ponentziak dio aurkako boterea eraikitzean oinarritzen den ereduak, sindikal arloan nahiz gizarte arloan, bere itunak ondo zehaztu dituela, zeren batuketak kenketa bihur baitaitezke sindikalgintza eredu kontrajarriak bateratu nahi direnean.
‎Honako bi eleberri hauetan fikziozko pertsonaia batek bere bizitza kontatuko digu, ohiko autobiografiaren bideak jarraituz.
‎Iñigo Aranbarrik, berriz, 17 Ikus Grial 140 aldizkaria, 1998ko abendua. hamarkadaren erdialdean ekingo dio narratiba argitaratzeari; eta azkenik, hamarkadaren azken urtean, 1999 urtean, alegia, M. Erzillak eta J.L. Otamendik argitaratu zituzten bere lehen narratiba lanak. Hortaz, azkeneko bi idazle hauen kasuan, ikustear dago narratibaren bidetik jarraituko dutenentz. Aranbarrik, bestalde, Emon biar yako eleberriaz gain Zapata ren oihana narratiba lana besterik ez du argitaratu.
‎Hala ere, badaude etsenplu gutxibatzuk egoera honetatik ateratzen direnak, espreski modu anitzetan oinarritzendirelako: edo diziplinarteko bidea jarraitzen delako, edo prozesuak eta portaeraklotzen direlako, edo deskribatzeaz gain esplikatu ere egin nahi delako, edo euskararen egoera linguistikoa bere egoera soziologikoarekin lotzen delako (corpusaeta estatusa erlazionatuz), etab.; hauek, gehienak, doktorego tesiak dira.
‎Une larrienetan ere, arazo gogorrenaren aurrean ere, berdin jokatu dut beti. Arazoak bere bidea jarraituko ez duelakoan, amets zoro baten antzo; baina, azkenean, gorputza dardarka nabaritu izan dut arazoak inguratu eta busti nauenean. " Ahaztuko duk, orduak pasatuko dituk, eta kito!".
‎Europa eta nazioarteko testuingurua euskal esparruaren erreferentziatzat hartu zuten nazionalismoaren doktrinak, printzipioek, xedeek eta programek. Hasiera batean politika, gizarte, antolakuntza eta hauteskunde mailan indartu behar izan zuen Euskadin nazionalismoak; bigarren plano batean, berriz, Madrilgo gobernuari aurkeztu behar izan zizkion bere eskaerak, baita Espainiako dinamika politikoan parte hartu ere; horrez gain, hirugarrenik, nazioarteko mailara bideratu behar izan zuen bere politika, nazionalitateen mugimenduak markatutako bideari jarraituz. Nire ustez, hortaz, euskal nazionalismoaren doktrinak eta haren kanpo jarduerak koherentzia erakusten dute.
‎Gure bideari jarraitzeko autobidearen bestaldera pasatu behar genuela azaldu nion. Errepideak lur azpitik egiten zuen tarte bat, 25 bat metrokoa, eta gure bidea tunel labur haren goialdetik pasatzen zen.
‎Bidea zabalagoa zela baliatuta, elkarren ondoan eta solasean ibiltzen hasi ginen. Jada ilunpean geunden arren, ez genuen galtzerik, aski baikenuen hormigoizko bidean behera jarraitzea Tolosako San Esteban auzoko espaloietara heltzeko.
2001
‎Gero, gainera, azken hau ez da bide erdira ere iritsi, bide laurdenera agian eta bertan geratu da blokatuta, desaktibatuta. PPrenak ordea bere bidea jarraitzen du eta lehia desorekatu honetan nabarmenagoa da orainarte irabazle dabilenaren aldea.
‎Are gehiago, gaurko bereizketa politikoa kontuan hartzen badugu. Hala ere," Ama Lur" eta" Ikuska" sailak jorratutako bideari jarraituz, ETB izan zitekeen gure errealitateari buruzko interpretazioa landuko lukeen esparrurik aproposena. Dagoeneko zenbait lan eskaini badigu ere, ETBk garbi eduki behar du ez dela sortu Tamararen kanta buruz ikas dezagun, gure herriaren identitateari eusteko eta egunero garatzen dugun nortasunaren lekuko izateko baizik.
‎Agian bertan bizi dela esatea baino, zuzenagoa litzateke bertan nekez bizirautea lortzen duela. Euskaldunak haren arrantzan hasi zirenetik, beste askok hauen bidea jarraitu eta egun desagertzeko arriskuan daude. Esan dugu arrantzarako errazak direla euskaldunon baleak.
‎Orain zein egoeratan egongo ginen EHk 98an hartutako bideari jarraitu izan balio. Sekula ez dugu jakingo.
‎liburua jakintzaren eta artearen gordailu izatetik kontsumo objektu izatera pasatzen da. Industriak urtean zehar hainbeste liburu ateratzen ditu merkatura, objektua mugi dadin, eta horrek garapen etengabearen bidetik jarraitu behar du, beste industria alorretan gertatzen den bezalaxe.
‎Herritxotik irten ostean, guk Bakiorako bidean jarraituko dugu. Tartean dena den (2 kilometrotara) gure lurrari egin nahi izan zaion erasorik bortitzena irudikatzen duen" monumentua" inguratuko dugu:
‎Surzai lepotik (1.135 metro), eta ekarri dugun bidearen aurrean dugun magalean gora, pixka bat ezkerrera, bidezidor bat hasten da, basoan sartzen dena. Bidea jarraituz, gutxira basotik irtengo gara eta Illarritako lepora iritsiko gara. Izen bereko nekropolia eskuinerantz dago, pixka bat gorago.
‎Orhiren ikuspegietaz gozatu ostean, Otsagabia Otsagirako bidean jarraituko dugu. Alde honetatik ere paraje eder eta basatiak ikusiko ditugu, ez baita animalia edo gizaki aztarnarik ikusten.
‎Bide beretik itzuliko gara Otsagiraino, eta bertan eskuinera, Iruñeara doan bidea jarraituko dugu. Ezkarozen eskuinera egingo dugu, Auritz Burgueterako bidean.
‎Zer gertatzen da? Herritar gehienek halako gertaerei buruzko informazioa ikusentzutekoen bidez jarraitzen dutela; gutxiengo batek irakurtzen ditu nazioarteko orrialdetako iritzi artikuluak, eta Interneten edo beste leku berezi batzuetan informazioa bilatzea oso gutxiengoen kontua da. Populazioaren gehiengoak, nik ikuspegi futboleroa deitzen dudan horretatik hartzen du bata edo bestearen aldeko posizioa:
‎Saizarbitoriaren nobelak, aldiz, lehenago Frantzian nobelagintza berriak zedarritutako bideari jarraituz, partehartze handia eskatzen dio irakurleari. Kontua ez da istorio bat plano desberdinetan kontatzea, helburua harago doa eta kontaketa bera da irakurgai.
‎Azkenean, ohi denez, internautak bere ohiko bideari jarraituko dio, bertan ziberespazioan erraztasunez mugitzeko egarria aseko duten bilatzaile kopuru mugatua baino erabiliko ez duelako, jakina.
‎Azkenik, irakasle gehienek diseinuaren bidetik jarraitu nahi zutela esan zuten.
‎Honek zein ondorio ekar ditzake? Ikasleak, egokitzeko gaitasuna badu, prozesuak bere bidea jarraitzen du. Are gehiago, irakaslearenirakats estiloa ikaslearen ikas estiloarekin bat badator, prozesuak osoamaiera arrakastatsua izan lezake.
‎Aurrekarien bideari jarraituz, aldiaren loraldia Karlomagno eta Luis Errukitsuarengaraian izan zen, gero gainbehera etorriz, oro har33: merobingiarrekin agertutakoen antzeko kontradikzioak agerian geratzean, errege boteretsuenen indarra galdu egin zen (anakronikoa zen, eta praktikoa zen bitartean iraun zuen soilik, Boussard en hitzetan34).
‎1) diziplinarteko ikuspegia jarraitzen dela, ikusmira diziplinanitza gaindituta, batez ere hizkuntzarekiko soziologia eta psikologia sozialaren ikuspegiak integratuz; modu horretan, elkarrekikotasuna indartzenda; 2) aldagai mota nagusiak bereizterakoan, batez ere mota hauek azpimarratzea: a) objektiboki gizartean gertatzen den ukipen egoerari buruzkoak; b) objektibokigertatzen diren aldagaiak gizabanakoek nola barneratzen dituzten, edo sozializazioarekin lotzen direnak; c) sozializazioaren ondoren gizabanakoek nolako prozesuak bizitzen dituzten (batez ere prozesu psikosozialak kontuan hartuz) azaltzea; d) gizabanakoek izango dituzten portaerak; 3) aldagai mota hauen artean gertatzenden lotura adieraztea, eta aplikazio maila ezberdinen arteko artikulazioa enpirikokiziurtatzea (Doise, 1982) eta inklusio bilakaera (Azurmendi, 1997) halako linealtasun kausalaren bidea proposatuz: aplikazio maila zabalenetatik hasita maila partikularrentzako bideari jarraituz ulertzea; 4) modu horretan, gizabanakoen portaerak, aplikazio maila partikularrena kontsideratuz?, beste aldagai moten artekoondorioak izango dira, hala portaerak testuingurualki ematen diren prozesuen arteko eta bitarteko emaitzak bezala ulertuz, psikologian eta psikologia sozialeanohikoa den bezala; 5) portaeren artean sartzen dira, ez bakarrik 2Hren jabekuntza, baita 2Hren erabilera,...
‎1) diziplinarteko ikuspegia jarraitzen dela, ikusmira diziplinanitza gaindituta, batez ere hizkuntzarekiko soziologia eta psikologia sozialaren ikuspegiak integratuz; modu horretan, elkarrekikotasuna indartzenda; 2) aldagai mota nagusiak bereizterakoan, batez ere mota hauek azpimarratzea: a) objektiboki gizartean gertatzen den ukipen egoerari buruzkoak; b) objektibokigertatzen diren aldagaiak gizabanakoek nola barneratzen dituzten, edo sozializazioarekin lotzen direnak; c) sozializazioaren ondoren gizabanakoek nolako prozesuak bizitzen dituzten (batez ere prozesu psikosozialak kontuan hartuz) azaltzea; d) gizabanakoek izango dituzten portaerak; 3) aldagai mota hauen artean gertatzenden lotura adieraztea, eta aplikazio maila ezberdinen arteko artikulazioa enpirikokiziurtatzea (Doise, 1982) eta inklusio bilakaera (Azurmendi, 1997) halako linealtasun kausalaren bidea proposatuz: ...ala portaerak testuingurualki ematen diren prozesuen arteko eta bitarteko emaitzak bezala ulertuz, psikologian eta psikologia sozialeanohikoa den bezala; 5) portaeren artean sartzen dira, ez bakarrik 2Hren jabekuntza, baita 2Hren erabilera, edo hizkuntzaren eta kulturaren arteko portaerak ere; 6) feedback moduko bukle bat irekitzen da, gizabanakoaren portaeratik hasi eta prozesu psikosozialeranzko bidea jarraituz, hala, bilakaerak eta aldakuntzak esplikatzeko ere bidea irekiz; 7) prozesu psikosozialen artean, identifikazio sozialari, edoidentitate etnolinguistikoari, erdigunetasun berezia ematen zaio, prozesu horrekziurtatuko duelako gorago aipatu den aldagai mota guztien elkarrekikotasuna.
‎Norberak bere bizitzaren bidea egina duelarik jaiotzen da, ez galtzeko gurasoak dituzu, haiek esaten dizute nondik joan, baina ni independenteegia nintzen eta gurasoek ez zidaten jaramonik egiten. Oso zaila da bide horretan galtzea, zuzen zuzena baila, baina nik zoritxarrez, bide erdian zegoen harri koxkor batean egin nuen estropozu eta bide zidor batera bota ninduen; bidetxo hau aurrekoa baino ederragoa zen eta atzera bueltatu beharrean bizitzako bidetik jarraitzeko bide zoragarri hartatik jarraitu nuen. Hau gero eta gogorragoa zen, koskaz betea, aldapaz josta...
‎Hemendik alde egitea erabaki dut. Goio erietxean utzi eta Andonirengana bidea jarraituko dut, bakarrik, eta hala esan diot Goiori.
‎Eta Ednak zeozer ulergaitza esango dizu dardaraka, I love you moduko zeozer, fikziozkoak baizik izan ez daitezkeen hitzak, eta haize izoztua hezurretan sentituko duzue. Kanpamentura bidea jarraituko duzue, eta oso irreala izango da dena.
‎Elkarri eskuak estutu, eta nork bere bidea jarraitzen du.
‎Eta ez hori bakarrik, nukleoa bera ere protoi eta neutroietan bana daiteke eta hauek are gehiago quarketan. Ezagutzen ditugun naturako lau elkarrekintzen kasuan ere, grekoek hasiriko tendentzia erredukzionisten bidetik darraite aurrera lau elkarrekintza horien baturarenatzetik, hots, teoria batuaren atzetik. Beraz, iraganean fisika, bere kontzepzioan, oso erredukzionista izan da, natura osagarri gero eta txikiagoen arabera aztertzean eta batasuneko oinarrizko legeak ezagutaraztean.
‎Erredu kzionismoa ezin da maila horretan bakarrik azaldu, maila bakoitzak bere logika, matematika eta fenomenologia ditu-eta. Demokrito eta Leuzipo-ren Greziatik gaur egun arte, eta Steven Weinbe rgnobel saridunak gogoratzen digun bezala, oinarrizko partikularen ideia edo kontzeptua zientzia ren helburu nagusiaren ikurra izan da: Natura ren konple xutasuna termino sinpleetan ulertze a. Procaccia ren bidea jarraituz, ikurra zabaldu egin behar da, maila bakoitzeankonple xutasuna ren ulermenak oinarrizko ezaugarriak dituela aldarrikatuz. Hots, helburua berbera da, konplexutasuna termino sinpleetan ulertzea, baina terminoak maila bakoitzean ezberdinak izan daitezke eta izan behar dute.
‎Atomoak eta molekulak dagoeneko banan banan manipula daitezke. Nanoteknologia atomikoak eta molekularrak pentsatu ezinezko bideak jarraituz mende honetan ikaragarrizko eraginakso rtuko dituela itxaroteak arrazoizkoa dirudi. Pentsatu ezinezko mailako errobotak ez dira inondik ere fikzioa.
‎inorako bidea jarraitzeko
‎Hilobi baten parean geratu eta niregan finkatu zuten begirada. Konplizitatezko begiz elkarri begiratu ondoren, eta egundoko azioa bailitzan, lore sorta hilobi baten gainetik hartu eta, pittin bat arinago, bideari jarraitu zioten. Urrats batzuk emanik, lore lapurrak burua jiratu eta samurkiro begiratu zidan, errukia aurrena eta onespena ondoren bilatu nahian edo.
2002
‎Honaino batasunaren bidetik jarraitu nahi zuen idazle ororentzako arauak. Segidan, gehiago ahalegindu nahi zutenentzakoak zetozen.
‎Hurrengo gailurra Burbonakoa da, pagaditik irten gabe gora egin eta kohete itxurako buzoia topatzean gailurrean gaudela jakingo dugu. Aurrerago bidegurutzean ezkerreko bidea jarraituko dugu, pagadiko hezetasuna utzi gabe. Maldan behera hasiak gara eta altuera galtzen goazenez, pagoak urritzen doaz eta garo eta txilarrak ugaritzen.
‎Mila motatako txilarrek koloreak ateratzen dizkiote iratzediari eta udazkenean gorritu egiten dira. Beti ere ezkerreko bidea jarraituz abereek bazkatzeko erabiltzen dituzten larre iratzeditara iritsiko gara. Behi, zezen eta txahalek larratzen dituzte lur batzuk eta zaldi, behor eta moxalek beste batzuk.
‎haizearen bidea jarraitu nahian
‎Zeintzuk eta zein baldintzatan eramango zituzten bazterketara? Erantzun ahalizateko, ezinbestekoa egiten zaigu gizarte horren loturak ikertzea, Thompson ekirekitako bidetik jarraituz.
‎Merche Ugaldek urratutako bidetik jarraituz, EAJko erakunde eta elkartesateliteei buruzko ikerketa gehiago behar ditugu. Bukaerako bibliografia zerrendak frogatzen duen bezala, oso lan gutxi dira elkarte horien historiazargitaratutakoak (Eusko Gaztedi; Mendigoizaleak; Errepublika garaikonekazari sindikatu nazionalistak; ELA sindikatua, 1923az geroztik).
‎Galiziako bilakabideak, ezaugarri propioak eduki arren, antzeko bidea jarraitu zuen. R.
‎baldin eta ahalegin horretan botere egiturak edo nagusi diren arauak baztertzen badira. Ekologismoak ere kritikak Natur zientzien bideari jarraituz egiten ditu, salbuespen ezagun bat. Earth First, izan daiteke, pentsamendu soziala alde batera utziz.
‎Ez da nahikoa, kritika kulturala? egin dutenen bidea jarraitzea. Urrats berri bat eman beharra dago, besterik ezean, kritika haien, irakurketa?
‎Aurrerantzean emango den gatazka, modernitatearen bidea jarraitzen dutenen eta, modernitatearen esperientzia bizi ostean, berau modu autokritiko batean eraldatzeko asmoa dutenen artekoa izango da. Bi modernitateren arteko gatazka, teknokrazio autoritarioa bere aldaera guztiekin batetik, eta Ilustrazioa mugimendu sozial bestetik.
‎Elektronikaren garai aurreko lehen telebista sistema osoa izan zen Nipkow ek patentatutako hura, 1920 urteetara arte indarrean egon zen bakarra. Nipkow ek zabaldutako bideari jarraituta, ia urtero patentatu ziren asmakuntza berriak telebistaren inguruan.
‎Haietan bidea seinaleztatua badago eta bertokoei galdetuz errakuntzak saihesten dituzu; hemen, berriz, gehien ibilia eta ezagunena duzu gehien engainatuko zaituena. Argi gera bedi ezer baino lehen, ez diogula abereen gisan aurrekoen bideari jarraitu behar, hauek ez baitoaz joan behar den lekura, jendea doanera baizik. Ez gaitu ezerk gaitz handiagotan sartuko, nola jendearen esamesei egokitu nahiak, onena dela uste baitugu gehienek onartzen dutena, jardunbiderik ibiliena; eta, sarri gertatzen dena, ez gara arrazoiaren arabera bizi, imitatu beharraren moldera baizik.
‎Jakina da leku denborazko kasuetan deklinabide sistemak bi bide jarraitzen dituena, bizidunak eta bizigabeak bereiziz. Bada, bizidunek gan daramate kasuari itsatsita, eta guk ere halaxe jaso ditugu kasuok, banaketarik gabe.
‎Ministroak ziurtatu zuen dagozkien errepide barrutiak oraindik prozesua hasi ez duten gasolina zerbitzuguneen aurkako zehapen espedienteak aurkezten hasi direla. Horiek ohiko bideari jarraituko diote eta indarrean dagoen araudiaren arabera zigorrak ezartzearekin amaituko dira. Gasolio profesionala Senatuko Nekazaritza Batzordeak ezetsi egin zuen Ezker Batuko Talde Mistoak aurkeztutako mozio bat, non Gobernuari eskatzen baitzion gasolio profesional bat sor zezala hidrokarburoen gaineko zerga berezitik salbuetsitako nekazaritza sektorerako.
‎Josu R bizkor ibili zen Errekarteren taberna aurrean bildutako jendeari itzur egin eta beste espaloiko bidetik jarraitzeko. Astarloako amaieran, Artekalera jo, eta luze gabe bere etxe atarian zen.
‎Behin denak errepasaturik, beste urrats baten atarian geundelako susmoa hartuko genuen. Ikasitako bideari jarraituz, biografiara joko genuen azalpen bila. Eta bertan Kafkaren honako hitzak aurkituko genituen, 1907ko urrian administrari laguntzaile lanean hasi berria zelarik idatzi zituenak:
‎Minutu gutxiren buruan, hain konfiantza handia lortzen zuen txakurrekin, non azkenean Manuk berak eskua txakur baten bizkarretik pasa zezan lortzen baitzuen. Hurrengo eszenan, aitita ilobek beren bideari jarraitzen zioten, ezer gertatu ez balitz bezala. " Normala aititak txakurrak tratatzen jakitea; baserrian jaio eta hazia zela kontuan hartuz gero, behintzat", egin nuen gogoeta.
‎Kontuan hartu beharra dago unibertsitate" zahar" horiek nahikoa finkatuta daukatela bere merkatua. Beraz, nahiz eta epe laburrean merkatu horren zati bat unibertsitate berrira bideratu, zalantzarik gabe, euskal gazteriaren gehiengoak ohiko bidetik jarraituko luke. Ondorioz, litzateke inoiz" euskal unibertsitatea" versus" ohiko unibertsitateak" binomioa planteatu.
‎egoeraren berri ematea ez ezik, programa eta ekimenek eragindako ondorioak agerian uztea bilatzen baitu. Horregatik, programen ebaluaketak helburu jakin bati zuzendutako baliabideen egokitasunaz edo ezereztasunaz hitz egiten digu; hau da, agerian uzten du hartutako bidetik jarraitzeak merezi ote duen.
2003
Bidea jarraitu eta hasierako pistara iritsiko gara. Bertatik Gaubeako herrira eta hemen horma zaharretan horma belarrak (Parietaria judaica), txantxapota (Umbilicus pendilicus), huntza (Hedera helix) eta sasiak (Rubus sp.) hasten dira.
‎Gaubeako herrian hasiko dugu ibilbidea, bertan ibilgailua utziz. Zubi aurrean dagoen iturrian gora doan bidea jarraituko dugu. Harrizko etxeen artean herria zeharkatu eta erreka eskuinean dugula, mendirantz abiatuko gara.
‎Ez noa esatera eztabaida politikoak ETAren amaiera ekarriko duenik, azken batean, ETA beraren baitan baitago erokeriaren bidean jarraitu ala ez. Baina hausnarketa politikoa eta eztabaida derrigorrezkoak dira demokraziak oraindik konpondu ez duen arazo politiko bati aurre egiteko:
‎Handi mandi horiek ere ez dira hemen hain handi mandi. Estatuak ezezkoa emango balu ere, guk gure bidean jarraitu genuke. Baina behin herriaren hautu librea era nabarmenean adierazita, herri demokratiko guztietara joan dugu horren berri ematera eta babesa eskatzera, edota horrekin batera desobedientzi modu propioak landu ditugu.
‎Oraingoa, «Bideko prosak: Gipuzkoa» deritzana, guztira bost liburu izango dituen sail horren bigarren alea da, eta bertan, Nafarroan hasitako bideari jarraitzen dio egileak, autobiografia zantzua duen ibilaldi lirikoa burutuz. Ironiaz batzuetan, saminez besteetan eta beti eder gosez kontatzen ditu Luis Mari Mujikak Gipuzkoako bazterretan bizi, ikusi eta sentitu izan dituenak.
‎Baina Ignaciak ezin izan zuen bere obra borobildu. 1931an «Txiki» enpresa utzi eta Bartzelonara joan zen bakarkako marrazkilari bideari jarraitzeko. 1939an Bartzelonako bere etxeko atarian bonba batek hil zuen.
‎Gainera teoria bat idatzi, inprimatu eta argitaratzen den bitartean, 300 saio egin ditu bertsolaritzak, bere bidea jarraitzen du. Bertsolaritza oso gauza dinamiko eta bizia da, eta errepika ezina eta bakarra da saio bakoitza.
‎Donostian egingo dituzte Gipuzkoako Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzak Euskararen Eguneko ospakizun nagusiak «Euskara jalgi hadi mundura» lelopean. Mariasun Landak Internet bidez jarraitu ahal izango den konferentzia eskainiko du eguerdian Koldo Mitxelenan eta arratsaldeko 19:30ean euskararen agenteak bilduko dituen ekitaldia izango da Miramongo parke teknologikoan.
‎Soro eta ortuetan zehar Santa Urtsula baselizara iritsiko gara, Jauregien bideari jarraituz gero. Gure bigarren ibilaldiak mendi hegal erditik eramaten gaitu itsasaldera, han hondartza inguruan, Lafita etxearen ondora.
‎Bai egoki erakutsi euskula Aita San Inaziok bere gogo jardunetan zelakoak izan behar eban gure erantzunak, Jaunaren graziak bihotza joten deuskunean: norbere burua gauzarik bikainenetarako eskaintzea, Jesus Jaunaren bideari jarraituz.
‎Ez da, ez, mira egitekoa, holako gizon batek opera libreto bat be idaztea, Bilboko ABAOrentzat, hain zuzen be, bere herritar eta maisu handi Don Resu Azkueren bideari jarraituz.
‎Behin bakarrik ikusi ninduten neba arreba bik, eta orduan neu ere beheko gizakiak banan banan ikusten hasi nintzen... Eta hobe hasi ez banintz, haien bizitzak bere ohiko bidea jarraituko baitzukeen. Ondo pasatuko nuela uste nuen...
‎Editorial baten bideari jarraitzea ere balekoa izaten da, nola ez.
‎Izan ere, Ipar Euskal Herrian, Hegoaldean ez bezala, euskarazko narratibak idazteko asmoz segitzen zen. Sarako eskolakoak, itxura batean Leizarragaren bidea jarraitzen zuten, hark bezala euskarazko narratiba bat idatzi nahi baitzuten. Eta ildo horretan, Joxe Azurmendi ikertzaileak, Hegoaldeko apologistak (Garibai, Poza, Etxabe,...) eta Iparraldeko euskal idazle humanistak (Sarako Eskolakoak eta haien ildokoak) bereizi ditu.
‎Euskal Unibertsitatearen inguruan UEUk zuen jarrera, hala ere, Mitxelenak eta Ezker Abertzaleak defendatzen zituzten posizioen erdibidean zegoen, Karlos Santamariak, hurrengo atalean ikusiko dugu? proposatutako bidea jarraituz, nagusiki. Hori baiezta daiteke,. Euskal Herri Unibertsitatea?
‎Gertakari horien salaketak delitu ekonomikoekin zerikusia duten salaketa guztien %70 dira, lehen %30era iristen ez zirenean. Baina iruzurren bolumena handitzeaz gain, engainuaren armak ia paraleloan dibertsifikatzen dira, eta zaila da delitugileen bideari jarraitzea, metodo tradizionalak ere uzten ez baitituzte. Finantza erakundeak dira kalteturik handienak, nahiz eta ziurtatzen duten iruzur hori ordainbide horrekin egindako transakzioen gutxieneko zatikia dela, “ehuneko bat baino gutxiago”.
‎Data horretan, Repsol Planaren arduradunek erabakiko dute behin betiko fuel olioa erauzteko sistema grabitatekoa edo poltsa jaurtitzailea den; kasu horretan, eragiketak datorren urteko udaberrian jarriko lirateke martxan. Metodo hori baztertuz gero, bigarren aukera tximesina edo sabai erraldoi bat jartzea da, hondoratzen den fuel olioa haren azpian gera dadin eta itsas azalerarako bideari jarraitu ezin diezaion. Kasu horretan, gauzatze epeak nabarmen luzatuko lirateke.
‎Berandutu egingo da, eta adituek epeak jartzen ausartu gabe esaten dute. Hala, olagarroak beste itsas espezie batzuen bideari jarraituko lioke, hala nola, erreboiloa, akuikultura industrialean erabat instalatua, edo bisigua, zeinaren ustiapena pixkanaka hasten baita laborategian bost urte luze ikertu ondoren. Akuikulturara iristen den azken espeziea txangurrua da.
‎Kirola nagusi izaten da asteburuetan eta hori, asteleheneko prentsan nabari da. Zein bide jarraituko du GOIENKARIAk edukiari dagokionez?
‎Lehendik ere nolabaiteko ohitura bazeukan eta haginak nahiko arin garbitu zituen. Bestetik, egiaztatu ahal izan zuen goizean begi azpian zeukan pinporta hark behera bidean jarraitzen zuela, inongo erreparo anatomikorik gabe eta ilusio handiz. Masailaren goiko partean zeukan ordurako.
‎Bidetik joaten dira erleak bidaietan. Bideari jarraituta esan nahi dut. Hegan, baina bideari jarraituta.
‎Bideari jarraituta esan nahi dut. Hegan, baina bideari jarraituta. Eta biderik ez badago, trenbidetik joaten dira.
‎Ispilura begira geratu nintzen. Aurpegiko pinportak behera bidean jarraitzen zuen. Matrailezurraren parean zegoen, lasai, lotan egongo balitz bezala.
‎Amak ez zion sinetsi, baina eskertu egin zuen semearen ausardia, eta, malkoak soinekoaren mahuka barrenarekin lehortu ondoren, bideari jarraitu omen zioten. Ameriketara ontzian itsasoz zihoazela, hasi omen zen mutikoa lehen marrazkiak egiten, eta behin eta berriz, etengabe, Gernikako kale eta bazterrak agertzen omen ziren marrazkietan.
‎Gure herrikoek Baso bat ardo, bideari jarraitzeko elkartea eratu dugu; ardoa banatzen  dugu munduko gizon triste guztien artean. Eskatzen dugun gauza bakarra da ontzia itzul diezagutela.
‎Nire begiek Elenaren bideari jarraitu zioten, eta hura plazaz beste aldeko kale batean galdu zenean Artxandara begiratu nuen. Burdinazko hesia omen genuen han.
2004
‎Alboetara bi etxe ilara, zein baino zein apain eta ederragoak. Plazatik elizari begira jarrita, eskuin aldean etxe ilaren artetik jaisten den bideari jarraitu eta Putzutako ikuztegira edo garbitokira iritsiko gara. Isil isilik ibiliz gero, emakumeen marmar eta hitz hotsak, alai kantari batzuetan, penatuak beste batzuetan, entzun daitezke oraindik mundu honetako miseriak garbitu ezinik.
‎Europak eta Espainiak zer neurri hartuko dituzten? Batetik, gerra prebentiboaren bideari heldu diezaiokete (Estatu Batuen bidea jarraituz). Bestetik, zorroztasunaren eta lasaitasunaren bidea jarrai dezakete.
‎Batetik, gerra prebentiboaren bideari heldu diezaiokete (Estatu Batuen bidea jarraituz). Bestetik, zorroztasunaren eta lasaitasunaren bidea jarrai dezakete.
‎Orduan soldata hori etxera joaten zen, amarentzat eta beste senideentzat. Azken batean anaia zaharrenen bideari jarraitzea zen. Momentu hartan aukera hori izan nuen eta, egia esateko, niretzat gauza zoragarria izan zen, zoragarria zen aukera hori ematea amari.
‎Bigarren txangoak Isuskitza mendiko hego magaletik Arabaraino eramango gaitu, Landa aldera Maltzagako trenbide zaharraren bidea jarraituz. Arlaban mendatea gaindituko dugu, leku eder asko ezagutuz.
‎Cavendish leinuaren arrastoetan arakatuta, Jason Cowleyk esplikatzen du nola iritsi ziren gaur dituzten aberastasun izugarriak edukitzera: Erdi Arotik lurrak pilatu eta pilatu ari zirelarik, XVI. mendean monasterioak hustu eta desjabetu zirenean sendotu zuten beren indarra, eta gero aristokrazia barruan egindako ezkontza bidez jarraitu zuten jabegoak handitzen. Gaur 65.000 akre (26.000 hektarea) dituzte Britainia Handian eta beste 8.000 akre Irlandan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide 1.429 (9,41)
bide izan 6 (0,04)
Lehen forma
bideari 443 (2,92)
bidea 388 (2,55)
bidetik 193 (1,27)
bidean 164 (1,08)
bidez 65 (0,43)
bide 46 (0,30)
bideak 26 (0,17)
bideri 26 (0,17)
Bidea 14 (0,09)
bidearekin 14 (0,09)
Bideari 13 (0,09)
bideei 13 (0,09)
Bidean 4 (0,03)
bidean behera 4 (0,03)
bidean gora 4 (0,03)
bideetatik 3 (0,02)
bidean barrena 2 (0,01)
bideetan 2 (0,01)
biderik 2 (0,01)
bidetik behera 2 (0,01)
Bide 1 (0,01)
Bideetan barrena 1 (0,01)
bidean barna 1 (0,01)
bideekin 1 (0,01)
bidera 1 (0,01)
bideraino 1 (0,01)
bidetatik 1 (0,01)
Argitaratzailea
Berria 246 (1,62)
ELKAR 198 (1,30)
Argia 127 (0,84)
Pamiela 68 (0,45)
Alberdania 57 (0,38)
UEU 56 (0,37)
Booktegi 55 (0,36)
EITB - Sarea 50 (0,33)
Susa 46 (0,30)
Consumer 43 (0,28)
Maiatz liburuak 41 (0,27)
goiena.eus 28 (0,18)
Euskaltzaindia - Liburuak 25 (0,16)
Open Data Euskadi 25 (0,16)
Urola kostako GUKA 24 (0,16)
Jakin 23 (0,15)
Labayru 21 (0,14)
Goenkale 16 (0,11)
Bat Soziolinguistika Aldizkaria 15 (0,10)
Hitza 15 (0,10)
aiaraldea.eus 13 (0,09)
Uztarria 12 (0,08)
Euskaltzaindia - Sarea 11 (0,07)
ETB dokumentalak 11 (0,07)
Anboto 11 (0,07)
Elhuyar Zientzia eta Teknologia 10 (0,07)
hiruka 10 (0,07)
Karmel aldizkaria 9 (0,06)
Uztaro 9 (0,06)
Guaixe 9 (0,06)
Noaua 9 (0,06)
Bilbao Bizkaia Kutxa Fundazioa - Euskaltzaindia 8 (0,05)
ETB serieak 8 (0,05)
aiurri.eus 8 (0,05)
alea.eus 8 (0,05)
LANEKI 7 (0,05)
Euskalerria irratia 7 (0,05)
Euskaltzaindia - EHU 6 (0,04)
Jakin liburuak 6 (0,04)
Herria - Euskal astekaria 6 (0,04)
Deustuko Unibertsitatea 5 (0,03)
Aldiri 5 (0,03)
Ikaselkar 5 (0,03)
Maxixatzen 5 (0,03)
Txintxarri 5 (0,03)
Erlea 4 (0,03)
Chiloé 4 (0,03)
Kondaira 4 (0,03)
Euskera Ikerketa Aldizkaria 4 (0,03)
barren.eus 4 (0,03)
uriola.eus 4 (0,03)
Zarauzko hitza 4 (0,03)
Bertsolari aldizkaria 4 (0,03)
plaentxia.eus 3 (0,02)
Aizu! 2 (0,01)
Osagaiz 2 (0,01)
Sustraia 2 (0,01)
aikor.eus 2 (0,01)
Antxeta irratia 2 (0,01)
Karkara 2 (0,01)
Euskaltzaindia - Sabino Arana Kultur Elkargoa 1 (0,01)
IVAP 1 (0,01)
HABE 1 (0,01)
begitu.eus 1 (0,01)
Berriketan 1 (0,01)
Euskaltzaindia - EITB 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
bide jarraitu behar 59 (0,39)
bide jarraitu nahi 50 (0,33)
bide jarraitu ahal 23 (0,15)
bide jarraitu gero 18 (0,12)
bide jarraitu aukera 17 (0,11)
bide jarraitu erabaki 17 (0,11)
bide jarraitu ezan 12 (0,08)
bide jarraitu besterik 10 (0,07)
bide jarraitu ari 9 (0,06)
bide jarraitu asmo 9 (0,06)
bide jarraitu eskatu 7 (0,05)
bide jarraitu egin 6 (0,04)
bide jarraitu ez 6 (0,04)
bide jarraitu diol 4 (0,03)
bide jarraitu ere 4 (0,03)
bide jarraitu esan 4 (0,03)
bide jarraitu modu 4 (0,03)
bide jarraitu ukan 4 (0,03)
bide jarraitu baino 3 (0,02)
bide jarraitu beharrean 3 (0,02)
bide jarraitu heldu 3 (0,02)
bide jarraitu mende 3 (0,02)
bide jarraitu ohitura 3 (0,02)
bide jarraitu omen 3 (0,02)
bide jarraitu saiatu 3 (0,02)
bide jarraitu ados 2 (0,01)
bide jarraitu bezain 2 (0,01)
bide jarraitu ezin 2 (0,01)
bide jarraitu gogo 2 (0,01)
bide jarraitu gura 2 (0,01)
bide jarraitu guzti 2 (0,01)
bide jarraitu iritsi 2 (0,01)
bide jarraitu joan 2 (0,01)
bide jarraitu lortu 2 (0,01)
bide jarraitu prest 2 (0,01)
bide jarraitu zuek 2 (0,01)
bide jarraitu abere 1 (0,01)
bide jarraitu abusu 1 (0,01)
bide jarraitu adierazi 1 (0,01)
bide jarraitu agindu 1 (0,01)
bide jarraitu ahalbidetu 1 (0,01)
bide jarraitu ahalegindu 1 (0,01)
bide jarraitu ailegatu 1 (0,01)
bide jarraitu al 1 (0,01)
bide jarraitu ala 1 (0,01)
bide jarraitu alde 1 (0,01)
bide jarraitu aldeko 1 (0,01)
bide jarraitu antolatu 1 (0,01)
bide jarraitu arnasaldi 1 (0,01)
bide jarraitu askatasun 1 (0,01)
bide jarraitu asmatu 1 (0,01)
bide jarraitu asmotan 1 (0,01)
bide jarraitu aukeratu 1 (0,01)
bide jarraitu aurkitu 1 (0,01)
bide jarraitu aurre 1 (0,01)
bide jarraitu aurreproiektu 1 (0,01)
bide jarraitu ausartu 1 (0,01)
bide jarraitu autobide 1 (0,01)
bide jarraitu aztertu 1 (0,01)
bide jarraitu bai 1 (0,01)
bide jarraitu baimen 1 (0,01)
bide jarraitu baina 1 (0,01)
bide jarraitu baldin 1 (0,01)
bide jarraitu balio 1 (0,01)
bide jarraitu batura 1 (0,01)
bide jarraitu beheiti 1 (0,01)
bide jarraitu bera 1 (0,01)
bide jarraitu berak 1 (0,01)
bide jarraitu berreskuratu 1 (0,01)
bide jarraitu beste 1 (0,01)
bide jarraitu bezala 1 (0,01)
bide jarraitu bide 1 (0,01)
bide jarraitu bidegurutze 1 (0,01)
bide jarraitu bidexka 1 (0,01)
bide jarraitu bigarren 1 (0,01)
bide jarraitu bihurgune 1 (0,01)
bide jarraitu bueltatu 1 (0,01)
bide jarraitu burutu 1 (0,01)
bide jarraitu EAJ 1 (0,01)
bide jarraitu Elexalde 1 (0,01)
bide jarraitu Europa 1 (0,01)
bide jarraitu Gasteiz 1 (0,01)
bide jarraitu Joxe 1 (0,01)
bide jarraitu Karl 1 (0,01)
bide jarraitu Tolosa 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia