2004
|
|
XX. mendeko filosofiak askotariko erantzunak eman dizkie Kanten ondorengo sistema idealistek sortutako
|
bideei
. Lehen Iehenik, XX. mendeko lehenengo hamarkadetakofenomenologiaren hasieran, Franz Brentano-k berreskuratutako kontzientziaren, intentzionalitatea?
|
2006
|
|
Lehenengoak publizitatea komunikaziotzat hartzen du; bigarrenak, berriz, publizitatearen funtzionalitate ekonomikoa azpimarratzen du. Oinarrizko eskubide horiek markatzen dituzten
|
bideei
jarraituz, gauzatutako publizitatea legezkotzat hartuko da, eta, era berean, mesedegarria izango da. Alderantziz, bide horietatik kanpo gauzatzen den publizitatea gaitzetsiko da eta, aldi berean, ez zilegitzat joko da, publizitate jardueraren legezkotasunak zenbait muga edo barrera jasaten baititu:
|
2009
|
|
Eta zertan eragin ziezaiokeen horrek guztiak euskarazko komunikazioari? Fernandezen irudiko (2004), aukera handiak zabaltzen zizkion aro berri horrek; ohiko
|
bideei
jarraituz, berbarako, ezinezko zatekeen euskarazko xake aldizkari bat plazaratzea, banaketa eta inprimatze kostu altuak eta merkatu urria tarteko. Interneten, aldiz, banaketa eta inprimatze kostuak desagertu egiten ziren (haatik, merkatu urriak bere horretan jarraitzen zuen, eta ezin ahantzi era berean Interneteko hedabideen diru sarrera urriak, baina azken atalean hartuko ditugu ahotan eragozpenok), aukera berriei eta zaleen sorkuntza goseari ateak parez pare zabalduta?
|
|
Horregatik BGP bideen bektoreko protokoloa dela esaten da (path vector protocol). Trukatutako
|
bideei
atzigarritasun informazioa deitzen zaie (reachability information) BGP hizkeran.
|
|
– Sistema autonomoaren kudeatzaileak lehentasunak esleitzen dizkie
|
bideei
. Lehentasun handiena duen bidea aukeratuko da.
|
|
– Aurreko
|
bideei
goranzko atebidea gehitu diegu. Baina baliteke gure Tier2 k goranzko konexio bat baino gehiago kontratatzea (ikusi 1.2 irudia), eta ez edukitzea 2.12 irudikoan bezala, Interneten ardatzerako atebide bakarra (B1, 2.12 irudian).
|
2012
|
|
Lehenengoak publizitatea komunikaziotzat hartzen du; bigarrenak, berriz, publizitatearen funtzionalitate ekonomikoa azpimarratzen du. Oinarrizko eskubide horiek markatzen dituzten
|
bideei
jarraituz, gauzatutako publizitatea legezkotzat hartuko da, eta, era berean, mesedegarria izango da. Alderantziz, bide horietatik kanpo gauzatzen den publizitatea gaitzetsiko da eta, aldi berean, ez zilegitzat joko da, publizitate jardueraren legezkotasunak zenbait muga edo barrera jasaten baititu:
|
2013
|
|
urachalis, urachale: enbriologian, gernu
|
bideei
dagokiena.
|
2015
|
|
Interneten ikus entzunezkoak kontsumitzeko baliatzen diren
|
bideei
erreparatuz gero, ohikotelebistan baino handiagoa da kanalen aukera. Bideoak ikusteko gehien baliatzen dituzten hiruwebgune, plataforma edo sare sozial aipatzeko eskatzerakoan, guztira 116 gune dira aipatutakoak; haatik, 9 kanaletan dago kontzentratuta kontsumoaren %80, eta lehenengo bien bitartez egiten dakontsumoaren %50 baino gehiago:
|