2006
|
|
RACEren arabera, aurrerapen handiak egin dira autoen emisio kutsatzaileen murrizketan, eta, beraz, arlo horretan aplikatu diren azken teknologiek, hala nola gasolina zuzenean injektatzeak, gas naturalak, dieselerako partikulen iragazkiek edo DeNOx katalizatzaileek, emaitza onak izan dituzte motor tradizionalekin alderatuta. Horregatik, klubak ahalegin handiagoa eskatzen die administrazioei automobil parkea berritzeko laguntzak sustatzeko, ingurumena eta, aldi berean,
|
bide
segurtasuna hobetzeko. RACEk parte hartzen duen EcoTest programaren emaitzen arabera, gutxien kutsatzen duten ibilgailuak Mercedes E 200 Kompressor (80 puntu, lau izar) eta Citroën Berlingo Kombi 1.4 Bvalent Multispace Plus dira, gas konprimitu naturalak bultzatuta (75 puntu, lau izar).
|
|
Segurtasuna edo baimenik gabe sartzea? Nahiz eta mundu osoko errepideko segurtasun agentziek EDRak laguntza gisa hartzen dituzten ezin da ordezkatu
|
bide
segurtasuna hobetzeko, elkarte askok ematen duten informazioa dela eta pribatutasuna galtzeaz arduratzen dira eskubide zibilak. “Aukera hau:
|
|
Ibilgailua ibilgailutik kanpo eramanen da helmugara. Segurtasuna eta ekonomia Neurri hori abian jartzeko arrazoi nagusiak ibilgailu horien
|
bide
segurtasuna hobetzea da, eta erraz truka daitezke baimendutako gehienezko 45 kilometro orduko abiadura aise gainditzeko. Trukatze horiek bereziki eragiten dute motorraren kontsumoan eta zaratan.
|
2009
|
|
Valentziako Unibertsitate Politeknikoko (EHU) Errepideen Ingeniaritzako Ikerketa Taldeko (GIIC) talde batek gailu berri bat diseinatu du ibilgailuen abiadura moteltzeko eta hirietako bideetan eta zeharbideetan
|
bide
segurtasuna hobetzeko. Gainera, sistema horrek sakanguneak okupatzen dituztenei sortzen zaizkien eragozpenak gutxitzen lagun lezake.
|
2010
|
|
Patologia hori zaintzeko programak sustatzea ere eskatu zuten, baita ibilgailuan logura izanez gero hartu beharreko neurrien berri ematea ere. “Horrek guztiak trafiko istripuak prebenitzen eta
|
bide
segurtasuna hobetzen lagunduko du”, ziurtatu zuten SEPAReko pneumatologoek.
|
2013
|
|
Egunak luzeagoak diren arren, beroak eta atseden nahiak arreta gehiago jartzen dute gidatzen den bitartean. . Auto gidariak kontzientziatzeko eta
|
bide
segurtasuna hobetzeko, hona hemen gidatzearekin lotutako distrakzio nagusiak: Ibilgailuko bidaiariak Gidarien %77ri behin eta berriz uzten diote arreta laguntzaileek.
|
|
larrialdi taldeetatik, modu larriagoan kaltetutako pertsonei bizitza osorako eman behar zaien arretagatik. Baina teknologiak
|
bide
segurtasuna hobetzen lagun dezake istripuen prebentzioan, mugikorraren erabilera edo ezbehar baten abisu azkarra, eta, horrekin batera, erantzuteko denbora hobetzen da, eta, ondorioz, zenbait zauri ez dira gaixotasun kronikoetan sortzen. Ecall horren adibide bat da.
|