Emaitzak: 9
2001 | ||
Inork ez daki aipaturiko | bi teoria horien uztarketa etorkizunean nola gaindituko den. Ziur asko espazioaribu ruzko egungo kontzepzio jarraitua hankaz gora eroriko da. | |
Hauxe da, bada, datorW P.M. Etxenike, J.M. Pitarke eta F. Plazaola EHUko Materialen Fisika, Materia Kondentsatuaren Fisika, eta Elektrika eta Elektronika Sailetako irakasleak dira, hurrenez hurren. Lehen biak Donostia International Physics Center eko (DIPC) kide dira. kigun milurteko berria ren erronka nagusietariko bat, aipaturiko | bi teoria horien arteko bat egiteak Unibertsoarenjato rria ren deskribapen osatua ahalbidetuko lukeelarik, besteak beste. | |
2007 | ||
Pertsonari buruz duten ikuspegian da | bi teoria horien arteko ezberdintasunnagusia. Piaget-en ustez, pertsona izaki aktibo bat da, eta objektuen gain egitendituen ekintzen bidez lortzen du ezagutza; hau da, umea zientzialari aktibo bat da, ingurunearekiko harremanen bidez munduari buruzko ezagutza eraikitzen duenaeta gero eta konplexuagoak diren pentsatzeko erak lantzen dituena. | |
2009 | ||
Hala ere, mutazio pilaketaren kasuan bezala, ez dago froga biribilik, eta | bi teoria horiek, gene berezi batzuk agertzea eta irautea azal badezakete ere, ezin dute azaldu zahartze prozesu osoa. | |
Eta azalean egia da, baina sakonean ez hainbeste. Izan ere, ez da aski gehiengo zabal batek | bi teoria horiek ontzat ematea. Teoria horien muinean dauden arrazoibideak eta balioak dira benetako gakoa; horiek dira era guztietako sineskerien eta dogmen aurkako benetako antidotoa, eta, zoritxarrez, hor, gehiengo zabala ez da oraindik hain zabala, eta gutxiengo arbuiagarria ez da oraindik hain arbuiagarria. | |
2010 | ||
Mekanika kuantikoak, aldiz, eskala txikian (atomoak eta atomoa baino txikiagoak diren partikulak). Fisikariek | bi teoria horiek bateratu nahi dituzte, eskala handiko materia guztia eskala txikiko partikulez osatuta dagoelako. Logikoa da teoria bakarra izatea dena azaltzeko, baina grabitatea eta mekanika kuantikoa biltzen dituen teoriarik ez dago. | |
2013 | ||
XVII. mendean boladan ziren | bi teoria horien aitzinean, tubalismoak bi osagai zituen nafar historialariak erakartzeko. Alde batetik, erresumari antzinakotasun berria ematen zion: | |
Gure lanaren helburua ez da izan jakitea ea euskaldunek gerla egitea onartu zuten ala behartuak sentitu ziren. Guk jakin nahi dugu Eskualduna ren jarrera | bi teoria horietatik zeinetara hurbiltzen den gehien. Jarrera abertzalea agertze hori, soldaduek frantses on gisa gerla egiten zutela errate hori, Péronneko taldearen teoriarekin lot dezakegu. | |
2015 | ||
Esanahi pertsonal eta instituzional horien arteko lotura nabarmena da Egoera didaktikoen teorian, baina IOSek ere aspektu horiek berak integratzen ditu bere proposamenean. Loturak aurki daitezke, horrenbestez, | bi teoria horien artean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 9 (0,06) |
Lehen forma
bi | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi teoria | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bi teoria horiek | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |