2000
|
|
Esaldi bakoitzean 18 hitz egon behar dira gehienez(
|
bi
lerro). Luzeagoak izango balira, ahalegin handia erangingo ligukete gogoan edukitzeko, eta, beraz, gorago esan dugunaren aurka lihoazke.
|
2002
|
|
– Arduraldiak parekatuta daude
|
bi
lerroetan.
|
|
Ondoren azalduko diren
|
bi
lerro metodologikoetan biltzen dira oinarrizko ideiak: lexikoaren mantenua eta estalduraren kontrola.
|
|
Sintaxiaren aldetik
|
bi
lerro mota bereizten dira: batetik LEXICON hasiera dutenak, azpilexikoak edo jarraitze klaseak definitzeko, eta, bestetik, gainontzekoak, osagaiak adierazteko; azken hauek?;?
|
2003
|
|
Agentziatik iritsitako
|
bi
lerroz osatutako albistetik harago joan eta albisteaosatzeko, argi dago minutu bakarra ez dela nahikoa. Izan ere, politikari buruzkoalbisteen testuingurua ezaguna den bezala, politiko batek beste politiko batekbezperan esandakoari erantzuten diolako eta politikaz egunero hitz egiten delako, ekologiaz hitz egitean zerotik hasi behar da, ia beti!
|
|
Urte horretako kongresuko erabakien artean, aldiz, elebitasuna defendatzen zen irakaskuntzaren maila guztietan eta aipamen berezia egiten zitzaien Irakasle Eskolei, Pedagogia Fakultateari eta Kazetaritza Fakultateari. Hiru gune horietan, hizkuntzaren arabera,
|
bi
lerro ezarri ziren, eta gaztelaniazkoan euskara derrigorrezkoa izan zen.
|
2005
|
|
Mantuan zehar ibilitako uhinak lurrazalean zehar soilik ibilitakoak baino azkarrago heltzen dira urrun kokatutako hargailuetara, zeren mantuan zehar uhinen abiadura askoz ere azkarragoa baita. Era horretan lortutako denbora distantzia grafikoaren
|
bi
lerroetako maldak mantuko eta lurrazaleko izpien abiaduraren alderantzizkoak dira.
|
2006
|
|
296). Marratxoak dituzte apaindura gisa, eta lehen
|
bi
lerroen hasieraren ezker aldean gurutze latindar bat daukate eta lehen. O, hizkian gurutze grekoa dago barruan eta handiagoa da hizkia ere.
|
2007
|
|
Zaila da etorkizuna aurreikustea baina usaimenak esaten digu, aurrekoprozesuek izan duten eboluzioa ikusita,
|
bi
lerro argi irudika daitezkeela.
|
|
Zientzia Ikerketetan (Science Studies) ohiko bilakatu dira
|
bi
lerroak: alegia, batetik, zientziak eta teknologiak bere aldetik izan dezaketen funtzio ekintzailea; eta, bestetik, ariketa zientifikoan eragin dezaketen printzipio motibagarri desberdinak.
|
2008
|
|
Arkatzez, kleraz edo beste edozein tresnaz egin dezake haurrak letra. Auziasen aholkuei jarraituz, orri zurian idazten has daiteke haurra; gero, lerro horizontal baten gainean idatziko du, eta, azkenik,
|
bi
lerro horizontalen artean idazten hasiko da. Gero eta txikiagoa izango da lerroen arteko distantzia:
|
|
Kontuen edota taldeen informazioa duen zerbitzaria zehazteko,/ etc/ yp.conf fitxategia erabiltzen da. Bertan, geroxeago azaltzen den difusio edo broadcast aukeraz gain, ondoko
|
bi
lerroetako bat adierazi da:
|
|
kudeatzeko metodo bakoitzeko halako erazagupen bat gehituko da. Metodo erabilienak SMTP eta lokala izanik,
|
bi
lerro hauek agertu ohi dira: MAILER (smtp)
|
|
Ikusten denez,
|
bi
lerro mota daude, mendekotasuna adierazten dutenak (bi puntuko karakterearen bidez bereizten dira), eta eginbeharrekoa zehazten dutenak (hasieran tabulazioa dutenak eta kasu honetan konpilatzeko balio duen gcc komando erabiltzen da halako guztietan). Azken lerro hauetan komandoak erabil daitezke, sh lengoaiaren programazio egiturekin konbinaturik, hala nahi izanez gero.
|
2009
|
|
Euskal Herriari dagokionez,
|
bi
lerro estrategikok zeharkatzen dute lurraldea, eta bietan aritu ziren gatibuak lanean: bata Altsasu eta Miranda de Ebro artekoa, eta bestea Nafarroako Erribera zeharkatzen zuena, Ebro ibaiaren parean.
|
|
Konturatuko zinen bezala, bigarren print agindu honen mezua
|
bi
lerrotan bistaratu du Perl ek. Hala egin du tartean return edo lerro jauzia adierazten duen karaktere berezia, \n, idatzi dugulako.
|
|
Hona exekuzio adibidea: Konturatuko zinen agian bigarren bertsio honek badaukala akats bat: X euro dira mezua ez du lerro bakarrean pantailaratzen lehen bezala,
|
bi
lerrotan banatuta baizik. Zergatik ote?
|
|
programak, guzti guztia, baita bukaerako lerro jauzia (return) tekla ere. Ondoren, datu bera pantailan bistaratzean, lerro jauzi eta guzti bistaratzen dugu, horregatik ageri da
|
bi
lerrotan banatuta. Lerro jauzia ezabatzeko chomp() agindua erabiltzen da.
|
|
Lehenengo
|
bi
lerroetan bi aldagai definitu ditugu, @A bektorea eta $aRef eskalarra. Azter dezagun hurrengo agindua:
|
|
Izan ere, horrela eginez gero, split() ek testu puskak ez ezik, banatzaileak ere gordeko ditu @esaldiak array an, eta ondoren, bistaratzerakoan, esaldi bakoitzari dagokion bukaerako ikurra eransteko moduan izango gara. foreach egiturak banan banan hartzen ditu @esaldiak array ko elementuak, eta pantailan bistaratu print() funtzioa erabilita. Baldintzazko if egiturak uneko elementuak puntuazio marka duen ala ez begiratzen du, hala den kasuetan
|
bi
lerro jauzi erantsiz.
|
|
ContentTransfer Encoding eremuak adierazten dio hartzaileari jatorrizko edukiarekin nolako ASCII kodeketa egin den. Hau da, bezero batek
|
bi
lerro horiek dituen mezua jasotzen badu, lehenengo Content Transfer Encoding lerroaren balioa aztertuko du mezuaren edukia ASCII ez den jatorrizko formatura bihurtzeko, eta gero Content Type eremua erabiliko du mezuaren edukia nola interpretatu behar duen jakiteko.
|
2011
|
|
Berrikusketa eta ikerketa idazlanek derrigorrezkoa dute inglesezko laburpena. Idazlanak makinaz eta
|
bi
lerrotan idatzita bidaltzea gomendatzen da. Marrazkiak tipula paperean marrazturik eta 5x4 cm-tako neurri minimoa eta 16x21 cm-tako maximoa izanik bidaltzea gomendatzen da.
|
2014
|
|
Azkeneko
|
bi
lerrootan dio: «badakigu batua eo egin behar dala».
|
2015
|
|
Azterketa honen arabera, GFP BOK eta mito RFP, partzialki kolokalizatzen dute HEK 293Tzeluletan (Rr= 0.53 ±0.03) eta maila baxuago batean DKO MEF zeluletan (Rr= 0.31 ± 0.06) (1BIrudia). Aztertutako
|
bi
lerro zelularretan GFP BAX/ mito RFP kolokalizazio maila GFP BOK/ mitoRFPrena baino baxuagoa da GFP BAK/ mito RFPrena handiagoa delarik. Bestalde, EE Cherryrekinkotransfektatzerakoan, GFP BOK, GFP BAX, eta GFP BAKek antzeko kolokalizazio maila erakutsizuten EEko markatzailearekiko (1C Irudia).
|
|
Dickson, Brown eta Gibsonen (1991) arabera, LH amaitzerakoan, haurren erdiek interpretatzen dute unitatea
|
bi
lerro paraleloren arteko distantzia ez perpendikular gisa (21 irudia).
|
|
21 irudia. Unitatearen interpretazioa
|
bi
lerro paraleloren arteko distantzia ez perpendikular gisa.
|
|
Bigarren zikloan, haurren% 16k egiten du errore hori; hirugarren zikloko haurren artean, aldiz,% 5ek besterik ez (2 eta 3 taulak). Horrela, kontrol taldeari esker ikusi ahalperpendikular gisa» oztopoa gainditzeko joera dagoela etapan zehar. izan denez, «unitatearen interpretazioa
|
bi
lerro paraleloren arteko distantzia ez
|
2017
|
|
Horretaz gain, USP1 eta UAFlen mRNAen artean, korrelazio sendoaaurkitu zen (1 irudia C). Emaitza hauek ikusita,
|
bi
lerro zelular aukeratzea erabaki genuen hurrengoesperimentuetarako (izartxo urdinak) USP1/ UAF1en mRNA adierazpenean oinarrituta: PDAC2 (USP1/ UAF1 adierazpen baxua) eta PDAC3 (USP1/ UAF1 adierazpen altua).
|