Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 28

2000
‎Esaldi bakoitzean 18 hitz egon behar dira gehienez( bi lerro). Luzeagoak izango balira, ahalegin handia erangingo ligukete gogoan edukitzeko, eta, beraz, gorago esan dugunaren aurka lihoazke.
2002
‎– Arduraldiak parekatuta daude bi lerroetan.
‎Ondoren azalduko diren bi lerro metodologikoetan biltzen dira oinarrizko ideiak: lexikoaren mantenua eta estalduraren kontrola.
‎Sintaxiaren aldetik bi lerro mota bereizten dira: batetik LEXICON hasiera dutenak, azpilexikoak edo jarraitze klaseak definitzeko, eta, bestetik, gainontzekoak, osagaiak adierazteko; azken hauek?;?
2003
‎Agentziatik iritsitako bi lerroz osatutako albistetik harago joan eta albisteaosatzeko, argi dago minutu bakarra ez dela nahikoa. Izan ere, politikari buruzkoalbisteen testuingurua ezaguna den bezala, politiko batek beste politiko batekbezperan esandakoari erantzuten diolako eta politikaz egunero hitz egiten delako, ekologiaz hitz egitean zerotik hasi behar da, ia beti!
‎Urte horretako kongresuko erabakien artean, aldiz, elebitasuna defendatzen zen irakaskuntzaren maila guztietan eta aipamen berezia egiten zitzaien Irakasle Eskolei, Pedagogia Fakultateari eta Kazetaritza Fakultateari. Hiru gune horietan, hizkuntzaren arabera, bi lerro ezarri ziren, eta gaztelaniazkoan euskara derrigorrezkoa izan zen.
2005
‎Mantuan zehar ibilitako uhinak lurrazalean zehar soilik ibilitakoak baino azkarrago heltzen dira urrun kokatutako hargailuetara, zeren mantuan zehar uhinen abiadura askoz ere azkarragoa baita. Era horretan lortutako denbora distantzia grafikoaren bi lerroetako maldak mantuko eta lurrazaleko izpien abiaduraren alderantzizkoak dira.
2006
‎296). Marratxoak dituzte apaindura gisa, eta lehen bi lerroen hasieraren ezker aldean gurutze latindar bat daukate eta lehen. O, hizkian gurutze grekoa dago barruan eta handiagoa da hizkia ere.
2007
‎Zaila da etorkizuna aurreikustea baina usaimenak esaten digu, aurrekoprozesuek izan duten eboluzioa ikusita, bi lerro argi irudika daitezkeela.
‎Zientzia Ikerketetan (Science Studies) ohiko bilakatu dira bi lerroak: alegia, batetik, zientziak eta teknologiak bere aldetik izan dezaketen funtzio ekintzailea; eta, bestetik, ariketa zientifikoan eragin dezaketen printzipio motibagarri desberdinak.
2008
‎Arkatzez, kleraz edo beste edozein tresnaz egin dezake haurrak letra. Auziasen aholkuei jarraituz, orri zurian idazten has daiteke haurra; gero, lerro horizontal baten gainean idatziko du, eta, azkenik, bi lerro horizontalen artean idazten hasiko da. Gero eta txikiagoa izango da lerroen arteko distantzia:
‎Kontuen edota taldeen informazioa duen zerbitzaria zehazteko,/ etc/ yp.conf fitxategia erabiltzen da. Bertan, geroxeago azaltzen den difusio edo broadcast aukeraz gain, ondoko bi lerroetako bat adierazi da:
‎kudeatzeko metodo bakoitzeko halako erazagupen bat gehituko da. Metodo erabilienak SMTP eta lokala izanik, bi lerro hauek agertu ohi dira: MAILER (smtp)
‎Ikusten denez, bi lerro mota daude, mendekotasuna adierazten dutenak (bi puntuko karakterearen bidez bereizten dira), eta eginbeharrekoa zehazten dutenak (hasieran tabulazioa dutenak eta kasu honetan konpilatzeko balio duen gcc komando erabiltzen da halako guztietan). Azken lerro hauetan komandoak erabil daitezke, sh lengoaiaren programazio egiturekin konbinaturik, hala nahi izanez gero.
2009
‎Euskal Herriari dagokionez, bi lerro estrategikok zeharkatzen dute lurraldea, eta bietan aritu ziren gatibuak lanean: bata Altsasu eta Miranda de Ebro artekoa, eta bestea Nafarroako Erribera zeharkatzen zuena, Ebro ibaiaren parean.
‎Konturatuko zinen bezala, bigarren print agindu honen mezua bi lerrotan bistaratu du Perl ek. Hala egin du tartean return edo lerro jauzia adierazten duen karaktere berezia, \n, idatzi dugulako.
‎Hona exekuzio adibidea: Konturatuko zinen agian bigarren bertsio honek badaukala akats bat: X euro dira mezua ez du lerro bakarrean pantailaratzen lehen bezala, bi lerrotan banatuta baizik. Zergatik ote?
‎programak, guzti guztia, baita bukaerako lerro jauzia (return) tekla ere. Ondoren, datu bera pantailan bistaratzean, lerro jauzi eta guzti bistaratzen dugu, horregatik ageri da bi lerrotan banatuta. Lerro jauzia ezabatzeko chomp() agindua erabiltzen da.
‎Lehenengo bi lerroetan bi aldagai definitu ditugu, @A bektorea eta $aRef eskalarra. Azter dezagun hurrengo agindua:
‎Izan ere, horrela eginez gero, split() ek testu puskak ez ezik, banatzaileak ere gordeko ditu @esaldiak array an, eta ondoren, bistaratzerakoan, esaldi bakoitzari dagokion bukaerako ikurra eransteko moduan izango gara. foreach egiturak banan banan hartzen ditu @esaldiak array ko elementuak, eta pantailan bistaratu print() funtzioa erabilita. Baldintzazko if egiturak uneko elementuak puntuazio marka duen ala ez begiratzen du, hala den kasuetan bi lerro jauzi erantsiz.
‎ContentTransfer Encoding eremuak adierazten dio hartzaileari jatorrizko edukiarekin nolako ASCII kodeketa egin den. Hau da, bezero batek bi lerro horiek dituen mezua jasotzen badu, lehenengo Content Transfer Encoding lerroaren balioa aztertuko du mezuaren edukia ASCII ez den jatorrizko formatura bihurtzeko, eta gero Content Type eremua erabiliko du mezuaren edukia nola interpretatu behar duen jakiteko.
2011
‎Berrikusketa eta ikerketa idazlanek derrigorrezkoa dute inglesezko laburpena. Idazlanak makinaz eta bi lerrotan idatzita bidaltzea gomendatzen da. Marrazkiak tipula paperean marrazturik eta 5x4 cm-tako neurri minimoa eta 16x21 cm-tako maximoa izanik bidaltzea gomendatzen da.
2014
‎Azkeneko bi lerrootan dio: «badakigu batua eo egin behar dala».
2015
‎Azterketa honen arabera, GFP BOK eta mito RFP, partzialki kolokalizatzen dute HEK 293Tzeluletan (Rr= 0.53 ±0.03) eta maila baxuago batean DKO MEF zeluletan (Rr= 0.31 ± 0.06) (1BIrudia). Aztertutako bi lerro zelularretan GFP BAX/ mito RFP kolokalizazio maila GFP BOK/ mitoRFPrena baino baxuagoa da GFP BAK/ mito RFPrena handiagoa delarik. Bestalde, EE Cherryrekinkotransfektatzerakoan, GFP BOK, GFP BAX, eta GFP BAKek antzeko kolokalizazio maila erakutsizuten EEko markatzailearekiko (1C Irudia).
‎Dickson, Brown eta Gibsonen (1991) arabera, LH amaitzerakoan, haurren erdiek interpretatzen dute unitatea bi lerro paraleloren arteko distantzia ez perpendikular gisa (21 irudia).
‎21 irudia. Unitatearen interpretazioa bi lerro paraleloren arteko distantzia ez perpendikular gisa.
‎Bigarren zikloan, haurren% 16k egiten du errore hori; hirugarren zikloko haurren artean, aldiz,% 5ek besterik ez (2 eta 3 taulak). Horrela, kontrol taldeari esker ikusi ahalperpendikular gisa» oztopoa gainditzeko joera dagoela etapan zehar. izan denez, «unitatearen interpretazioa bi lerro paraleloren arteko distantzia ez
2017
‎Horretaz gain, USP1 eta UAFlen mRNAen artean, korrelazio sendoaaurkitu zen (1 irudia C). Emaitza hauek ikusita, bi lerro zelular aukeratzea erabaki genuen hurrengoesperimentuetarako (izartxo urdinak) USP1/ UAF1en mRNA adierazpenean oinarrituta: PDAC2 (USP1/ UAF1 adierazpen baxua) eta PDAC3 (USP1/ UAF1 adierazpen altua).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia